Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wymiana klocków hamulcowych.

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Mechanika -> Wymiana klocków hamulcowych.
Autor
Wiadomość
hakieru
Poziom 1
Poziom 1

Post#1 Post autora tematu 12 Kwi 2009 21:06   

Mam Peugeot 106 92r 1.1. Chciałbym wymienić klocki hamulcowe w nim. Chciałbym wymienić w przodzie i w tyle. Jednak nie znam się na tym za bardzo. Czy ktoś by mi mógł pomóc????
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 12 Kwi 2009 21:06   

Powrót do góry

robokop
Moderator Samochody
Moderator Samochody

Miasto: Płońsk/Warszawa

Post#2 12 Kwi 2009 21:15   

Re: Wymiana klocków hamulcowych.

hakieru napisał:
Mam Peugeot 106 92r 1.1. Chciałbym wymienić klocki hamulcowe w nim. Chciałbym wymienić w przodzie i w tyle. Jednak nie znam się na tym za bardzo. Czy ktoś by mi mógł pomóc????

To znaczy co ? Chcesz żeby Ci o ktoś zrobił za darmo? Bo normalnych warsztatów gdzie wykonują tę usługę to nie brakuje.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 12 Kwi 2009 21:15   

Powrót do góry

sebo2x
Poziom 11
Poziom 11

Post#3 12 Kwi 2009 21:47   

Masz do odkręcenia maksymalnie 6 śrub na koło , jeśli nie potrafisz tego zrobić to kolega wyżej napisał co zrobić.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 12 Kwi 2009 21:47   

Powrót do góry

piorun0
Poziom 18
Poziom 18

Miasto: Bydgoszcz

Post#4 12 Kwi 2009 21:55   

Niewiem jak w Twoim aucie ja w Matizie sam wymieniam z przodu klocki bardzo prosta czynność(przy tej okazji zawsze nożem tokarskim szlifuje zew. średnicę tarcz hamulcowych)a z tyłu szczęki ,trochę gorsza sprawa bo są tam samoregulatory i sprężyny,ale też niewielki problem.