Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 05 Maj 2009 00:00
    krzychu.m
    Poziom 19  

    Co sądzicie o różnych rodzajach proszków lub płynów dosypywanych do układu w celu uszczelnienia ewentualnych przecieków. Co jest lepsze i czy się wo gule opłaca.

  • #2 05 Maj 2009 01:00
    bishofek
    Poziom 18  

    Zależy jakie typu jest wyciek.
    U mnie był mały na łączeniu i nic nie pomagało dopóki nie dosypałem proszku. Nie pamiętam już jakiego lecz pomogło.

  • #3 05 Maj 2009 01:08
    Kamil82
    Poziom 13  

    U mnie kiedyś ciekła bardzo chłodnica kwalifikowała się do wymiany więc kupiłem proszek już nie pamiętam co to było. Po wsypaniu trochę lecieć przestało ale za to reszta chłodnicy się zapchała płyn wywaliło korkiem i po zabawie

  • #4 05 Maj 2009 12:10
    krzychu.m
    Poziom 19  

    No to spoko miał ktoś jeszcze takie niespodzianki?

  • #5 05 Maj 2009 12:51
    carrot
    Moderator Samochody

    Pierwsze co się zapcha to nagrzewnica, jak cieknie z pompy lub chłodnicy to należy wymienić ww podzespoły.
    Polecam stosowanie (będę miał więcej klientów)

  • #6 05 Maj 2009 12:54
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Współczuję wymiany nagrzewnicy w pasku B3 lub audi B3

  • #7 06 Maj 2009 00:34
    BRYS_
    Poziom 22  

    Te środki są naprawdę świetne:
    Świetnie zamulają chłodnicę.
    Świetnie zamulają nagrzewnicę.
    Świetnie sklejają termostaty.
    Świetnie blokują zawory wodne.
    Świetnie cementują wąskie kanały wodne.
    Świetnie izolują termicznie czujniki temperatury.
    Co ja mówię świetne,one są wprost cudowne

    carrot napisał:

    Polecam stosowanie (będę miał więcej klientów)
    :D :D
    I ja też polecam :D :D

  • #8 06 Maj 2009 12:26
    krzychu.m
    Poziom 19  

    No a jeśli dojdzie do takiego nieszczęścia :( to istnieje jakiś sposób żeby się tego pozbyć z układu.

  • #9 06 Maj 2009 12:28
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Nie

  • #10 06 Maj 2009 14:02
    Marian B
    Poziom 32  

    Wszystko, co się wsypuje, lub wlewa do płynu nie jezt zbyt dobre. Natomiast sprawdają się "zewnętrzne" metody, lutowanie i zaklejanie. Lutowanie, oczywiście nie do aluminiowych chłodnic. Tu sprawdzi się zaklejenie, np. "Poxiliną". Jest bardzo trwała i ma dobrą przyczepność. Służy do naprawy pękniętych rur wodociągowych i kanalizacyjnych. "Poxiliną" można uszczelniać wszystko, także węże gumowe, i złącza.

  • #11 06 Maj 2009 23:46
    krzychu.m
    Poziom 19  

    Według mechanika cieknie z uszczelki pod głowicą.

  • #13 07 Maj 2009 19:59
    Usunięty
  • #14 07 Maj 2009 23:38
    krzychu.m
    Poziom 19  

    I tak chyba zrobimy. Ale pisaliście ze w razie zatkania nie tego otworu co trzeba nie da się tego pozbyć z układu, no a jeśli zatka się otwór powiedzmy w chłodnicy to co do wymiany.

  • #15 07 Maj 2009 23:57
    ociz
    Moderator Samochody

    Niedawno cały dzień straciłem na płukanie układu chłodzenia w omedze b po takich wynalazkach.

  • #17 17 Sty 2015 20:27
    krzychu.m
    Poziom 19  

    To nie była uszczelka pod głowicą tylko jakiś trójnik, już nawet nie pamiętam. Zamykam.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty