Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

WV passat B3 90r 2.0 brak iskry.

konrad_bugaj 29 Kwi 2009 21:22
  • #1 29 Kwi 2009 21:22
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Witam wszystkich. Jak w temacie brak iskry, sprawdzam bezpośrednio z cewki żeby wyeliminować palec itp. Zmieniłem cewkę z modułem była pęknięta. Potem aparat żeby wyeliminować halla. Dziś sprawdziłem przewody pomiędzy aparatem i komputerem oraz komputerem i cewką, są dobre. Zasilanie na cewce jest. Jeśli ktoś może podpowiedzieć na których pinach w komputerze szukać zasilania i gdzie może być jeszcze usterka będę mu wdzięczny. Może jak kodami migowymi odczytać błędy. Mam pod gumą od dźwigni zmiany biegów dwie kostki czarną i biała. Pozdrawiam . Zapomniałem napisać że jest to DIGIFANT 037 906 022 DG

  • #2 29 Kwi 2009 23:57
    krzych606
    Poziom 14  

    A sprwdzałes swiece bo jak ma któras zwarcie to pozostałe nie mają iskry

  • #3 30 Kwi 2009 06:56
    emeryt2
    Poziom 42  

    Zasilanie sterownika; po kluczyku pin nr.30 i 38 , masa pin nr.20 i 29. Wyjście na sterowanie modułu zapłonu; pin nr.27 na pin nr.2 modułu.Pin nr.3 modułu 12 V , 4 i 5 wyście na cewkę. Masa oczywiście nr.1.
    Sprawdz , czy masz kluczowanie na pinie nr. 2 modułu zapłonu.

  • #4 01 Maj 2009 08:18
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Jak by jeszcze ktoś podpowiedział jaki jest rozkład pinów bo nie ma oznaczeń w kompie i w złączu.

  • #5 01 Maj 2009 08:27
    Usunięty
  • #6 01 Maj 2009 08:35
    emeryt2
    Poziom 42  

    Na gnieżdzie sterownika masz numeracje pinów , bardzo małe numerki , może lupa pomoże?
    Patrząc od strony gniazda /sterownik napisami u góry? pin nr.1 od prawej strony w górnym rzędzie , 19 ostatni pin , po lewej stronie górnego rzędu. Pin 20 , dolny rząd , prawa strona , a resztę już wiesz.

  • #7 08 Maj 2009 20:26
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    emeryt2 napisał:
    Zasilanie sterownika; po kluczyku pin nr.30 i 38 , masa pin nr.20 i 29. Wyjście na sterowanie modułu zapłonu; pin nr.27 na pin nr.2 modułu.Pin nr.3 modułu 12 V , 4 i 5 wyście na cewkę. Masa oczywiście nr.1.
    Sprawdz , czy masz kluczowanie na pinie nr. 2 modułu zapłonu.

    Wygląda na to że nie ma zasilania na pinach 30 i 38. Jeśli można to czekam na podpowiedź gdzie szukać tych zasilań.

  • #8 09 Maj 2009 05:38
    emeryt2
    Poziom 42  

    Zasilanie na pinie 30 / to najważniejsze/ jest przez przekaznik R3 , trzeci w górnym rzędzie na konsoli z bezpiecznikami ,po lewej stronie kierownicy.

  • #9 09 Maj 2009 20:37
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    emeryt2 napisał:
    Zasilanie na pinie 30 / to najważniejsze/ jest przez przekaznik R3 , trzeci w górnym rzędzie na konsoli z bezpiecznikami ,po lewej stronie kierownicy.

    Nie ma przekaźnika trzeciego w górnym rzędzie. Jeśli kolega by mógł podpowiedzieć jaki kolor przewodu lub która wtyczka za tablicą z bezpiecznikami.

    Dodano po 36 [minuty]:

    emeryt2 napisał:
    Zasilanie na pinie 30 / to najważniejsze/ jest przez przekaznik R3 , trzeci w górnym rzędzie na konsoli z bezpiecznikami ,po lewej stronie kierownicy.

    Poprawiam pin 30 nie jest od żadnego zasilania kompa. Lecz prowadzi do aparatu i zasila halla. Kolega wprowadził mnie w błąd. Ręce opadają straciłem czas na szukaniu czegoś czego nie ma. Panowie kto pomoże. Nie wiem czy pisałem ale jest to komp DIGIFANT I silnik 2E.

  • #10 09 Maj 2009 20:49
    tocka
    Poziom 23  

    Kolego za skrzynką bezpiecznikową ( po jej zdemontowaniu powinny ci się ukazać 3 przekaźniki i 2 bezpieczniki sprawdź te przekaźniki tam powinna być twoja usterka ( wypalony styk). Mowa o skrzynce pod deską rozdzielczą.

  • #11 09 Maj 2009 21:12
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Skrzynke bezpieczników mam zdemontowaną i nie ma za nią nic tyklko przewody.

  • #12 10 Maj 2009 07:06
    emeryt2
    Poziom 42  

    Masz racje, to nie 30 , tylko 38 pin. W okularach i niedobrze odczytałem . Przepraszam.
    Co do przekaznika , to z diagramu w "papudze" , jestem też zaskoczony.

  • #13 10 Maj 2009 10:47
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    No dobra pomyłki się zdarzają, ale auto trzeba zrobić. Może kolega emeryt2 podeśle jakiś schemat lub na jakim kolorze kabelka szukać tego zasilania.

  • #14 10 Maj 2009 11:28
    emeryt2
    Poziom 42  

    Zrzutu ekranowego nie podam , ponieważ , mam na innym kompie ,nie włączany pod internet. Kolorów przewodów też /brak kolorów ,tylko numery pinów/.
    Jak się już poprawiłem /rumienię się/ , szukaj wyjścia z pinu nr.38 ECU i tylko metodą - po kabelkach , chyba ,że ktoś ma rozpiskę po kolorach. Na tym pinie ma być 12 V po kluczyku. Podaj na krótko 12 , i uruchamiaj.

  • #15 11 Maj 2009 18:40
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Pin 38 prowadzi do przekaźnika RP3. Jak pisałem przekaźnika tam nie ma Ale dałem tam zasilanie i nic. Dalej iskry nie ma!!! Dziś próbowałem połączyć się z ECU mega macs-em 55 i nie mogłem dopiero od 08.92r idzie macsem odczytać kody błędów. Panowie może ktoś w końcu da jakąś sensowną podpowiedź, jak odczytać kody błędów, jakiś schemat (link) bo aż wstyd z takim zabytkiem żeby tyle problemu było. Czy to ECU padło czy są jakieś zależności jeszcze w układzie zapłonowym oprócz wspomnianych.

  • #16 11 Maj 2009 19:27
    emeryt2
    Poziom 42  

    Czy , pisząc "przekaznika tam nie ma" masz na myśli RP3? Jeżeli tak , to trzeba go włożyć. Ten samochód jeżdził , własny czy kolegi?

  • #17 11 Maj 2009 20:28
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Ten samochód jeździł. A RP3 nie było założyłem. Nie było bo ktoś wcześniej w nim grzebał. Auto jest kolegi/ jeśli to ważne?

  • #18 11 Maj 2009 22:03
    Usunięty
  • #19 12 Maj 2009 18:08
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Mam plus na czarnym kablu i minus. Sygnałowy (środek) jak zwieram do masy i ECU jest odłączone mam iskrę, jak podłącze ECU to na środkowym w cewko module jest zwarcie do masy cały czas.

  • #20 12 Maj 2009 18:16
    Usunięty
  • #21 12 Maj 2009 18:18
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Ok sprawdzę i to.

  • #22 12 Maj 2009 18:19
    Usunięty
  • #23 12 Maj 2009 21:30
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Nie ma problemu

    Dodano po 3 [godziny] 4 [minuty]:

    Jeszcze takie pytanko bo nie mam cewki a nie jestem na 100% pewien. Czy oscyloskopem jak podepnę się pod sygnał na odpiętym złączu od cewki zobaczę jakieś przebiegi.

  • #24 13 Maj 2009 21:16
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    No i kolega elektrit nie ma racji z tym plusem na cewkę. Szukam drugie ECU.

  • #25 13 Maj 2009 21:29
    Usunięty
  • #26 30 Maj 2009 20:48
    konrad_bugaj
    Poziom 16  

    Zmieniłem ECU i iskra się znalazła. Dzięki za podpowiedzi.

  • #27 03 Cze 2009 14:49
    lukas1086
    Poziom 2  

    passat b3 91r 2.0 mam identyczny problem jestem za granicą we Francji i po rozładowaniu akumulatora zanikła mi iskra na świecach. Samochód ma alarm proximy ale już wykluczyłem odcięcie zapłonu ponieważ wszystko działa i wylutowałem dwa przewody za to odpowiedzialne i połączyłem.samochód odpalałem z górki na pycha żadnej reakcji.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty