Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


  Main Page -> Forum Index -> Heating Systems Service ->Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca Post new topic  Reply to topic 
Author
Hide the left column
Show left column Message
wiesieks102
Level 9
Location: Tomasz闚 Lubelski
Joined: 25 Mar 2009
Posts: 17
Helped: 1
Post rating: 2
wiesieks102
Level 9
Post#1 25 Mar 2009 21:28  Topic author   

Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


Witam! Mam problem z piecem vitopend 100 whoa dwufunkcyjny otwarta komora spalania.Podczas grzania wody i przy pracy co na mocy maksymalnej bardzo g這郾o pracuje [huczy, wyje].Je郵i kto spotka si z podobnym problemem b璠 wdzi璚zny za pomoc. wiesieks

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
krzysztofmatusik
Level 22
Location: bydgoszcz
Joined: 05 Feb 2006
Posts: 448
Helped: 29
Post rating: 14
krzysztofmatusik
Level 22
Post#2 25 Mar 2009 23:01    

Re: VITOPEND 100 WHOA GΜ吉A PRACA


Zmie kondensator w pompie bo straci pojemno嗆 i teraz pompa nie pracuje z pe軟 moc.Kolejny problem spowodowany j/w to zakamienia造 wymiennik pierwotny,czyli nagrzewnica.St康 te d德i瘯i.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
dario0
Level 15
Joined: 01 Mar 2009
Posts: 123
Helped: 10
Post rating: 7
dario0
Level 15
Post#3 26 Mar 2009 17:22    

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


Te bym stawia na wymiennik w/s ,zw豉szcza 瞠 kocio ma juz kilka lat.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
wiesieks102
Level 9
Location: Tomasz闚 Lubelski
Joined: 25 Mar 2009
Posts: 17
Helped: 1
Post rating: 2
wiesieks102
Level 9
Post#4 27 Mar 2009 18:50  Topic author   

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


Dzi瘯i panowie za pomoc piec jak sam si zepsu tak sam si naprawi . Przypuszczam jednak,瞠 nie na d逝go, mamy tward wode zakamienienie wymiennika jest b prawdopodobne odezwe si jak zlokalizuje uszkodzenie Pozdrawiam

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
krzysztofmatusik
Level 22
Location: bydgoszcz
Joined: 05 Feb 2006
Posts: 448
Helped: 29
Post rating: 14
krzysztofmatusik
Level 22
Post#5 27 Mar 2009 21:44    

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


Nie czekaj na cud bo si nie zdarzy! Mo瞠 mia貫 spadek napi璚ia w sieci i przy s豉bym kondensatorze pompa jeszcze wolniej t這czy wod,st康 te d德i瘯i.

Helpful post? + 0
Back to top
wiesieks102
Level 9
Location: Tomasz闚 Lubelski
Joined: 25 Mar 2009
Posts: 17
Helped: 1
Post rating: 2
wiesieks102
Level 9
Post#6 02 Aug 2009 14:01  Topic author   

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


Witam po dosy d逝gim czasie , ale dopiero teraz sprawa znalaz豉 sw鎩 fina.Pomog豉 wymiana p造towego wymiennika ciep豉[czyszczenie nie dawa這 rezultat闚].Zamykam temat. Pozdrawiam.

Helpful post? + 0
Back to top
deny76
Level 9
Joined: 24 Jan 2009
Posts: 6
deny76
Level 9
Post#7 26 Nov 2010 16:09    

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


Witam! Mam podobny problem. Piec 2funkcyjny Vitopend 100 ma 2,5roku i sukcesywnie pracuje coraz glosniej (s造cha terkotanie i wszystko dr篡).
Po wyl帷zeniu C.O cieknie woda a przy ponownym w陰czeniu woda w grzejnikach nie kr捫y tylko mieli sie w piecu. Potrzeba wtedy wyj望 wtyczke z zaworu tr鎩dro積ego czy co to tam jest i uderzyc w niego dwa razy i liczy na to 瞠 zastartuje. Dodam 瞠 z ciep陰 wod nie ma problemu.
Sko鎍zy豉 sie gwarancja i zacz窸y cuda!!! P馧 roku temu by serwisant bo po zimie piec nie chcia sie uruchomi,przeczysci piec skasowa 100zl. i powiedzia 瞠 bedzie ok. a jest jak jest. Prosz o jak捷 sensown podpowiedz co z tym g.... zrobi bo mam strach wo豉 serwis hehe jeszcze co sp... i skasuj 1500z.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
wawrzeczko_t
Specjalista - systemy grzewcze
Location: Wodzis豉w 奸御ki
Joined: 12 Apr 2009
Posts: 2299
Helped: 184
Post rating: 95
wawrzeczko_t
Specjalista - systemy grzewcze
Post#8 27 Nov 2010 16:50    

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


Przy czyszczeniu kot豉 za st闚k raczej nie wyczy軼i wymiennika c.w.u. i zaworu prze豉czaj帷ego co mog這 wp造n望 na uszkodzenie/zablokowywanie si silniczka. Dr瞠nie kot豉 鈍iadczy mo瞠 o uszkadzaniu si pompy obiegowej.

Helpful post? + 0
Back to top
deny76
Level 9
Joined: 24 Jan 2009
Posts: 6
deny76
Level 9
Post#9 28 Nov 2010 12:07    

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


W czerwcu tego roku mieli鄉y ma造 remont i by zak豉dany dodatkowy grzejnik a po jego za這瞠niu chcia貫m sprawdzi jak dzia豉 a tu zonk piec nie podaje ciepla dalej tylko sie zapali i mieli wode w 鈔odku.
Przyjecha pan serwisant i zabra sie do roboty.
Sta貫m przy nim i patrzy貫m co robi tylko nie przypuszcza貫m ze to zwyk貫 wyci庵anie kasy od ludzi. Teraz jestem m康rzejszy i wiem 瞠 go嗆 tylko odkurzy piec w 鈔odku zamiast wykona kilka innych czynnosci. Piec sie uruchomi ale woda nie kr捫y豉 wiec pan serwisant stukn掖 gdzie trzeba i porusza co tam w 鈔odku wy陰czy piec i przy ponownym w陰czeniu by這 雲ycha jak woda p造nie pe軟 moc do grzejnik闚.Powiedzi wtedy 瞠 pompa bedzie do wymiany!! My郵a貫m 瞠 mnie krew zaleje bo 3 misiace po gwarancji to troche za szybko na kapitalke pieca...
Facet powiedzia 瞠 mieli鄉y za這篡c sterownik kt鏎y poleca przy zak豉daniu pieca i stwierdzi 瞠 to mog這 przyczyni do tak szybkiej awarii.Ja mu na to ze piec nie kosztowal 300zl. tylko 3000zl. i je郵i sterownik jest niezbedny do prawidlowego dzialania pieca to powinien byc w zestawie!!! Ale ok zadowolony bylem ze piec dziala. Przez nastepne miesiace piecyk tylko grzal wode w kranie ale w koncu zrobilo sie zimno i zalaczylem c.o i znow mnie krew zalala bo stary problem wrocil. Zadzwonilem do serwisu ,przyjechal inny mily pan ktory uruchomil piec. Po jakims czasie zrobilo sie cieplo za oknem i wylaczylem piec a po tygodniu to samo ,wlaczam gnojka a tu nic. Grzejniki zimne a woda mieli sie w srodku i tylko trzesie sie obudowa od pieca. Stuknelem w zawor w srodku trzy razy potem wlaczylem i wylaczylem piec 5 razy , ruszylem wtyczk od zaworu a potem woda zaczela krazyc w ukladzie. Cuda Cuda

Dodano po 15 [minuty]:

1. Czy mo積a tak pompke gdzie kupi i ile taka przyjemno嗆 kosztuje?
2. Co zrobi z zacinaj璚ym sie zaworem?
3. Dlaczego po wy陰czeniu c.o cieknie z pieca a nie mia這 to miejsca wcze郾iej?
4. Czy sterownik jest niezbedny do pracy a je郵i tak to jaki za normalne pieni康ze?
5. Czy mo積a zalo篡 pompe z regulacj albo o mniejszym ci郾ieniu roboczym bo
m鎩 uk豉d to 6 ma造ch grzejnik闚 z termostatami i slycha szum w domu.
6. Czy przyczyn awarii mog by termostaty i brak sterowania prac kot豉 ?

