X

Zawór EGR Sharan, malutki wyciek oleju.

28 Apr 2009 17:04 MAmaxior12345
  • #1 28 Apr 2009 17:04
    maxior12345
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    po zdjęciu obudowy zauważyłem malutki wyciek oleju na zaworze EGR z tych małych dziurek byłem z tym u mechanika ale on powiedział że na to nie ma rady i trzeba tak jeździć podobno widział już troche TDI-ków i tylko jedno audi było suche w tym miejscu .ktoś mi powiedział żeby zatkać te rurki ale dokładnie nie wiem gdzie,to nic nie wpłynie na jazde ,a jak się ich nie zatka to co sie stanie????
  • #2 28 Apr 2009 17:11
    Spacewalker
    Level 31  
    Helpful post? (+1)
    Jaką rurke? EGR sie poci olejem zawsze, kupisz fabrycznoe nowy i po 2 mies bedziesz miał to samo.
  • #3 28 Apr 2009 17:47
    maxior12345
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    ktoś mi powiedział żebym zaślepił rurke srebrną na obu końcach doprowadzającą spaliny do niego a dalej do kolektora ssącego, by nadal nie zasyfiało kolektora. nie wiem czy można to zrobić dlatego prosze o rade.no albo kupić nowy.
  • #4 28 Apr 2009 20:47
    Spacewalker
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Można, jak sa problemy z kopceniem itp. Ale ty masz problem z wyciekiem oleju przeciez, to 2 rózne sprawy. Po drugie nawet nie wiadomo z którego roku te twoj Sharan i jaki ma silnik ...ehh..... kolejny raz powtarzam, Ty chcesz uzyskac informacji, to dlaczego My sie musimy dopytywac co Ty masz?
    Jakies problemy z wysławianiem sie, jakies leki, obawy???
  • #5 28 Apr 2009 23:20
    Spacewalker
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Chyba chodzi mu o tą rure od wydechu co do dolotu idzie przez EGR właśnie. Ale o co mu tak naprawdę chodzi to on tylko wie. Jak to mówią: "czego się Jaś nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał"
  • Helpful post
    #6 28 Apr 2009 23:31
    Sztomel
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    maxior12345 więc jeśli masz wycieki oleju z obudowy zaworu EGR to zaślepienie dolotu spalin z kolektora wydechowego do tego zaworu poprzez wstawienie np. blaszki pomiędzy flanszę zaworu a flanszę rury doprowadzającej spaliny nie zapobiegniesz wyciekom, będzie wtedy tylko zatkany dopływ spalin do ich ponownej recyrkulacji,
    aby zapobiec wyciekom oleju trzeba :
    albo zastosować na wężyk odmy wychodzący z pokrywy zaworów tzw.
    "oil catch tank" - są dostępne np. na allegro,
    albo wyprowadzenie odmy puścić pod silnik (ekolodzy mnie zjedzą)
    albo wymienić zawór na nowy,
    tych wycieków na tym zaworze co masz nie uszczelnisz.
    Wybór należy do Ciebie,

    tu masz jeszcze materialik poglądowy :
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40181

    Usunąłem część postu w związku z tym, że nawiązywała ona do innej, skasowanej wiadomości. [MS]
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products