Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odwrotka basowa.

macioeczek 18 Kwi 2009 22:40 6586 23
  • Witam !!!

Dzisiaj chciałbym przestawnic Państwu moja odwrotkę powstała z powodu zbliżającej sie dyskoteki i tez wolnego czasu . Zacząłem od zakupu 2 płyt wiórowych o grubości 20 mm o rozmiarach 120 x 250 . Zacząłem zabierać sie powoli i wyrysowałem po kolei każdy kawałek . W późniejszym czasie zakupiłem głośnik zastanawiałem sie nad wyborem lecz Alphard to sprawdzona dla mnie firma , wiec wybrałem ALPHARD 15'' MAGNUM w 8 ohm i mocy 300 W Rms , O mocy maksymalnej 600 W w 97dB . Później zaczęło sie składanie płyt w jedna całość i wszystko pasowało idealnie . Zakupiłem także koc i obicie , raczki , narożniki . Iz jestem początkującym DJ tak wiec nie mam jeszcze tyle pieniędzy aby zakupić crossover wiec zdecydowałem sie na filtry basowe które są zachwalane . Wszystko zostało pokryte kocem i daje rade . Wszystko zajęło mi około 2 tyg. Jest to mój pierwszy projekt .
    Prosze oceniać.
    Projekt zaczerpnięty z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic449525.html

Pozdrawiam !!!

Odwrotka basowa. Odwrotka basowa. Odwrotka basowa. Odwrotka basowa.

Fajne!
  • #2 19 Kwi 2009 09:13
    _eddie_
    Poziom 32  

Zrobiłeś tubę pod STX dla MAGNUMA? Oj. A nie lepiej było złożyc obudowę bas-reflex? Mniejsza szansa na niezadowolenie. Jak to gra z tym głośnikiem?

• #3 19 Kwi 2009 09:36
    macioeczek
    Poziom 10  

Powiem ze jestem bardzo zadowolony bass jest miękki soczysty .Mysle ze z tej tuby można jeszcze wiele wyciągnąć .

• #4 19 Kwi 2009 09:54
    izbic
    Poziom 28