Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jak zakodować kluczyk po wymianie baterii Seat Alhambra 97r


Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Jak zakodować kluczyk po wymianie baterii Seat Alhambra 97r
Autor
Wiadomość
zegar6a
Poziom 6
Poziom 6


Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 15

Post#1 Post autora tematu 20 Lut 2009 20:49   

Jak zakodować kluczyk po wymianie baterii Seat Alhambra 97r


Witam wszystkich czytających ten post. Mam problem z kluczykiem ,tak naprawdę przestał działać jeszcze pszed wymiana baterii, czyli - odpala auto na 2 sekundy i nie działa centralny zamek z pilota w kluczyku. Próbowałem zrobić to w ten sposób - kluczykiem w zamku kierowcy trzy razy na otwarcie ,każde przekręcenie przytrzymałem po 0,5 sekundy ,następnie przytrzymałem jeden z przycisków pilota póżniej trzymając ciągle ten pierwszy wciśnąłem drugi trzy razy, mruga dioda led w kluczyku i nic więcej się nie dzieje. Będę wdzięczny za każdą podpowiedz.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 20 Lut 2009 20:49   





Powrót do góry
   
viptradeac
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 329
Miasto: Paczkow

Post#2 20 Lut 2009 21:05pomocny post - solucja   

Re: Jak zakodować kluczyk po wymianie baterii Seat Alhambra


Po pierwsze opcja szukaj :)

A to opis dla wszystkich zeby juz takich prostych pytan nie było

2.2.2 Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników

Funkcja 17 – zestaw wskaźników
Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem)
Funkcja 10 – dopasowanie
Kanał 21




Cyfra w prawym górnym rogu „2” oznacza ilość kluczyków którą możemy zaprogramować. Jeżeli nie odpowiada nam przyciskami 1 i 3 na klawiaturze numerycznej ustawiamy prawidłową ilość kluczyków. Jeżeli ilość kluczyków jest prawidłowa musimy zwiększyć i zmniejszyć ilość kluczyków aby strzałka w prawym górnym rogu zmieniła swoją wartość na „Q”.




Potwierdzamy przez naciśnięcie klawisza „Q”, wychodzimy z programu
Funkcja – 06
Wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, wkładamy następny i włączamy zapłon. Na zaprogramowanie wszystkich kluczyków mamy 30 s.

2.2.3 Dla modeli z immobilizerem III generacji.

Procedura zostaje taka sama jak dla modeli z immobilizerem poza zestawem wskaźników.

2.3 Przepisanie numeru nadwozia i numeru identyfikacyjnego w immobilizerach III generacji.

2.3.1 Wymiana jednostki sterującej silnikiem na nową (z immobilizerem III generacji).

Funkcja 01 – elektronika silnika
Funkcja 10 – dopasowanie
Kanał 50
Funkcja 06 – zakończenie wykonywania polecenia

Po tej operacji w jednostce sterującej silnikiem zostanie zapisany numer nadwozia i numer identyfikacyjny immobilizera.

2.3.2 Wymiana jednostki sterującej silnikiem na już używaną wcześniej (z immobilizerem III generacji).

Funkcja 01 – elektronika silnika
Funkcja 11 – login
XXXXX
(wpisujemy kod immobilizera którego numer identyfikacyjny znajduje się w pamięci jednostki sterującej silnika)
Funkcja 10 – dopasowanie
Kanał 50
Funkcja 06 – zakończenie wykonywania polecenia

Po tej operacji w jednostce sterującej silnikiem zostanie zapisany nowy numer nadwozia i nowy numer identyfikacyjny immobilizera.


2.3.3 Wymiana jednostki immobilizera na nową (z immobilizerem III generacji).

Funkcja 25 – immobilizer
Funkcja 10 – dopasowanie
Kanał 50
Funkcja 06 – zakończenie wykonywania polecenia

Jednostka immobilizera posiada nowy numer identyfikacyjny, nowy tajny kod oraz zostanie zapisany w niej numer nadwozia. Numery te zostały zaimportowane z jednostki sterującej silnikiem.

2.3.4 Wymiana jednostki immobilizera na używaną (z immobilizerem III generacji).

Funkcja 25 – immobilizer
Funkcja 11 – login
XXXXX
(wpisujemy kod immobilizera)
Funkcja 10 – dopasowanie
Kanał 50
Funkcja 06 – zakończenie wykonywania polecenia

Jednostka immobilizera posiada nowy numer nadwozia, nowy numer identyfikacyjny oraz nowy tajny kod. Numery te zostały zaimportowane z jednostki sterującej silnikiem.

2.3.5 Wymiana jednostki sterującej silnikiem oraz jednostki immobilizera na nowe (immobilizer III generacji).

Uwaga!
Przy wymianie obu jednostek sterujących musimy posiadać urządzenie diagnostyczne V.A.S. 5051 do wpisania numeru nadwozia samochodu.
W pierwszej kolejności należy wpisać numer nadwozia do jednostki sterującej silnikiem, a następnie dokonać transmisji numerów i kodu według powyższych procedur.

