X
  • #1 02 Mar 2009 19:10
    Harvi
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam ;)

Na początku chciałbym zaznaczyć, że w moim poście mogą wystąpić jakieś pomyłki w nazwach poszczególnych elementów, czy technologii wykonania głośników do samochodów. Nie znam się na tym kompletnie, jedynie bazuję na tym ,co kolega na gg mi powiedział i co mi napisał ;)

Planuję zakup głośników 2 sztuki na przód samochodu. Mam nissana sunny i miejsca w drzwiach na głośniki są jedynie z przodu - po stronie kierowcy i pasażera. Nie chce z tylu na półce nic kombinować. Obecnie głośniki są zużyte, jeden nie gra w ogole, drugi coś tam gra, ale fatalnie. Przewiduję, że poprzedni właścieiel samochodu (Niemiec) nie wymieniał głośników od kupna samochodu, czyli są te standardowe.

Reasumując, poszukuję głośników:
    - na przód samochodu,
    - wielodrożnych (kumpel mi napisał ze generalnie odseparowane są lepsze, ale jak u mnie tylko 2 głośniki na przód, to wielodrożne brać),
    - cena 90-150zł max

Na raize kolega polecił mi z tańszych:
    BLAUPUNKT GTx 663 MAX POWER 210W ! SERIA Mk II ! - 100zł

droższe:

HERTZ DCX 165 - 150zł

Dodam, że nie jestem jakimś audiofilem ;p głosniki mają w miarę pożądnie grać, na mocnym basie mi szczegolnie nie zalezy, gdyż słucham metalu i rocka.

Pozdrawiam wszystkich.
  • #2 02 Mar 2009 19:37
    Runcajs
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    Zacznijmy od pytania jakie masz radio? A miejsca na wysokotonowe nie trzeba miec mozesz sobie je wlozyc na podszybie i bedzie gitara nic nie trzeba przerabiac wystarczy np przykleic na tasme dwustronna, jak juz masz brac to lepiej te hertze ale i tak cudow nie bedzie, ps wygluszone drzwi? Usun linki z allegro a nast razem czytaj regulamin!
  • #3 02 Mar 2009 19:38
    veronx
    Level 10  
    Helpful post? (0)