Helpful post? + 0
Back to top
wawrzeczko_t
Specjalista - systemy grzewcze
Location: Wodzis豉w 奸御ki
Joined: 12 Apr 2009
Posts: 2299
Helped: 184
Post rating: 95
wawrzeczko_t
Specjalista - systemy grzewcze
Post#10 28 Nov 2010 21:24    

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


1. Pompka (silnik pompki) kosztuje ok. 400 z. Mo積a poszuka co ta雟zego ale na w豉sn odpowiedzialno嗆.
2. Wyczy軼i zaw鏎 / wymieni silniczek zaworu (zaw鏎 to jedno na nap璠 to drugie)
3. Z powodu eksploatacji kot豉 (w aucie te nie cieknie olej je郵i stoi ono w salonie)
4. Nie, ale te polecam (no ale jego brak na pewno nie powoduje uszkodzenia zaworu/nap璠u czy pompy)
5. Brak regulacji hydraulicznej / brak zaworu nadmiarowo-upustowego (pompa musi by taka sama bo ma wp造w na prac kot豉 przy podgrzewie wody u篡tkowej)
6. Zamkni璚ie wszystkich termostat闚 jednocze郾ie ma wp造w na uszkodzenie pompy (zabudowa zaw鏎 nadmiarowo-upustowy lub zdj望 1 g這wic). Ale brak sterownika pokojowego nie powoduje uszkodzenia pompy.
7. Zmie serwisanta

Helpful post? + 0
Back to top
deny76
Level 9
Joined: 24 Jan 2009
Posts: 6
deny76
Level 9
Post#11 28 Nov 2010 22:08    

Re: Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca


Nie spodziewa貫m si tak szybkiej i konkretnej odpowiedzi. Dzi瘯uje ;-)

Dodano po 17 [minuty]:

Co do ciekn帷ej wody to zacz窸a lecie jak na weekend wy陰czy貫m c.o a po uruchomieniu przestalo lecie. Por闚nanie mojego kot豉 do samochodu to raczej nie trafione bo auto mam 14 letnie i olej nie leci a kocio 2 latka i praktycznie z這m. Ponad 3000zl. wyda na taki szajs to naprawde co nie tak.A kolega mi mowi nie bierz Vie鄉ana tylko polski sprz皻 to mi si zachcia這 luxusu hehe Teraz kolega si cieszy ze swojego termetu 4 lata bez awarii a ja zastanawiam sie ile musze wybulic za naprawe.
A mo瞠 sam sobie naprawie to g... pompe wymieni i silnik od zaworu to raczej nie filozofia...

Helpful post? + +1
Back to top
Post new topic  Reply to topic     Main Page -> Forum Index -> Heating Systems Service -> Piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca
Page 1 of 1

Similar topics to piec VITOPEND 100 WHOA - g這郾a praca

Veissmann vitopend 100 g這郾a praca (12)
Vitopend 100 WHOA (7)
VISSMANN VITOPEND 100 WHOA cedzi (22)
Viessmann Vitopend 100 WHOA problem z uruchomieniem (6)
picyk problem z pomp vitopend-100-whoa (4)
Vitopend 100 WHOA - Odpowietrzanie i dzia豉nie pompy (19)
Viessmann Vitopend 100 WHOA - wymiana/naprawa automatyki (5)
Silnik krokowy od pieca vitopend 100 WHOA-jakie zasilanie? (1)
VITOPEND 100 WHOA jest ciepla woda a nie dziala centralne O. (9)
Vitopend 100 WHOA - Przepuszcza ciep陰 wod do co, przy u篡waniu cwu (5)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.096 seconds