Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

pilot centralnego zamka megane

bolanty 04 Maj 2004 00:39
  • #1 04 Maj 2004 00:39
    bolanty
    Poziom 17  

    pilot w kluczyku nie działa i nie są to baterie ,pilot nie radiowy tylko starszy na podczerwień co robić, co sprawdzić ,serwis to ostateczność.
    Dzięki za podpowiedż. :cry: :cry:

  • #2 04 Maj 2004 13:58
    psiemek
    Poziom 21  

    Zacznij od sprawdzenia czy pilot cokolwiek generuje. Multimetrem na pomiarze częstotliwości albo napięcia. Jak nie ma nic to na 90% to tranzystor który steruje diodą.

  • #3 05 Maj 2004 21:14
    j_a_c
    Poziom 16  

    znaczy nie działa ci pilot czy wszystko?
    masz inny sprawny pilot? w samochodzia wszystko działa?

  • #4 05 Maj 2004 21:28
    Digirob
    Poziom 11  

    Najprostrza kontrola pilota bez konieczności rozbierania to skierować diodę nzdawczą w kierunku obiektywu kamery (jakakakolwiek kamera właczona w trybie kam.) i nacisnąć klawisz nadajnika. na obrazie z kamery powinien być widoczny świecący mrugający punkt.

  • #5 05 Maj 2004 22:03
    rafio
    Poziom 11  

    Stawiam na kod plipa - poprostu przeskoczył kod - (zabezpieczenie Renault)- musisz sciągnąć czterocyfrowy kod blokady wtrysku z serwisu- jak go będziesz miał to pomogę - potrzebny Ci do ściągnięcia będzie nr VIN auta i Twój dowód osobisty.
    Pozdrawiam Rafał

  • #7 06 Maj 2004 23:43
    kachul
    Poziom 11  

    Witam mam podobny problem z pilotem na podczerwień mianowicie , dzial tylko z bliska i dosc topornie po wymianie diody nadawczej działa super ale nie długo moze z dzien pozniej to samo, wiec wymieniłem kolejna diódke ale sytułacja sie powtórzyła dzien ok a pozniej kibel znowu ciezko i tylko z bliska ale po kilku tyg pilot zaczał dzialac piekni jakis kilka dni czy ktos wie o co tu chodzi i czym to jest zpowodowane ??odbiornik ?nadajnik ? i czy obejdzie sie bez autoryzowanego serwisu ?

  • #8 08 Maj 2004 00:37
    olo114
    Poziom 15  

    Witam
    Jezeli nie masz kodu do blokady wtrysku,podeslij mi VIN lub kod nadrukowany wewnątrz kluczyka to Ci sprowadze. Usługa płatna
    Pozdrawiam

  • #9 08 Maj 2004 17:42
    Mario.M
    Poziom 19  

    Ja też miałem taki przypadek, w jednym kluczyku ktoś wymienił diode podczerwieni, pilot wysyłał sygnał a i tak nie mogłem go zsynchronizować z centralką :( Załatwiłem kod immo, wszystko zgodnie z instrukcją, samochód odpalił po wprowadzeniu kodu a pilot jak nie działa to nie działa. Nie wiem czy ta dioda inaczej nadaje czy co, a nie mam oryginalnej, nie mam pojęcia. Problem nadal mam nie rozwiązany, może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ? Zaznaczam że pilot wysyła fale, sprawdzałem na testerze pilotów, kod mam, w pilocie nie widać żadnych uszkodzeń mechanicznych, poprawiłem luty.

  • #10 10 Maj 2004 18:06
    bolanty
    Poziom 17  

    Niby wiedziałem jak to robić ze strony www.renaultlaguna.gower.pl ale była pewna nieścisłość ,po wprowadzeniu kodu pisało nacisnąć centralny zame a drzwi się zamkną i otworzą i to jest błąd trzeba nacisnąć i trzymać aż się zamkną i otworzą
    Właśnie to było w informacji od RAFIEGO i za to WIELKIE DZIĘKI
    Punkty oddam jak tylko mi przeleją. :D

  • #11 10 Maj 2004 20:40
    j_a_c
    Poziom 16  

    wiec jesli pilot działa to moze problem z odbiornikiem zajzyj do odbiornika lubi sie tam woda dostac przez usczelniacz pod antena

  • #12 10 Maj 2004 21:14
    bolanty
    Poziom 17  

    Wszystko gra wskazówka Raifia najdokładniejsza jaką poznałem i właśnie ona pomogła :D

  • #13 11 Maj 2004 08:09
    rafio
    Poziom 11  

    Witajcie,
    Potwirdzam sugestie j_a_c - jeśli piloty działają ale słabo to może to być wina przedostającej się wody do odb. podczerwieni przez antenę radiową lub słabe baterie w plipie.
    Pozdrawiam.

  • #14 19 Maj 2004 23:29
    kachul
    Poziom 11  

    Tak jak sugerowaliscie sprawdziłem czy odbiornik niebył zalany, faktycznie slady małego osadu na stykach były ale po wyczyszczeniu niestety pilot niedzialal wogole!!-po jakims czasie i nieudolnej próbie programowania jak opisywal kolego wyzej,nakierowałem pilot na odb. klikałem az zamkneły mi sie drzwi jednakze pozniej znów to samo raz dzialal super poziej znowu kilkakrotnie nic (czy macie jescze jakies pomysły ??) :cry:
    skad moge wziasc ten kod do wyłaczebia imobilajzera na stałe ?pewnie w brifie tylko gdzie?? Ktos pisze o jakims "vin" ale co to!! Przypominam ze po kazdej ingerencji w pilota (wymianie diody) zaczynał dzialac swietnie ale na krótko help :(

  • #16 22 Maj 2004 00:01
    olo114
    Poziom 15  

    Witam
    VIN to numer na podstawie ktorego mozna jednorazowo wylaczyc immo lub zsynchronizowac jeden z kluczy ktory przestal dzialac.
    VIN zaczyna sie od: VF1..........
    Pozdrawiam

  • #17 23 Maj 2004 09:25
    kachul
    Poziom 11  

    witam znalazłem taki numer
    WS1BAOL0514795561(0) niewiem tylko czy po A jest O czy zero

  • #18 23 Maj 2004 09:32
    kachul
    Poziom 11  

    witam znalazłem taki numer
    WS1BAOL0514795561(0) niewiem tylko czy po A jest O czy zero

  • #20 23 Maj 2004 13:20
    Mario.M
    Poziom 19  

    Ten numer który jest potrzebny masz w dowodzie rejestracyjnym, numer nadwozia. Idzesz z dowodem do serwisu i na podstawie tego numeru dostaniesz kod immo do swojej Renówki oczywiście za pewną opłatą :D Chyba że ktoś z forum będzie miły i Ci przyśle ten kod.

  • #21 23 Maj 2004 14:01
    j_a_c
    Poziom 16  

    marjusz ujoł niezle sedno sprawy ,co do opłat to zalezy od serwisu jedni robie to za drmo inni biora opłaty nikt nie wie na jakiej to jet zasadzie,kod imo pomaga odblokowac imoibilajzer i odjechac ale po dłuzszym postoju imo sie uaktywni znowu i znowu zeby osjechac trzeba je wpisywac to jak zrobic wiem jak bys mieł problem to daj znac .
    ale sa tacy co potrafia całkiem usunac ta blokade

  • #22 24 Maj 2004 23:19
    olo114
    Poziom 15  

    Witam
    Sory za zwloke ale troche nieregularnie zagladam na ta strone.
    Jutro bedziesz mial kod.
    Pozdrawiam

  • #23 03 Cze 2004 22:03
    TTaddekk
    Poziom 10  

    Miałem identyczny przypadek jak wasz. Mój kluczyk zawiesił się i nic nie można było zrobić, ani otworzyć centralnego ani odblokować zapłon silnika. Drugi kluczyk tego samego dnia zachował się podobnie. Po przeczytaniu waszego forum pojechałem do serwisu po kod (70zł niemiła niespodzianka), ale udało mi się skojarzyć kluczyki z moim samochodem. Wszystko byłoby fajnie lecz podczas otwierania samochodu kluczykiem (nie pilotem, gdy jeszcze nie miałem kodu) załączał mi się alarm i chyba w końcu padł. Mam instalacje alarmową montowaną przez serwis renault (syrena bodajże włoska cobra). Co mam zrobić czy jest jakiś bezpiecznik bądź dioda zabezpieczająca przed wejściem do syreny, bo na złączu nie mam żadnego sygnału. Pomocy :(

  • #24 04 Cze 2004 00:01
    j_a_c
    Poziom 16  

    nie pamietam czy napewno kobra ale niekture seryjne alarmy miały wyłacznik w schowku od pasazera taki przełacznik na kluczyk to zazwyczakj pomagało

  • #25 04 Cze 2004 19:52
    olo114
    Poziom 15  

    Witam
    Wylacznik alarmu mialy tylko samochody wyposazone w alarm w fabryce.
    Starsze COBRY byly bardzo wrazliwe na iskrzenie na stykach. Znajdz
    centralke i wyjmij z niej bezpiecznik na chwile. Przy wkladaniu :D go na
    miejsce zrob to zdecydowanym ruchem , powinno pomoc.
    Pozdrawiam

  • #26 15 Cze 2004 11:46
    JackTheNipper
    Poziom 19  

    Moja propozycja to wyłączenie całkowite immobilisera a co za tym idzie nie będzie otwierania kluczykiem ani odcięcia zapłonu (to zabezpieczenie jest lipne). Niestety nikt samemu nie wyłączy immobilisera (robimy to bez problemu kontakt na priv podany w opisie). Po całej operacji proponuję aby udać się do zakładu który założy alarm lub sterownik centralnego zamka.

  • #27 19 Cze 2004 12:20
    TTaddekk
    Poziom 10  

    Dzięki za odpowiedzi. Nie było mnie trochę więc teraz zajrzałem na forum. Instalację alarmową mam napewno cobra (1997). Tak jak ktoś napisał wyłącznika w schowku nie mam (stara instalacja chociaż w książce opisującej samochód taki wyłącznik jest opisany). Co do pomysłu znalezienia bezpiecznika w centralce muszę to spróbować, tylko jak do tej centralki się dostać?. Z góory dziękuje za podpowiedzi

  • #28 13 Lis 2004 19:47
    sxill
    Poziom 15  

    To moze powiecie jeszcze jak uruchomic auto bez nadajnika? Samym kluczykiem. Pierwsza sprawa to wylaczenie alarmu. Idzie go wylaczyc bez kluczyka? W schowku powinna byc jakas stacyjka, nie ma nic. Potem skad wziac numer do dezaktywacji immobilajzera przyciskiem od centralnego zamka? W instrukcji pisze ze jest na jakiejs kartce dokladanej do kluczyka. Tam jest wiele numerow, nie wiem ktory. Wie ktos ile cyfr ma ten numer?
    Dzieki, narka

  • #29 14 Lis 2004 17:49
    JackTheNipper
    Poziom 19  

    My kasujemy go programowo a można zdezaktywować go kodem serwisowym ale to musisz sobie gdzieś w ASO Renault załatwić. Więcej info na GG.

  • #30 25 Kwi 2006 00:02
    zyszek_h
    Poziom 2  

    witam wszystkich ostatnio kuplilem megane z 97 roku uszkodzona oczywiscie uszkodzony jest immobilizer mam jedno pytanie gdzie znajduje sie centralka immobilizera bo ja nie moge jej znalezc jestem teraz w anglii wiec nie mam za bardzo dostepu do ksiazek nawet po angielsku jeszcze nie mam prosze o jakies wskazowki z gory dziekuje i pozdrawiam

    ps. nie wiem dokladnie kiedy bede na necie ale prosze o jak najszybsze odpowiedzi dzieki

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty