Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 28 Mar 2009 19:39
    mtal
    Poziom 12  

    Witam moze mi ktos pomoże w problemie ze sprinterem samochód zapala i silnik pracuje idealnie, przy dodawaniu gazu równiez. Jeśli chce sie ruszyc dodając nieco wiecej gazu auto zrywa i gaśnie. Zapala sioe EDC i wywala błedy wtryskiwaczy zczytane launchem p0201-p0204.Układ napewno szczelny nie zapowietrza sie.Podejrzewam zawór ciśnieniowy lub niestety któryś wtrysk nietrzymajacy ciśnienia.Da mi ktoś jakis najprostszy sposób aby sprawdzic co mu dokladnie dolega?

  • #2 28 Mar 2009 19:46
    autoz
    Poziom 13  

    ja używam do mercedesa testera z mercedesa
    tak jest najprościej

  • #3 28 Mar 2009 19:50
    mtal
    Poziom 12  

    ja nie mam takiego testera hehe.A co by kolega powiedzial na to patrzac przez to co napisalem??
    dzieki za odpowiedz

  • #4 28 Mar 2009 20:17
    autoz
    Poziom 13  

    wtrysk objawia się przy uruchomieniu
    wtedy ja robie testy wtryskow
    lub test szczelności przelewow
    natomiast gasnięcie podczas jazdy wymaga obserwacji dynamicznej parametrow w trakcie jak pracuje i gasnie

    zawor przelewowy
    czujnik cisnienia do weryfikacji
    proba z wymiana filtra
    i obserwacja na przewodzie przezroczystym pod katem zapowietrzania

  • #5 31 Mar 2009 17:23
    mtal
    Poziom 12  

    na bank sie nie zapowietrza, zapala idealnie, zawór ciśnienia ok i dalej to samo

  • #6 01 Kwi 2009 09:16
    autoz
    Poziom 13  

    trzeba przeanalizowac momenty w ktorych gasnie
    cieply zimny
    obciazenie male srednie duże
    jasda po dziurach

    no i sprawdzic stabilnosc zasilania
    masa za lampą od kierowcy itp

  • #7 01 Kwi 2009 09:29
    AUTO-MAR
    Poziom 20  

    Wtryski watpie tak jak autoz napisal predzej klopoty przy uruchomieniu i zadko blad sprawdz wiazke el ktora idzie po lewej łapie silnika pozdr

  • #8 01 Kwi 2009 09:35
    mtal
    Poziom 12  

    czy cieply czy zimny nie ma różnicy, zawsze przy obciążeniu.

  • #9 02 Kwi 2009 17:37
    mtal
    Poziom 12  

    dwa dni i chyba wszystko przetrzepalem.Różnica taka ze teraz nawet bez obciażenia gdy dodaje gazu dzieje sie to samo czyli gaśnie.:)

  • #10 08 Kwi 2009 23:22
    Satch
    Poziom 2  

    Obejrzyj pompę, najlepiej zobacz jakie daje ciśnienie. Jeśli jest jej początek końca to objaw się zgadza. no i wtryski na przelew

  • #11 31 Mar 2010 17:21
    bestmebel
    Poziom 12  

    mam identyczne objawy w 313 tce - czy udalo sie ustalic co bylo przyczyną?

  • #12 31 Mar 2010 17:31
    Satch
    Poziom 2  

    Jeśli pompa bedzie mia ła za niskie ciśnienie to złapie błąd zapala sie EDC i silnik gaśnie. Po ponownym uruchomieniu chodzi do chwili kiedy nie braknie mu ciśnienia..i znów EDC i sinik gaśnie

  • #13 31 Mar 2010 17:33
    bestmebel
    Poziom 12  

    Satch napisał:
    Jeśli pompa bedzie mia ła za niskie ciśnienie to złapie błąd zapala sie EDC i silnik gaśnie. Po ponownym uruchomieniu chodzi do chwili kiedy nie braknie mu ciśnienia..i znów EDC i sinik gaśnie


    A co moze byc przyczyną małego ciśnienia i jak to zlokalizowac?

  • #15 31 Mar 2010 19:41
    Satch
    Poziom 2  

    Dokładnie obejrzeć czy pompa nie ma wycieku, jak nie to zużycie pompy (czas i przebieg). Warto obejrzeć też czujnik ciśnienia na listwie, lubi gubić ciśnienie. Najlepiej ciśnienie sprawdzić na kompie

  • #16 31 Mar 2010 21:43
    ele5
    Poziom 26  

    A ja obstawiam regulator ciśnienia na listwie, Biały teflonowy oring się wyrabia. Lub uszkodzone wtryski.

  • #17 31 Mar 2010 21:49
    bestmebel
    Poziom 12  

    a jak go zlokalizowac ? ten oring?

  • #18 01 Kwi 2010 00:13
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    jezeli byłby oring nie zapalił by bo ciśnienie było by za małe
    podaj dokładnie co za bład
    jezeli bład jest wtryskiwacze to sprawdź wiązke

  • #19 01 Kwi 2010 19:51
    ele5
    Poziom 26  

    Kolega wyżej ma rację ale nie zaszkodzi sprawdzić. Regulator jest przykrecony na koncu listwy od strony kabiny.

  • #20 01 Kwi 2010 21:11
    alpha01
    Poziom 21  

    Panowie posłuchał bym Gerrego.

  • #21 17 Kwi 2012 09:22
    blady11
    Poziom 9  

    odśw temat...

    mam sprinterka 313cdi 04 rok... 220tys/km... do tej pory wszystko ok...

    zrobiło sie tak... jadac pod obciazeniemtzn gora załadowany cieply i zimny bez roznicy ujmujac gazu silnik gsanie.... podczas jazdy wysprzeglam odpalam i jade dalej az do momentu ujecia gazu. dzieje sie tak gdy obroty spadna ponizej 2000.
    oczywiscie edc swieci od chwili jak pierwszy raz sie to stało.
    auto ma moc nie dymi odpala od strzala...

    jeszcze 1 spostrzezenie. zatrzymujac sie gaszac auto zauwazyłem ze czasami nie gasnie od razu tylko jeszcze chwilke parkocze jak stary traktor i dopiero staje...
    wiem ze bez diagnozy nic sie nie dowiem ale moze ktos podpowie co moze byc przyczyna? pozdr

  • #22 17 Kwi 2012 10:01
    trans-serwis
    Poziom 39  

    blady11 napisał:
    wiem ze bez diagnozy nic sie nie dowiem
    No to zrób diagnozę, a nie szukaj szklanej kuli.

  • #23 18 Kwi 2012 21:22
    blady11
    Poziom 9  

    po diagnozie launchem wysoczyło:
    p0703-128 - brake signal (can) plausability - stored
    p1630-016 - immobilizer - control unit WSP do not answer - stored
    p1187-008 - rail pressure monitoring - the pressure control valve jams in the closed position - stored
    p1190-128 - rail pressure control valve - plausability - stored...

    sprawa wygląda chyba klarownie... czujnik cisnienia na listwie common rail???

    jak myslicie?

  • #24 28 Maj 2013 20:36
    london2004
    Poziom 19  

    Jak zakonczyla sie naprawa?

  • #25 28 Maj 2013 22:13
    blady11
    Poziom 9  

    czujnik ciśnienia na listwie ten z tyłu. kupiłem z vito za jakieś 150 zł i smiga az miło...

  • #26 29 Maj 2013 15:15
    benyy1
    Poziom 17  

    wystarczyło wyczyścić i załóż dobry filtr paliwa bo za miesiąc to samo bedziesz miał

  • #27 30 Maj 2013 23:09
    blady11
    Poziom 9  

    czyszczenie niestety nic nie pomogło. paliwo tylko i wylacznie zachodnie. filtry wszystkie nowe były. i nie duzo wczesniej wymieniane wtryski na fabrycznie nowe. poprostu czujnik padł i tyle. teraz juz nie mam tego auta ale po naprawie zrobilem okolo 50 tys km i nic sie nie dzialo... dzieki za pomoc. temat do zamkniecia. pozdr

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty