X

problem z C330 pali na jeden cylinder

adziu14 10 Mar 2009 09:39
  • #1 10 Mar 2009 09:39
    adziu14
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    witam mam taki problem w C330 robiłem silnik głowice blok pompę paliwową wtryski i nie chce palić mi na jeden cylinder kombinowałem z zapłonem na wszystkie sposoby .
  • #2 10 Mar 2009 11:39
    Removed
    Helpful post? (0)
    Czym się objawia brak palenia na jeden baniak?? Kopci na niebiesko, kopci na biało, jakieś dziwne dżwięki się wydobywają jakby ktoś mołotem uderzał po bloku? Widziałem kiedyś przypadek że mysz siedziała w przewodzie pompa - wtrysk (przewód był cały). Luz zaworowy ustawiony i rozrząd dobrze złożony??

    Czy słychać żeby ten cylinder choć na krótką chwile załapywał, czy ewidentnie jest martwy?
  • #3 10 Mar 2009 12:05
    Romulus7874
    Level 26  
    Helpful post? (0)
    No a podaje paliwo na ten niepracujący cylinder?
    Jeśli tak, podmień wtryskiwacze.
    A jak wygląda odprężnik?
    Quote:
    Luz zaworowy ustawiony i rozrząd dobrze złożony??
  • #4 10 Mar 2009 13:38
    niutat
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Witam, odpowietrz dokładnie pompę, wykręć wtryskiwacze i zobacz czy oba podają paliwo.
  • #5 10 Mar 2009 14:20
    adziu14
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    zaczyna sie odzywać dopiero po osiągnięciu 40C luzy zaworowe są napawano dobre wtryski chodzą pogniewasz sprawdzałem podłączałem je do przewodów zanim je włożyłem do głowicy i na maszynie niby tez wszystko gra bo miałem je sprawdzane

    Dodano po 2 [minuty]:

    zamieniałem kolejność wyrywków i jest to samo

    Dodano po 4 [minuty]:

    odprężnik jest ok właśnie sie zastanawiam czy jeszcze raz nie dać pompy do sprawdzenia jest na gwarancji to nie był mój pierwszy remont silnika porostu sie jeszcze z takim czymś nie spotkałem
  • #6 10 Mar 2009 14:26
    niutat
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Zmierz ciśnienie w cylindrach, może któryś zawór się nie domyka.
    Odkręć kolektory i pokręć wałem bez odpalania, zobaczysz czy któryś zawór nie"puszcza" kompresji.
  • #7 05 Jun 2009 11:50
    bogo31
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Ja stawiam na pompę ale można to sprawdzić tak wykręć wtryskiwacze i podłącz je do przewodów wtryskowych i pokręć rozrusznikiem musz, one pylić równo jeden po drugim
  • #8 06 Jun 2009 00:56
    wpsowa692
    Level 23  
    Helpful post? (+1)
    sprawdź zawory tak jak pisze kol.niutat,dla pewności ustaw zawory na słuch a nie na szczelinomierz może masz wybite kamienie na dźwigienkach?druga sprawa jakie zestawy założyłeś?może grupa tłok pierścienie tuleja musi się ułożyć?trzecia sprawa po co wyciągać wtryski odprężnik do góry gaz podłoga i korba tam tak pięknie słychać wtryski jak w starym esie.sprawdź też śrubki od regulacji odprężnika może któraś naciska na zawór?
  • #9 07 Jun 2009 01:09
    bogo31
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Co innego zobaczyć a co innego usłyszeć...................;.
  • #10 07 Jun 2009 02:13
    Afcht
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    adziu14 wrote:
    zaczyna sie odzywać dopiero po osiągnięciu 40C luzy zaworowe są napawano dobre wtryski chodzą pogniewasz sprawdzałem podłączałem je do przewodów zanim je włożyłem do głowicy i na maszynie niby tez wszystko gra bo miałem je sprawdzane

    Dodano po 2 [minuty]:

    zamieniałem kolejność wyrywków i jest to samo

    Dodano po 4 [minuty]:

    odprężnik jest ok właśnie sie zastanawiam czy jeszcze raz nie dać pompy do sprawdzenia jest na gwarancji to nie był mój pierwszy remont silnika porostu sie jeszcze z takim czymś nie spotkałem


    Jak piszesz że zaczyna coś się odzywać przy 40c to czy świeca żarowa podgrzewa i czy jest sprawna?
  • #11 07 Jun 2009 12:45
    niutat
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Problem do tej pory pewnie już rozwiązany ale autor tematu jakoś milczy co było przyczyną, czyżby zamontował któryś tłok odwrotnie? :D
  • #12 07 Jun 2009 12:51
    wpsowa692
    Level 23  
    Helpful post? (0)
    Chyba poszedł po przyczłapu do bulgulatora:D
  Search 4 million + Products
Browse Products