3 Programowanie zamków centralnych.

3.1 Zdalne sterowanie Cordoba, Ibiza.

3.1.1 Zdalne sterowanie falami poczerwieni.

- Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
- Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek.
- Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu.
- Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego.
- Nacisnąć przycisk zamykający zamek i przytrzymać, następnie nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Dioda znajdująca się w kluczyku powinna zacząć mrugać. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
- Przez następne 20 sek. Istnieje możliwość zaprogramowania drugiego kluczyka.

3.1.2 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele do 1999.

- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk zamykający.
- Nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.

3.1.3 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele od 1999.

- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk otwierający.
- Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy.
- Puścić przycisk otwierający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.


3.2 Zdalne sterowanie – Alhambra.

3.2.1 Model do 07.97 (podczerwień).

- Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
- Przekręcić go 3 razy w kierunku otwarcia. Kluczyk musi być utrzymywany w pozycji otwarcia przez 0.5 sek.
- Wyjąć kluczyk z zamka drzwi, nacisnąć przycisk zamknięcia na czas w granicach 5 sek. kierując jednocześnie kluczyk w kierunku lusterka wstecznego.
- Nacisnąć przycisk otwarcia 3 raz, następnie puścić przycisk zamknięcia.

3.2.2 Model po 08.97 (fale radiowe) oraz model 06.00►.

- Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
- Przekręcić go 3 razy w kierunku otwarcia. Kluczyk musi być utrzymywany w pozycji otwarcia przez 0.5 sek, następnie utrzymać kluczyk w pozycji otwarcia zamka przez 5 sek.
- Wyjąć kluczyk z zamka drzwi, nacisnąć przycisk zamknięcia.
- Nacisnąć przycisk otwarcia 3 raz, następnie puścić przycisk zamknięcia.
Programowanie pierwszego kluczyka musi się zakończyć w ciągu 15 sek.

3.3 Zdalne sterowanie zamkami centralnymi – Toledo’99/Leon

- Jednym z kluczyków włączyć zapłon.
- Zamknąć wszystkie drzwi.
- Programowany kluczyk włożyć do zamka drzwi kierowcy
- Przekręcić w kierunku zamknięcia
- Trzymając kluczyk przekręcony nacisnąć jeden z przycisków dwa razy z jednosekundowym odstępem.
- Wyjąć kluczyk z zamka drzwi
- Jeśli programujemy drugi kluczyk powtórzyć czynności.
- Wyłączyć zapłon.

Kodowanie zdalnego sterowania przy pomocy V.A.G. 1551/1552.

Funkcja 46 – moduł komfortu
Funkcja 10 – dopasowanie
Kanał 00 – wykasowanie z pamięci kluczyków wcześniej zaprogramowanych
Kanał 01 – programowanie drogi radiowej




W prawym górnym rogu wyświetla na m się numer kanału na którym programujemy drogę radiową. Naciskając klawisze 1 lub 3 na klawiaturze numerycznej ustawiamy numer kanału.
Jeśli numer kanału nam odpowiada naciskając 1 zwiększamy następnie 3 zmniejszamy numer kanału. Czynność tę wykonujemy tylko w tym celu, aby w prawym górnym rogu pojawiło się „Q”.
Naciskamy „Q”
Czy zmienić wyuczone wartości?
Naciskamy „Q”
Wyuczone wartości zostały zmienione.
Nacisnąć jeden z przycisków na kluczyku
Nacisnąć „→”
Funkcja 06 – koniec.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 20 Lut 2009 21:05pomocny post - solucja   





Powrót do góry
   
zegar6a
Poziom 6
Poziom 6


Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 15

Post#3 Post autora tematu 20 Lut 2009 21:39   

Re: Jak zakodować kluczyk po wymianie baterii Seat Alhambra


Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedz. Jutro nie dam za wygrane, będę próbował.
Ps.
Rzadko spotyka się tak wyczerpujące odpowiedzi, jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Jak zakodować kluczyk po wymianie baterii Seat Alhambra 97r
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Seat leon 1,9 tdi 2001. Jak zakodować kluczyk? (1)
Seat Alhambra - Zgbubiony kluczyk z immobilizerem (15)
seat alhambra 97r - wskaźnik paliwa (3)
Seat alhambra 97r światło pozycyjne prawe (6)
Seat Alhambra 97r.,2000ccm-pasek wspomagania (5)
Jak zakodować kluczyk w VW B6 (8)
Seat Alhambra 97r.,2000ccm.Wskażnik poziomu paliwa. (5)
problem z wskażnikiem temp.seat alhambra 1,9tdi 66kw 97r (3)
Nowy kluczyk AUDI A3 - jak zakodować? (9)
Jak zakodować kluczyk do Vectry 2006 1.9Tdi ? (1)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.065 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony