X

Audi A4 1,9 tdi, wysokie obroty

marians81 10 May 2009 12:21
  • #1 10 May 2009 12:21
    marians81
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    Witam. Mam mały problem z autkiem i nie bardzo wiem co z tym zrobić, chodzi o to, że czasami po uruchomieniu silnika wchodzi na wysokie obroty 1100, 1200 po czym obroty te po jakims czasie sie stabilizują, bądż, nie.Problem w tym ze to sie dzieje zawsze przy silniku gorącym i dziwne jeszcze jest to iz po przekręceniu kluczyków, kontrolka od świec żarowych swieci sie znacznie dłużej niz normalnie.Diagnostyka komputerowa nic nie wykryła , ale mnie to denerwuje. Czy macie jakis pomysł co ztym zrobć, czy to porostu tak ma być. Z góry dziękuje za pomoc.
  • Helpful post
    #2 10 May 2009 12:26
    Sztomel
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 jest albo uszkodzony albo zerwane z nim połączenie do ECU - pin nr 1 i 3 podwójnego czujnika G62/G2,
    dziwię się, że diagnostyka nic nie wykryła, sprawdź wskazania czujnika G62 w 01 Engine, grupa 007, pole 4 od lewej (zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku) a następnie te wskazania porównaj z wartością temp. podawaną przez czujnik G2 w 17 Instruments, grupa 003, pole 1 od lewej.
  • #3 11 May 2009 23:12
    guru-muson
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Popieram. U mnie w sharanie 1.9 TDI po 2 minutach pracy silnika czujnik wskazywał 80° C. Działo się podobnie jak opisujesz a błąd się nie zapisywał ponieważ nie było całkowitej przerwy lub zwarcia w układzie.
  • #4 12 May 2009 10:41
    marians81
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    A ile jest w sumie czujników cieczy chłodzącej i skąd wiesz ze to akurat ten?
  • #5 12 May 2009 11:33
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    Pytanie godne tego forum.
    Jak masz wątpliwosci co do diagnozy Sztomela która na odległość jest prawidłowa to podjedź do mechanika a nie męcz tego forum swoimi głupimi pytaniami.
  • #6 12 May 2009 20:43
    marians81
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Własnie w tym problem , że byłem juz u dwóch mechaników , ktorzy nie wykryli zadnej usterki, więc dltego Go męcze bo sam stram sie do tego dojść, ale chyba jednak będed musiał iść do trzeciego mechanika.
    Nie ma głupich pytań , są tylko czasami głupie odpowiedzi.
  • Helpful post
    #7 14 May 2009 22:38
    homsky
    Level 10  
    Helpful post? (-1)
    marians81 wrote:

    Nie ma głupich pytań , są tylko czasami głupie odpowiedzi.


    to prawda , ale wiedz ze my wróżkami nie jeteśmy i ze szklanej kuli nie wywrózymy co jest problemem u Ciebie ,

    era szkiełka i oka przy nowoczesnych autach sie skonczyła, a profesjonalizm i wiedza wielu mechaników budzi politowanie , czesto ich diagnoza i naprawa ogranicza sie do zczytania i kasowania błędów

    chcesz porade co jest przyczyną ????

    zapinaj VAGa i prosze wrzuć logi statyczne na całkowicie zimnym i całkowicie rozgrzanym silniku : kanały 001 oraz 007

    wtedy podpowiemy czego szukać
  Search 4 million + Products
Browse Products