X

Problem z MP160, reset kartridżów

OGI 25 05 Mar 2009 19:32
  • #1 05 Mar 2009 19:32
    OGI 25
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Witam wszystkich.

    Mam problem tytułową drukarką, a dokładnie z kartridżami PG-40 i CL-41. Obydwa już uzupełniałem kilkukrotnie (kolor dwukrotnie, czarnobiały czterokrotnie). Za każdym razem nie było problemów. Jedynie wyświetlany był komunikat o niskim poziomie atramentu, ignorowałem to i drukareczka śmigała po napełnieniu aż miło. Aż tu wielkie zdziwienie po ostatnim „doładowaniu”. Na drukarce wyświetla się błąd E5, świeci górna pomarańczowa dioda błędu po lewej stronie wyświetlacza i migają poniższe dwie diody błędu kartridża B i C. Na monitorze drukarki wyświetlony jest błąd nierozpoznania obydwu pojemników z tuszem. Innymi słowy jak by ich tam w ogóle nie było. Oczywiście pogooglowałem, pogooglowałem i znalazłem narzędzie MPtool który to zastosowałem zgodnie z instrukcjami kilkunastokrotnie i….nic ;-( Bez zmian. Znalazłem również metodę na zaklejanie styków kartridża lecz również bezowocnie kilka razy wykonałem instrukcję. Czy który(a)ś z koleżanek, kolegów miała taki problem i czy udało się reanimować drukarkę po błędzie „niewidoczności” kartridżów? Będę wdzięczny za informację czy istnieje możliwość uruchomienia drukarki bez konieczności zakupu oryginałów.

    Problem z MP160, reset kartridżów Problem z MP160, reset kartridżów

    Pozdrawiam
    OGI 25
  • #2 17 Jun 2009 17:31
    LukaszRybak_85
    Level 9  
  • #3 23 Jul 2009 15:15
    rys57
    Moderator
    Helpful post? (0)
    Temat otworzyłem na życzenie Autora pytania

    Jeżeli informacje z linku wyżej nie pomogły, poczytaj jeszcze:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic610637.html

    Kolejne kroki, jeżeli nie uda się ożywić drukarki:
    - wymiana wkładów na nowe
    - serwis
  • #4 23 Jul 2009 22:31
    OGI 25
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    No niestety. Po wielu próbach nie udało się zresetować moich kartridży. Najprawdopodobnie jednak wydrukowałem je do końca. Nic nie pomaga. Żadne przyklejanie taśm, tryb serwisowy z MPtool-em, reinstalacja driver-ów. Jednym słowem porażka. Tak czy owak dziękuję za pomoc i moderatorowi za ponowne otwarcie tematu. Chyba już jednak można go zamknąć. Pozostaje mi zakup nowych tuszy lub nowej drukarki (biorąc pod uwagę cenę tuszy;-)
    Pozdrawiam wszystkich
  Search 4 million + Products
Browse Products