Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Wymiana uszczelki pod głowicą

virus_lx 24 Kwi 2004 18:52
  • #1 24 Kwi 2004 18:52
    virus_lx
    Poziom 17  

    Cześć mam pytanie jaka jest kolejność dokręcania śrub głowicy w Corsie 91r 1,2benz silnik 12NV
    Chyba ze jest wogóle jakaś zasada jak sie dokręca te śruby?
    Z góry wielkie dzięki
    Pozdrawiam

  • #2 24 Kwi 2004 19:12
    zodiak318
    Poziom 34  

    W załączniku masz pokazaną kolejność dokręcania (oczywiście odpowiednim momentem) śrub w głowicy. Jest to silnik też Opla ale 2,0L. Nie zmienia to faktu że kolejość jest taka sama (dla silników 4 cylindrowych - ta corsa chyba nie ma 3 cylindrów? , jeśli tak to sorry)

  • #3 24 Kwi 2004 19:18
    oli60
    Poziom 14  

    najpierw srodkowe dwie i potem na prawo ,lewo po przekatnej-czesto w opakowaniu z uszczelka jest rysunek z opisem...
    Zaleca sie tez nowe sruby przy zmianie uszczelki.
    Do przykrecania klucz dynymometryczny-sila naciagu podana na opakowaniu uszczelki.sruby nalezy dokrecac stopniowo wedlug schematu jw.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty