Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 14 Lut 2009 18:15
    s27
    Poziom 15  

    Mam do kolegów pytanie, w podglądzie parametrów widzę ilość dodatku do paliwa 108 - 110 g; czytane w parametrach silnika Delphi
    po uzupełnieniu płynu praktycznie na full w parametrach wartość się nie zmienia, byłem u kolegi który posiada tester do Peugeota i w parametrach wartość tą można zmienić na dowolną inną lecz moje pytanie - jaką wpisać poprawną, po wpisaniu np. 0 nic się nie dzieje, na komp. pokładowym nie zaświeca się komunikat o braku płynu

    Czego on może dotyczyć lub jaka wartość będzie poprawna bo w testerze Peugeota też jest brak jakiejkolwiek podpowiedzi ???

  • Pomocny post
    #2 14 Lut 2009 18:23
    kybernetes
    Poziom 39  

    Ilosc dodatku widoczna w parametrach to ilosc OSADZONA na filtrze FAP, nie to co w zbiorniku. Kasuje sie to do zera przy wymianie filtra FAP.

    Pozdrawiam

  • #3 15 Lut 2009 10:53
    s27
    Poziom 15  

    wpisanie wartości - 0 - będzie powodowało jakieś skutki uboczne dla pracy silnika ???
    w parametrach filtra FAP wskazania że jeszcze można przejechać około 30 tys. km.

  • #4 07 Mar 2009 22:42
    kybernetes
    Poziom 39  

    Wpisanie wartosci 0 nie spowoduje na razie skutkow ubocznych, jednak zafalszuje licznik filtra co nie jest wskazane.

    W zbiorniku dodatku jest czujnik minimalnego poziomu, ktory powinien zasygnalizowac kiedy dodatek sie skonczy.

    Licznik filtra sluzy do oceny stanu filtra, mowi kiedy filtr nalezaloby juz wymienic choc jeszcze jego parametry sa znosne. Gdyby go wyzerowac i tak jezdzic do calkowitego zapchania to mogloby to spowodowac rozne nieciekawe a trudne do wlasciwego zdiagnozowania anomalie spowodowane dlawieniem na wydechu.

    Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty