Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

problem z C330 pali na jeden cylinder

adziu14 10 Mar 2009 09:39
  • #1 10 Mar 2009 09:39
    adziu14
    Poziom 2  

    witam mam taki problem w C330 robiłem silnik głowice blok pompę paliwową wtryski i nie chce palić mi na jeden cylinder kombinowałem z zapłonem na wszystkie sposoby .

  • #2 10 Mar 2009 11:39
    Usunięty
  • #3 10 Mar 2009 12:05
    Romulus7874
    Poziom 26  

    No a podaje paliwo na ten niepracujący cylinder?
    Jeśli tak, podmień wtryskiwacze.
    A jak wygląda odprężnik?

    Cytat:
    Luz zaworowy ustawiony i rozrząd dobrze złożony??

  • #4 10 Mar 2009 13:38
    niutat
    Poziom 37  

    Witam, odpowietrz dokładnie pompę, wykręć wtryskiwacze i zobacz czy oba podają paliwo.

  • #5 10 Mar 2009 14:20
    adziu14
    Poziom 2  

    zaczyna sie odzywać dopiero po osiągnięciu 40C luzy zaworowe są napawano dobre wtryski chodzą pogniewasz sprawdzałem podłączałem je do przewodów zanim je włożyłem do głowicy i na maszynie niby tez wszystko gra bo miałem je sprawdzane

    Dodano po 2 [minuty]:

    zamieniałem kolejność wyrywków i jest to samo

    Dodano po 4 [minuty]:

    odprężnik jest ok właśnie sie zastanawiam czy jeszcze raz nie dać pompy do sprawdzenia jest na gwarancji to nie był mój pierwszy remont silnika porostu sie jeszcze z takim czymś nie spotkałem

  • #6 10 Mar 2009 14:26
    niutat
    Poziom 37  

    Zmierz ciśnienie w cylindrach, może któryś zawór się nie domyka.
    Odkręć kolektory i pokręć wałem bez odpalania, zobaczysz czy któryś zawór nie"puszcza" kompresji.

  • #7 05 Cze 2009 11:50
    bogo31
    Poziom 10  

    Ja stawiam na pompę ale można to sprawdzić tak wykręć wtryskiwacze i podłącz je do przewodów wtryskowych i pokręć rozrusznikiem musz, one pylić równo jeden po drugim

  • #8 06 Cze 2009 00:56
    wpsowa692
    Poziom 23  

    sprawdź zawory tak jak pisze kol.niutat,dla pewności ustaw zawory na słuch a nie na szczelinomierz może masz wybite kamienie na dźwigienkach?druga sprawa jakie zestawy założyłeś?może grupa tłok pierścienie tuleja musi się ułożyć?trzecia sprawa po co wyciągać wtryski odprężnik do góry gaz podłoga i korba tam tak pięknie słychać wtryski jak w starym esie.sprawdź też śrubki od regulacji odprężnika może któraś naciska na zawór?

  • #9 07 Cze 2009 01:09
    bogo31
    Poziom 10  

    Co innego zobaczyć a co innego usłyszeć...................;.

  • #10 07 Cze 2009 02:13
    Afcht
    Poziom 30  

    adziu14 napisał:
    zaczyna sie odzywać dopiero po osiągnięciu 40C luzy zaworowe są napawano dobre wtryski chodzą pogniewasz sprawdzałem podłączałem je do przewodów zanim je włożyłem do głowicy i na maszynie niby tez wszystko gra bo miałem je sprawdzane

    Dodano po 2 [minuty]:

    zamieniałem kolejność wyrywków i jest to samo

    Dodano po 4 [minuty]:

    odprężnik jest ok właśnie sie zastanawiam czy jeszcze raz nie dać pompy do sprawdzenia jest na gwarancji to nie był mój pierwszy remont silnika porostu sie jeszcze z takim czymś nie spotkałem


    Jak piszesz że zaczyna coś się odzywać przy 40c to czy świeca żarowa podgrzewa i czy jest sprawna?

  • #11 07 Cze 2009 12:45
    niutat
    Poziom 37  

    Problem do tej pory pewnie już rozwiązany ale autor tematu jakoś milczy co było przyczyną, czyżby zamontował któryś tłok odwrotnie? :D

  • #12 07 Cze 2009 12:51
    wpsowa692
    Poziom 23  

    Chyba poszedł po przyczłapu do bulgulatora:D

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty