Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 30 Kwi 2009 11:50
    tip
    Poziom 10  

    Witam
    Poszukuję opisu-schematu-ustawienia rozrządu do forda jak w temacie,
    silnik był rozebrany przez klienta do kapitalnego remontu(wymieniony tłok-wał-panewki) i trafił na warsztat do złożenia.
    Po złożeniu wydobywają się z silnika suki podczas pracy.

  • #2 01 Maj 2009 01:16
    marek1977
    Poziom 33  

    Wałki na kolki, pompa na kołek, a wał zamiast czujnika położenia wału na specjalny przyrząd. Przyrzadu nie masz na palec nie zrobisz. Do serwisu.

  • #3 01 Maj 2009 17:51
    mortego
    Poziom 16  

    kolega dobrze pisze ...bez przyrządu nie dasz rady ustawić :(

  • #5 07 Maj 2009 15:40
    tip
    Poziom 10  

    Rozrząd ustawiony,auto jezdzi,silnik pracuje jak trzeba,bez przyrządu dało rade,jest znak na wale,mało kto wie.
    Dziękuje za porady.
    Temat zakończony-pozdrawiam.

  • #6 07 Maj 2009 16:56
    marek1977
    Poziom 33  

    tip napisał:
    jest znak na wale,mało kto wie.


    Dziwne rzeczy opowiadasz :)

  • #7 07 Maj 2009 17:10
    mortego
    Poziom 16  

    nie ma znaku na wale tu masz ustawienie rozrządu :)

  • #8 08 Maj 2009 20:34
    tip
    Poziom 10  

    jest znak z tyłu,lusterko z światłem i zobaczysz,są znaki,i to nie jeden-kilka,ale jeden jest właściwy,praktycznie się doszło jak ustawić.

  • #9 16 Cze 2010 18:33
    darekk1977
    Poziom 8  

    powiedzmikolegodzie masz ta ceche albo jak ja znalesc na wale bede bardzo wdzieczny waki i pompe nie ma sprawy cechy sa znalazlem czujnik wykręcony i na lusterko nic nie widać
    umnie nie ma zembow czujnik wchodzi w jakies szrokie zemby

    prosze o pomoc

    Dodano po 5 [godziny] 35 [minuty]:

    tak ma racje 3 dni szukałem cechy ale jest na wale i nie potrzebowałem żadnego przyrządu tak jak pan napisał ford pali i bez problemu

    Dodano po 1 [minuty]:

    tam gdzie jest czujnik wykręcasz i lusterko i wypatrywac cechy pozdrawiam i dziękuje

  • #10 21 Lis 2010 11:55
    patryk8928
    Poziom 1  

    Mógł by mi ktos dac dokladny opis tego schematu ,obrazka co jest powyzej do pobrania!
    Tylko prosilbym jak najszybciej
    Z gory dziekuje!

    Dodano po 2 [minuty]:

    Majsterek ty dodales ten obrazek wiec jak bys mogl podac dokladny opis tego schematu,bylbym bardzo wdzieczny!
    Najlepiej to numer 3

  • #12 26 Mar 2011 17:09
    zduno100
    Poziom 1  

    tip napisał:
    Rozrząd ustawiony,auto jezdzi,silnik pracuje jak trzeba,bez przyrządu dało rade,jest znak na wale,mało kto wie.
    Dziękuje za porady.
    Temat zakończony-pozdrawiam.

    gdzie ten tajny znak na kole????????? bo szukam i szukam

    Dodano po 2 [minuty]:

    już nawet silni wyjełem wałki na kołki sa! pompa na kołek jest ! ale na kole zamachowym NIC !!! mam transita z 2005roku 2,0 di .Pomocy jak ustwic wał względem reszty .

  • #13 27 Mar 2011 17:33
    wojciechjanusz
    Poziom 26  

    Czujnik wkładany jest w otwór czujnika położenia wału. Ma średnicę zbliżoną do otworu, piszą że przy pokręcaniu kołem powinien sam wskoczyć w wybranie w kole. Koniec kołka widoczny na zdjęciu jest mocno sfazowany na kilka mm.

    Dopiszę: dzisiaj byłem ze swoim 2,0 tdci w specjalistycznym serwisie Transitów i przy okazji spytałem mechanika o blokadę wału w silniku 2,4l. Potwierdził, że blokuje się kołkiem po wyjęciu czujnika położenia wału, ale są dwa różne otwory w samym kole dla tddi i tdci, więc i kołki są różne(jedno i dwu-średnicowy).

  • #15 18 Sie 2015 20:00
    kubas10
    Poziom 25  

    Jest taki zestaw w IC o numerze SEA VSE5842 w bardzo rozsądnych pieniądzach ale niestety czas realizacji to ponad 3 tygodnie.

  • #16 19 Sie 2015 20:42
    wojciechjanusz
    Poziom 26  

    kubas10 napisał:
    Potrzebowałbym znać wymiar blokad wału rozrządu, zdjęcie poniżej.
    Kołki do kół wałków rozrządu i pompy mają średnicę 6mm. Przy silnikach TDCI (CR) koło pompy ma otwór, ale korpus pompy nie - nie ustawia się pompy.
    Blokada wału do TDDI ma 14 mm na całej długości. Do TDCI ma średnicę 14 mm (otwór czujnika), a sam koniec ma 10 mm (otwór w kole).
    Przetyczka do podtrzymania wciśniętego napinacza może mieć ok. 1,5mm.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty