X

Wymiana klocków hamulcowych.

12 Apr 2009 21:06 HAhakieru
  • #1 12 Apr 2009 21:06
    hakieru
    Level 1  
    Helpful post? (+2)
    Mam Peugeot 106 92r 1.1. Chciałbym wymienić klocki hamulcowe w nim. Chciałbym wymienić w przodzie i w tyle. Jednak nie znam się na tym za bardzo. Czy ktoś by mi mógł pomóc????
  • #2 12 Apr 2009 21:15
    robokop
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    hakieru wrote:
    Mam Peugeot 106 92r 1.1. Chciałbym wymienić klocki hamulcowe w nim. Chciałbym wymienić w przodzie i w tyle. Jednak nie znam się na tym za bardzo. Czy ktoś by mi mógł pomóc????

To znaczy co ? Chcesz żeby Ci o ktoś zrobił za darmo? Bo normalnych warsztatów gdzie wykonują tę usługę to nie brakuje.
  • #3 12 Apr 2009 21:47
    sebo2x
    Level 13  
    Helpful post? (+1)
    Masz do odkręcenia maksymalnie 6 śrub na koło , jeśli nie potrafisz tego zrobić to kolega wyżej napisał co zrobić.
  • #4 12 Apr 2009 21:55
    piorun0
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Niewiem jak w Twoim aucie ja w Matizie sam wymieniam z przodu klocki bardzo prosta czynność(przy tej okazji zawsze nożem tokarskim szlifuje zew. średnicę tarcz hamulcowych)a z tyłu szczęki ,trochę gorsza sprawa bo są tam samoregulatory i sprężyny,ale też niewielki problem.
    W Twoim 106 z tyłu chyba masz także bębny i szczęki a nie tarcze i klocki
    Jeżeli masz zdolności manualne nie będziesz miał wielkich problemów
    Powodzenia

Dodano po 36 [sekundy]:

Niewiem jak w Twoim aucie ja w Matizie sam wymieniam z przodu klocki bardzo prosta czynność(przy tej okazji zawsze nożem tokarskim szlifuje zew. średnicę tarcz hamulcowych)a z tyłu szczęki ,trochę gorsza sprawa bo są tam samoregulatory i sprężyny,ale też niewielki problem.
    W Twoim 106 z tyłu chyba masz także bębny i szczęki a nie tarcze i klocki
    Jeżeli masz zdolności manualne nie będziesz miał wielkich problemów
    Powodzenia
  • #5 13 Apr 2009 10:10
    misza50
    Level 15  
    Helpful post? (0)