Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia błędy 17925 P1517 J271 nie zapala

raf151 24 Mar 2009 15:06 7536 19
  • #1 24 Mar 2009 15:06
    raf151
    Poziom 8  

    Witam!
    Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Skoda fabia 1.2 3 cyl. 2003r.
    Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować?
    Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci ,paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic...

  • #2 27 Lip 2015 13:55
    hildziu
    Poziom 8  

    Witam,
    wiem, że trochę już czasu minęło ale mam taki sam problem, czy poradziłeś sobie jakoś z tym?

  • #3 27 Lip 2015 13:58
    szymitsu21

    Poziom 31  

    Panowie, jeżeli uważacie, że wszystko jest a auto nie odpala oddajcie auto do kogoś kto zajmie się samochodem.

  • #4 08 Cze 2017 22:33
    jaro7104
    Poziom 9  

    Witam może odświeżę temat .Jak poradziliście sobie z z problemem z pierwszego postu ?pytam ponieważ od tygodnia walczę z tym samym problemem a mianowicie17925 przekaźnik główny P1517-35-00 usterka w obwodzie .Mam dwa przekaźniki i obydwa są sprawne , bezpieczniki wszystkie sprawne ,pompa paliwa sprawna ,iskra na świecach jest ,sprawdziłem już chyba wszystko i lipa.Mam nadzieje że ktoś mi pomoże .Dziękuje z góry i pozdrawiam

  • #5 09 Cze 2017 09:39
    recki-quadra
    Poziom 16  

    Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia

  • #6 09 Cze 2017 16:28
    jaro7104
    Poziom 9  

    Wiązka na lewej podluznicy wizualnie wyglada bardzo dobrze zadnego brudu żadnej śniedzi żadnych uszkodzeń zewnętrznych lub przepaleń kwasem z akumulatora .wygląda jak nowa

  • #7 09 Cze 2017 16:36
    sk700
    Poziom 27  

    Izolacja może wyglądać jak nowa a w środku przewody utlenione. Mniejsza z tym, szukaj uszkodzenia nie w samym przekaźniku tylko w przewodach do niego. Sprawdź czy jest napięcie zasilające cewkę przekaźnika.

  • #8 09 Cze 2017 22:12
    jaro7104
    Poziom 9  

    zasilanie przekaźnika jest na 100procent jest napięcie na stykach zasilających a po przekręceniu stacyjki także na wyjściu przekaźnika

  • #9 09 Cze 2017 22:21
    sk700
    Poziom 27  

    Podaj jakie masz kolory przewodów do tego przekaźnika.

  • #10 09 Cze 2017 22:34
    jaro7104
    Poziom 9  

    zasilanie cewki styk 86 kolor czarno-czerwony a styk 85 kolor brązowy i te przewody są cienkie.A teraz styki przekaźnika styk 30 kolor czerwony i styk 87 kolor czerwono czarny I TE PRZEWODY SĄ GRUBE

  • #12 09 Cze 2017 22:54
    jaro7104
    Poziom 9  

    rok 2003 silnika kodu nie mam ale 1.2 htp 64 konie 3 cylindry

  • #13 09 Cze 2017 23:01
    sk700
    Poziom 27  

    Gniazda przekaźników na tej ramce chyba są ponumerowane. Możesz podać pod jakimi numerami siedzą Twoje przekaźniki? Kolory przewodów nie pokrywają mi się z żadnym silnikiem.
    I czy pompa paliwa pracuje przy próbie odpalenia?

  • #14 09 Cze 2017 23:12
    jaro7104
    Poziom 9  

    pompa pracuje

    Dodano po 3 [minuty]:

    mam kod silnika AZQ

  • #15 09 Cze 2017 23:30
    sk700
    Poziom 27  

    do sprawdzenia przekaźnik j363, powinien być na pozycji 12 w tej ramce. Gruby przewód czerwony i czerwono zielony a cienkie brązowy, zzasilający cewkę - niebieskozielony i zasilający cewkę przez diodę wbudowaną w przekaźnik czarno żółty.
    Zwłaszcza sam przekaźnik i ten przewód niebieskozielony idący do ECU na 23pin 81pinowej złączki.

  • #16 11 Cze 2017 13:09
    jaro7104
    Poziom 9  

    sk700 ale tam są tylko dwa przekaźniki jeden od zasilania pompy paliwa a drugi od zasilania ecu jak bym miał twój nr przesłał bym Ci fotkę jak to wygląda

    Dodano po 15 [godziny] 14 [minuty]:

    A więc przekaznik sprawdzony i wszystko ok i przewód niebiesko zielony idący na 23 pin do ecu też sprawny

  • #17 12 Cze 2017 20:24
    jaro7104
    Poziom 9  

    Witam a więc odebrałem dziś auto od elektryka sprawdził wszystko i twierdzi że elektrycznie wszystko jest ok hm ale auto dalej nie odpala .Iskra jest, wtryski podają paliwo przekaźniki sprawne i nie pali .Ale jak odkręcił listwę z wtryskami i trzymał przy kolektorze i wtryskiwał paliwo z pewnej odległości to auto odpaliło.Stwierdził że to nie jest usterka elektryczna tylko coś innego ale nie wie co .Proszę o jakąś sensowną podpowiedz bo mam już nóż na gardle .Pozdrawiam

  • #18 12 Cze 2017 20:28
    sk700
    Poziom 27  

    Sprawdź kompresję i rozrząd. Zdjęcie możesz wstawić tutaj.

  • #19 12 Cze 2017 23:28
    jaro7104
    Poziom 9  

    To tak wygląda jak by silnik nie dostawał powietrza bo po wyjęciu wtrysków jak dostał powietrze przez otwory wtrysków to odpalił

  • #20 21 Cze 2017 18:08
    jaro7104
    Poziom 9  

    A więc mój problem rozwiązany przyczyną był rozciągnięte łańcuch rozrządu przez co przeskoczył o 2 zeby . Wymiana łańcucha i ustawienie rozrządu uzdrowilo moja skodę. Wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich

    Dodano po 3 [minuty]:

    Jeszcze raz wielkie dzięki zwłaszcza dla sk700 który zaangażował się w mój problem .

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME