FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Padł c35i po ściąganiu simlocka-czarny kwadracik,brak kon...

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> GSM -> GSM Service -> Padł c35i po ściąganiu simlocka-czarny kwadracik,brak kon...
Author
Poziom 9
Poziom 9

Post#1 Post from the author of the topic 15 Apr 2004 11:10   

A więc na wstępie powiem, że jestem laikiem w tych sprawach. Telefonik (v24) padł :( po ściąganiu simlocka programem zeesiemensg3_csm05-21.exe , po zakończeniu działania tego programu podczas przyciskania czerwonej słuchaweczki wyskakuje na chwilke czarny prostokąt, próbowałem dostępnych programów w celu napawy, powtórnego flashowania itp takich jak (freia,x35martech_17,mapper_x35_working,workshop,siemensx35flasher,siemensflasher,unisiemens) i za każdym razem to samo, czyli brak kontaktu z tymi programikami, w każdym programie wyskakuje komunikat abym nacisnął przycisk power on, ale nie rozpoczyna się żaden proces, a w frei jasno pisze że not power on, przypuszczam że kabelek jest dobry, bo w końcu zanim mi padł telefon, program zeesiemensg3 próbował ściągnąć simlocka a i teraz widać pewne znaki że się komunikuje komp z telefonem gdyż podczas próbowania flashowania, odczytywania itp procesów czarny prostokącik się nie pojawia podczas naciskania power. Czy macie jakieś pomysły co może być grane i jak uzdrowić mój telefonik? Dziękuję za wszelką pomoc. :( Piszę ten post, gdyż we wszystkich waszych wcześniejszych wypowiedziach jest wskazówka aby użyć do naprawy programików które wyżej wymieniłem, ale to nie pomaga, jeśli przeoczyłem któryś opisujący podobne zjawisko proszę o linka.Chciałem również wspomnieć, iż we wszystkich tych programach postępowałem wg wcześniejszych umieszczanych tutaj instrukcji.
Back to top

pawel
Poziom 23
Poziom 23

Post#2 15 Apr 2004 11:28