Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 11 Maj 2009 16:20
    michal75km
    Poziom 2  

Witam.
    Dzisiaj próbowałem podłączyć sterownik zamka bx 30. Podłączyłem zasilanie i masę i kable do otwierania i zamykania zamka. Gdy próbowałem czy działa to było słychać tylko "cykanie" a z zamkami nic się nie działo.
    Korzystałem z tego poradnika:

Link

Jednak nic mi to nie pomogło.
    To jest link do instrukcji tego bx:

Link

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć krok po kroku co do czego mam podłączyć?
    Nie znam się na tym a nie chciał bym czegoś spalić.

• #2 11 Maj 2009 17:24
    wloc
    Spec od samochodów

Sterowanie masą podłączenie na lewym słupku przewody wychodzace z drzwi lub na prawym jest sterownik przewody brazowo-biały i brązowo-czerwony

• #3 11 Maj 2009 17:56
    michal75km
    Poziom 2  

został mi jeden brązowy kabelek od kierunkowskazów i tym jednym mam te dwa z auta połączyć tak?

• #4 11 Maj 2009 17:56
    rafał-konieczko
    Poziom 8  

Witam. Jak Napisał WLOC te kable masz w lewym słupku na 100% bo ostatnio tam zaglądałem. Brązowo-czerwony po podaniu masy zamyka. A brązowo biały otwiera. Tylko pamiętaj że masę należy brać z wnętrza pojazdu a nie ż ze skrzydła drzwi. Pozdrawiam.

• #5 11 Maj 2009 18:06
    michal75km
    Poziom 2  

Dzięki to już połączyłem i masę biorę z tego grubego brązowego kabelka. Tylko teraz już podłączam kierunkowskazy i został mi tylko jeden brązowy kabelek ze sterownika a w aucie od kierunków są dwa kabelki tj czarno-zielony i czarno biały i muszę te dwa kabelki połączyć tym jednym brązowym?

• #6 11 Maj 2009 18:12
    rafał-konieczko
    Poziom 8  

Tak. Musisz je złączyć bo w samochodzie masz rozdzielone na prawą i lewą stronę i dlatego masz dwa kabelki. I zazwyczaj ten brązowy powinien być zabezpieczony diodą. Pozdrawiam.

• #7 09 Kwi 2010 15:32
    Ralff9
    Poziom 9