Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Tlumaczenie z angielskiego na polski

kinkazu 26 Lut 2009 16:59
  • #1 26 Lut 2009 16:59
    kinkazu
    Poziom 10  

    Czesc. Czy znajde kogos na tym forum, kto moglby przetlumaczyc mi ponizsze slowa z angielskiego na polski, za drobna oplata? Chodzi o to ze ja nie mam pojecia jak poprawnie, technicznie, slowa te wygladaja.
    Slowa pochadza z kontrolera silnika do takich aplikacji jak generatory prady, kompresory wody, powietrza, kruszarki, etc.

    Gear teeth
    Nominal RPM
    Crank attempts
    MaxCrank time
    CrnkFail pause
    Cooling time
    Underspeed
    Eng prot del
    Overspeed
    Horn timeout
    ControllerMode
    AnlInp1 del
    AnlInp1 level1
    AnlInp1 level2
    AnlInp2 del
    AnlInp2 level1
    AnlInp2 level2
    AnlInp3 del
    AnlInp3 level1
    AnlInp3 level2
    Batt volt del
    Batt undervolt
    Prestart time
    Calibr AI 2
    Calibr AI 1
    Calibr AI 3
    Yel Alarm Msg
    Red Alarm Msg
    Engine name
    AfterCool time
    SummerTimeMod
    AnlInIOM1 lev1
    AnlInIOM2 lev1
    AnlInIOM3 lev1
    AnlInIOM4 lev1
    AnlInIOM1 lev2
    AnlInIOM2 lev2
    AnlInIOM3 lev2
    AnlInIOM4 lev2
    AnlInIOM1 del
    AnlInIOM2 del
    AnlInIOM3 del
    AnlInIOM4 del
    CalibrAInIOM 1
    CalibrAInIOM 2
    CalibrAInIOM 3
    CalibrAInIOM 4
    Time stamp per
    Starting RPM
    Idle time
    Fuel solenoid
    Batt overvolt
    TelNo/Addr Ch1
    TelNo/Addr Ch2
    Starting POil
    D+ function
    Stop time
    ECU SpeedAdj
    FltResGoToMAN
    Timer1 ON time
    Timer1Duration
    Timer1 repeat
    Cooling speed
    MinSpeedLim
    MaxSpeedLim
    BI Speed Sel1
    DispBaklightTO
    BI Speed Ramp
    Timer2 ON time
    Timer2Duration
    Timer2 repeat
    ECU FreqSelect
    BI Speed Sel2
    BI Speed Sel3
    Passwords
    NextServTime
    ModemIniString
    COM2 Mode
    ModbusComSpeed
    COM1 Mode
    Contr. addr
    Date
    Time
    BIN
    Rem start/stop
    Access lock
    Emergency stop
    Remote OFF
    Sprinkler
    Not used
    BOUT
    Starter
    Prestart
    Alarm
    Horn
    Led GCB gr
    Led MCB gr
    Led GEN gr
    Led GEN red
    Led MAINS gr
    Led MAINS red
    Engine state
    BInpIOM
    Alarm1 IOM
    Alarm2 IOM
    Alarm3 IOM
    Alarm4 IOM
    Alarm5 IOM
    Alarm6 IOM
    Alarm7 IOM
    Alarm8 IOM
    BOutIOM
    Timer text
    Timer val
    Led MCB fdb
    BOutRA15
    ECU State
    ECU YellowLamp
    ECU RedLamp
    WaitToStrt
    RPM
    Run hrs
    Num starts
    Ubat
    Oil Pressure
    Engine Temp
    Fuel level
    SW version
    Application
    SW branch
    NomAn1 CU
    NomAn2 CU
    NomAn3 CU
    AnInIOM 2
    AnInIOM 3
    AnInIOM 4
    NomAn1 IOM
    NomAn2 IOM
    NomAn3 IOM
    AnInIOM 1
    PasswordDecode
    Water temp
    Oil Temp ECU
    Fuel rate
    Boost pressure
    ManifoldTemp
    CPU temp
    ECU FC
    ECU FMI
    D+
    E-Stop
    ShutDown

    Bar
    °C
    %
    -
    RPM
    min
    bps
    s
    1/s
    V
    h
    U4
    U5
    U6
    U7
    L/h
    RPM
    UBat
    OilP
    EngT
    FLvl
    AIM1
    AIM2
    AIM3
    AIM4
    BIN
    BIM
    BOUT
    BOM
    RHr
    FC
    FMI
    Basic settings
    ActCallCH1-OK
    ActCallCH2-OK
    ActCallCH1Fail
    ActCallCH2Fail
    TimeModeChange
    Password 1 set
    Password 2 set
    Password set
    Password1chngd
    Password2chngd
    PasswordChngd
    SetpointCS err
    Watchdog reset
    Config loaded
    FW loaded
    RemControlUART
    RemControlMOD
    RemControlSMS
    RemControlCAN
    Switched On
    Fault reset
    Time stamp
    Sd Vg1 Over
    Sd Vg2 Over
    Sd Vg3 Over
    Sd Vg1 Under
    Sd Vg2 Under
    Sd Vg3 Under
    Sd Vgen unbal
    Vmains unbal
    Sd Igen unbal
    Sd fgen over
    Sd fgen under
    Wrn Vg1 Over
    Wrn Vg2 Over
    Wrn Vg3 Over
    Wrn Vg1 Under
    Wrn Vg2 Under
    Wrn Vg3 Under
    Wrn fgen over
    Wrn fgen under
    Vm1 Over
    Vm2 Over
    Vm3 Over
    Vm1 Under
    Vm2 Under
    Vm3 Under
    fmains Over
    fmains Under
    Sd Overload
    Wrn Overload
    Sd GCB Fail
    Wrn MCB Fail
    Sd Start fail
    Engine start
    Engine stop
    GCB closed
    GCB opened
    MCB closed
    MCB opened
    Sd Overspeed
    Sd Underspeed
    Sd IOM fail
    RPM meas fail
    Sd BatteryFlat
    Sd ShortCurr
    Sd IDMT
    Sd Stop fail
    Wrn RA15 fail
    Wrn EngTempLow
    Remote OFF set
    Sprinkler set
    EngineRemStart
    EngineRemStop
    Engine MFstart
    Engine MFstop
    Timer 1 ON
    Timer 1 OFF
    Timer 2 ON
    Timer 2 OFF
    ECU fault
    Wrn ECU Comm
    res
    ActCallCH3Fail
    Low BackupBatt
    Wrn Batt Volt
    Wrn Underspeed
    Sd StartFail
    Emergency Stop
    ChrgAlternFail
    SprinklActive
    WrnServiceTime
    Not in Auto
    Wrn RA fail
    Wrn ECU alarm
    Under limit
    Over limit
    UnderLimit+Fls
    Over limit+Fls
    None
    VDO 10 Bar
    VDO 40-120 °C
    VDO Level %
    Curve D
    Curve E
    Curve F
    Curve G
    No protection
    Warning
    Shutdown
    Sensor fail
    Wrn+Sd
    VDO 250F
    VDO 80psi
    VDO Fuel
    Datcon Fuel
    Datcon 100psi
    Datcon 240F
    Faria 250F
    Faria 100psi
    Faria Fuel
    Not used
    Rem start/stop
    Emergency stop
    Sprinkler
    Access lock
    Remote OFF
    Remote MAN
    Remote AUT
    RemControlLock
    Emerg. manual
    StartButton
    StopButton
    FaultResButton
    HornResButton
    Nominal/Idle
    Speed Up
    Speed Down
    Speed Sel1
    Speed Sel2
    Speed Sel3
    Lang Selection
    Starter
    Fuel solenoid
    Stop solenoid
    Stop Pulse
    Ignition
    Prestart
    Cooling pump
    Idle/Nominal
    Air valves
    Alarm
    Horn
    Wrn AnImIOM1
    Wrn AnImIOM2
    Wrn AnImIOM3
    Wrn AnImIOM4
    Ready
    Ready to load
    Running
    Cooling
    Fault Reset
    ChrgAlternFail
    Stop failed
    Overspeed
    Underspeed
    Start failed
    Battery flat
    V batt failed
    Common Wrn
    Common Sd
    Common Fls
    Sd OilPress
    Wrn OilPress
    Sd EngineTemp
    Wrn EngineTemp
    Sd FuelLevel
    Wrn FuelLevel
    OFF mod
    MAN mode
    AUT mode
    ServiceTime
    BI1 - stat
    BI2 - stat
    BI3 - stat
    BI4 - stat
    BI5 - stat
    BI6 - stat
    CtrlHeartBeat
    IOM BI1 - stat
    IOM BI2 - stat
    IOM BI3 - stat
    IOM BI4 - stat
    IOM BI5 - stat
    IOM BI6 - stat
    IOM BI7 - stat
    IOM BI8 - stat
    Sd AnImIOM1
    Sd AnImIOM2
    Sd AnImIOM3
    Sd AnImIOM4
    ECU CommOk
    ECU CommError
    ECU YellowLamp
    ECU RedLamp
    ECU PwrRelay
    Timer1
    Timer2
    Glow plugs
    Init
    Not ready
    Prestart
    Cranking
    Pause
    Starting
    Running
    Loaded
    Stop
    Shutdown
    Ready
    Cooling
    EmergMan
    MainsOper
    MainsFlt
    ValidFlt
    IslOper
    MainsRet
    Brks Off
    No Timer
    MCB close
    RetTransf
    FwRet Brk
    Idle Run
    MinStabTO
    MaxStabTO
    AfterCool
    GCB open
    StopValve
    (1Ph)
    (3PD)
    (3PY)
    OFF
    MAN
    AUT
    ON
    DISABLED
    WINTER
    SUMMER
    WINTER-S
    SUMMER-S
    DIESEL
    GAS
    ENABLED
    CHRGFAIL
    NONE
    MONDAY
    TUESDAY
    WEDNESDAY
    THURSDAY
    FRIDAY
    SATURDAY
    SUNDAY
    MON-FRI
    MON-SAT
    MON-SUN
    SAT-SUN
    IDLE
    NOMINAL
    PRIMARY
    SECONDARY
    DEFAULT
    DIRECT
    MODBUS
    ECU LINK
    9600
    19200
    38400
    57600
    MODEM
    Reason
    Date
    Time
    No.
    Wrn
    Sd
    Stp
    Unl
    Fls
    ChangePassw 1
    ChangePassw 2
    AlarmList
    ChangePassw 3
    EnterPassword
    ChangePassword
    Password
    ChngAccessCode
    ECU AlarmList
    Languages
    Oil Pressure
    Engine Temp
    Fuel level
    OilP
    EngT
    FLvl
    cos
    RPM
    G-Ph-N
    G-PhPh
    M-Ph-N
    M-PhPh
    L1
    L2
    L3
    L12
    L23
    L31
    V
    G-Curr
    ECU Values
    G-I
    Engine params
    Engine values
    Engine protect
    Statistics
    Analog CU
    Binary I/O
    Invisible
    Date/Time
    ID info
    Sensors spec
    RemAnnunciator
    IOM/PTM module
    SMS/E-Mail
    -
    DCU

    Dodano po 20 [minuty]:

    prosze o cene, temu ktory sie zgodzi wysle rowniez manual do tego kontrolera ze wszytskimi tymi funckcjami opisanymi po angielsku.

    Dodano po 4 [godziny] 22 [minuty]:

    Kazdy z tych wyrazow musi sie miescic w 14 znakach.
    WiecTrzebaCzasem pisac tak lub
    WicTrz.PisTak

    Prosze wziasc to pod uwage przy wycenie

  • #2 28 Lut 2009 03:07
    Dioda52
    Poziom 27  

    Nie da sie przetlumaczyc wszystkich wyrazow tak aby miescily sie w 14 znakach.Angielski posiada specyficzy uklad znakow i znaczen, ze nie da sie tego wykonac.Nie ktore oznaczenia sa specyficzne do tego urzadzenia i trzeba miec dokladny opis,co one oznaczaja. np; AnlInp1 del , oznacza kasowanie wejscia liniowego nr 1.Nie ma mozliwosci aby to zmiescilo sie w 14 znakach, chyba, ze ktos to bedzie potem skracal we wlasnym zakresie tylko czy to bedzie zrozumiale dla innych.

  • #3 28 Lut 2009 10:51
    kinkazu
    Poziom 10  

    Czesc Dioda:) rozumiem co piszesz. Zdaję sobie z tego sprawę. AnalogInputDelay, tez sobie tego nie wyobrażam przetłumaczonego na polski. WeAnalogOpoz? Własnie dlatego poprosiłem o pomoc specjalistów. To nawet nie jest problemem, można sobie niektóre odpuścić. Ale nie mam zielonego pojęcia jak po polsku nazywa się ring gear i jego teeth:) swoją drogą zgłosiły się 3 osoby do tłumaczenia. Z pierwszych 2ch wybrałem tańszego, trzeci odezwał sie za późno. Oczywiście wysłałem instrukcje po angielsku do wszystkiego więc jest dokładny opis co AnlInp 1 del znaczy. Temat tak jakby zamknięty. Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty