Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 15 Maj 2009 22:04
    wynimko
    Poziom 2  

    Jak w temacie, czy ktos potrafi to przerobic ze 110V na 220 :?: Podobno jest to bardzo proste :D Z góry dzieki.

  • #2 15 Maj 2009 22:51
    Doominus
    Poziom 34  

    Po co ci na 220V ?
    Możliwe ze wystarczy wymienić transformator.

  • #4 03 Cze 2009 20:12
    wynimko
    Poziom 2  

    Dzięki za link. Mam jeszcze takie pytania :oops: Czy Twoja ładowarka była identyczna jak ta na zdjęciu, albo inaczej: jaką literkę ma na końcu symbolu S czy T, na tej tabliczce pod spodem? Jakiej pojemności był kondensator i jaki teraz włożyłeś :?:
    Juz dokonałem tej przeróbki. Zmieniłem warystor na 275V i kondensator dałem 200mikro na 400V. Bateria sie naładowała prawie i wtedy przepalił się bezpiecznik, ten głowny na wejściu - zwłoczny 6,3A. Jaka może być tego przyczyna? Czy ten kondensator ma wpływ na wartość prądu. poprzednio był 1000mikro na 200V, ale wg tej instrukcji ma być mniejszy. Jeżeli znasz sie troche na tym to moze mnie oświec, bo ja to tak naprawde jestem zielony z elektroniki (potrafie tylko uzywac lutownicy i postepuje wg wskazówek). Z góry dzieki jeżeli ktos będzie w stanie mi pomóc.

  • #5 14 Cze 2009 18:48
    henx
    Poziom 20  

    Przerabiałem taką ładowarkę z literką S, wymieniłem kondensator 220uF/400V i warystor JVR10N471 (300VAC / 385VDC) no i oczywiście przewód sieciowy na "normalny".
    Przy uruchamianiu miałem wpiętą w szereg żarówkę 100W oraz amperomierz, ładowarka startowała i przy włączeniu ładowania następował reset. Odłączyłem żarówkę został sam amperomierz, który chwilami pokazał ok. 0,5A, 0,6A (nie pamiętam dokładnie) - ładowarka 240W. Bezpiecznika nie wymieniałem.
    Po przeróbce popatrzyłem w google i widziałem, że podobnie sobie radzono, klikam

    Makita DC18RA

    hm tu widzę problemy to podałem

    linki

    . Ale szukaj na elce mało kto używa, często i odpowiadający.

  • #6 15 Cze 2009 15:00
    wynimko
    Poziom 2  

    No właśnie, bo ja właśnie mam z literką T i tu jest problem, bo te przeróbki podobno nie w kazdym egzemplarzu zdają egzamin. Ale dzieki za zainteresowanie :D

  • #8 30 Mar 2010 00:02
    tik_tak
    Poziom 36  

    Przerabiam DC18RA - S .Kondensator zalozylem 220uF ale jeszcze mam watpliwosci czy wytrzymują u Was oryginalne 2SK3528 ?
    Bo ich Uds to tylko 600V . Nie bylo przypadku ze 2SK3528 nie wytrzymywal?

  • #9 02 Sty 2011 14:47
    adamwrx
    Poziom 8  

    witam kolegów! aby to działało trzeba wymienić tylko dwa elementy (kondensator i warystor) czy coś jeszcze z elektroniki??

  • #10 03 Sty 2011 07:19
    tik_tak
    Poziom 36  

    podany typ DC18RA - S wymaga wymiany tylko tych dwoch elementow.
    Przeczytaj dwa razy wypowiedzi w tym temacie i bedzie latwiej zrozumiec :)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty