Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 17 Maj 2009 21:14
    seattdi
    Poziom 12  

    Witam.
    Co myślicie o silniku montowanym w np Octaviach II czy Golfach V 2.0 TDI 140km na pompowtryskiwaczach?
    Czy warto kupić samochód z tym silnikiem?

  • #2 18 Maj 2009 05:09
    Spacewalker
    Poziom 31  

    Kolego, ja mam ten silnik w Touranie DSG. Jedyny problem to rozruch, bo VW ma źle napisana mape w sterowniku dla tego silnika, ale zrobiłem to u ludzi co robią chiptiuning. Pekały głowice, ale z tego co słyszałem w silnikach z 2004 roku. Mój ma 105tys i zadnego problem.

  • #3 18 Maj 2009 05:55
    Sztomel
    Poziom 34  

    silniki o tym oznaczeniu z początku produkcji czyli od października 2003 roku odznaczały się marnymi głowicami, które pękały jak pisze kolega @Spacewalker oraz papierowymi turbosprężarkami, które nie wytrzymywały nawet seryjnej mocy, nie mówiąc już o modyfikacjach. V.A.G. poprawił te mankamenty dopiero po czasie więc jeśli masz brać auto z ww. silnikiem to dopiero po 2006 roku o ile się nie mylę.

  • #4 18 Maj 2009 10:45
    638936
    Usunięty  
  • #5 18 Maj 2009 22:07
    seattdi
    Poziom 12  

    Witam,no ja chce kupic leona z 2005 r tym motorem,wlasnie tez syszalem problem z glowicami pekajacymi,ale sprawdzalem historie tego samochodu i w aso nic nie bylo robione,tylko jezdzil na serwis na przeglady,auto ma 110000 tys km i ma autentyczny przebieg,to chyba duzy plus,dziekuje za opinie i czekam na jeszcze:)pozdrawiam

  • #6 19 Maj 2009 00:23
    Milczar1989
    Poziom 12  

    po jakis 200 tys moze 250 tys km pojawia sie problem z pompowtryskami. Jesli takie cudo padnie to koszty sa nie małe. Zalezy wszystko od dbania o silnik. Musi miec specjalny olej na pompoetryskiwacze ! i lac dobre paliwo a wszystko bedzie OK :)

  • #7 06 Wrz 2009 17:14
    kica
    Poziom 1  

    nie kupuj silnika do 2006 roku mam taki w audi a6 i właśnie pękła mi głowica przebieg 150000.km.a bardzo dbałem o to auto,mój szwagier ma tourana i to samo też mu pękła głowica więc nie kupuj!!!volkswgen nie powinie zostawiać tak poważnej wady bez uwagi!!

  • #8 27 Paź 2009 18:02
    wito007
    Poziom 1  

    mam audi a3 z tym silnikiem przebieg ok 150 000 i nic sie nie dzieje ani nie dzialo
    przy jakim przebiegu najczesciej dochodzi do uszkodzenia ?? czy to roznie bywa ?
    no i jaki olej do niego najlepiej lac?

  • #9 30 Paź 2009 19:54
    matti799
    Poziom 1  

    mam audi a3 z 2007 silnik bmm bylo caly czas serwisowane i przy przebiegu 142tys urwal sie korbowod to mechanicy mi powiedzieli ze w silniku bkd pada gora a w bmm dul te nowe silniki to porazka

  • #10 09 Lis 2009 22:51
    tinem
    Poziom 9  

    Witam wlasnie chce kupic audi a4 b7 z roku 2006 2.0 tdi i nie wiem z jakim oznaczeniem szukac silnika z tego co widze to BKD jest ok mam racje prosze o opinie lub sugestie

    pozdrawiam

  • #11 18 Lis 2009 22:04
    zbigniew matysik
    Poziom 2  

    Witam wszystkich.Mam toledo III z silnikiem 2.0TDI 140 PS BKD z konca grudnia 2005 roku.Jestem bardzo zadowolony z tego silnika.Mało pali 6.2-7.5 litra na 100km.Fakt że trzeba lac olej z wyzszej półki i tankowac dobre paliwo.Tak ze polecam ten silnik.

  • #12 17 Sty 2010 13:49
    dziugi
    Poziom 14  

    tinem napisał:
    Witam wlasnie chce kupic audi a4 b7 z roku 2006 2.0 tdi i nie wiem z jakim oznaczeniem szukac silnika z tego co widze to BKD jest ok mam racje prosze o opinie lub sugestie

    pozdrawiam



    W Audi A4 B7 nie montowano seryjnie silnika BKD,
    mozesz zato znalezc Inne takie jak: BLB, BMN.... ale przed zakupem lepiej poczytaj o nich bo tam masz problem z wadliwie wykonanym ukadem wałków wyrównowazających

  • #13 17 Sty 2010 18:39
    szymmoto
    Poziom 1  

    Silnik jest całkiem całkiem , ale głośny.

  • #14 18 Sty 2010 13:54
    miszarus
    Poziom 15  

    szymmoto napisał:
    Silnik jest całkiem całkiem , ale głośny.

    Moim zdaniem ten silnik jest fajny, szczególnie w połączeniu z skrzynią DSG :)
    Fajnie się zbiera, i powiem że moc wyczuwalna jest znacznie wyższa :D....i nie jeden się zdziwi co ten silnik potrafi :)
    A, że jest głośny to już rzecz względna....dla jednych głośny, dla innych niekoniecznie :D

  • #15 11 Kwi 2010 13:16
    Krisstof-S
    Poziom 2  

    Witm wszystkich ja chcialbym sie troche na ten temat wypowiedziec poniewaz posiadam te autko z tym silnikiem jest to rocznik 2005 mam je od nowosci i do dzis mam przekulane 186200km naprawde jestem z niego zadowolony przez czas eksplatacji do dzis zadnych awari naprawde polecam te autko

  • #16 11 Kwi 2010 14:03
    Karolo MPower
    Poziom 30  

    Mikropeknięcia głowicy dają o sobie znać przy przebiegu średnio od 120-190 tyś km ( spory rozrzut ). Polecam motory po połowie 2006 roku. Tamte są pozbawione tych wad.

  • #17 26 Sty 2011 12:21
    koliba
    Poziom 2  

    Witam widząc temat 2.0TDI 140KM 16v BKD powiem wam że to najgorszy ze wszystkich 2litrówek miałem go w Touranie problemy z wtryskami głowicą i kołem 2masowym ja osobiście polecam 2.0TDI 140KM BMP 8V z maja 2006r tym w passacie jeździłem rok i wszystko było super!!!

  • #18 23 Lut 2011 18:46
    dm200PL
    Poziom 2  

    Witam mam Audi a 6 z roku 2007 z silnikiem 2.0 tdi 140 km po przebuegu 90 tys zaczeły sie wachac obroty i drugi ogromny problem nie rozwiazany do dzis trzask w głosnikach na radiu i cd nawigacje mi wycieło wogule jak by była nie zainstalowan servis audi w uk rozkłada rece bo nie widza usterki wiec nie kupuj takiego auta z tym silnikiem wydaje mi sie ze lepiej zainwestowac w jamponski sprzet pozdrawiam:D

  • #19 31 Gru 2011 13:09
    KMX1987
    Poziom 1  

    Witam

    Chcę kupić VW Passat-a z silnikiem 2.0TDI ale słyszałem że te silniki gdy nie są odpowiednio serwisowane mają poważne problemy techniczne.Auto jest z 2005 roku 140km 270km przebiegu.Nie wiem czy warto kupić takie auto z dużym przebiegiem.

    Proszę o pomoc :)

  • #20 28 Sty 2012 13:10
    mariusz333x
    Poziom 2  

    Witam silnik 2,0tdi AUDI, PASSAT B6 jest OK nawet od 2004roku ja mam Audi a6 z tym silnikiem i jakoś nie ma awarii tylko hamulec piszczy po co piszecie bzdety że jest niedobry Jak nie masz auta z tym silnikiem to nie Oceniaj a turbina może polecieć czy głowica pęknąć w każdej marce miałem volvo bezawaryjne i się silnik zatarł a Audi 2.0tdi chodzi super A nawet jak pęknie głowica to koszt 350zł na Alegro plus 200za robotę Pompowtryski jak masz oryginalne a któryś się uszkodzi VW-genie wymienją gratis nic nie płacisz Po za tym wytrzymałośc silnika zależy od przebiegów auta wymianie oleju i tak dalej A silnik 1,9tdi 105KM to nie chodzi brak przyspieszenia wogóle Jak bym miał myślec że coś się zepsuje w aucie którego kupię to bym musiał rowerem jeżdzić całe życie co łańcuch też może pęknąć he he

    Dodano po 34 [minuty]:

    A to Audi 2007rok z przebiegiem 90tyś i nie równo chodzi trzaski w głosnikach to jakieś kombinowane auto pewnie tanio kupiles była Okazja a teraz problem

  • #21 05 Lut 2012 10:07
    tomaszbl
    Poziom 7  

    Niema co pisać głupot przecież wiadomo ze wiekszośc aut sprowadzonych posiada pocofane liczniki ,i nie maja 120-150 tys.km tylko 200-250 tys.i węcej. Wystarczy pojechać do Berlina i zakupić auto polizingowe na francuskich numerach ,tam juz turek zrobil robote i czeka na frajera z polski który nazywa sie handlarz.Potem następny frajer klijęt polak kupuje to auto w polsce myśląc ze gościu przywiózł z francji malinke.
    W efekcie mechanik dostaje cos i pisze głupoty na tym forum ze auto ma 100 tys i popękala głowica.Może być jeden przypadek ze komuś pękła nawet przy 50 tys km ale bez przesady. :D :D :D

  • #22 06 Lut 2012 19:25
    Quari44
    Poziom 10  

    Seat Toledo III 2005 30k najechane przez 2 lata 0 problemów , leje ON i śmigam. Polecam silnik bo ma kopa i nie słuchajcie głupot, kolega nade mną odpowiedział na wszystkie wątpliwości .

  • #23 07 Lut 2012 01:17
    mariusz333x
    Poziom 2  

    Co do aut z Francji to nie są malinki większość to rozbitki tylko cenę mają niską ale skąpcy kupując takie auta tracą dwa razy A Auta z przebiegiem 200tyś z zachodu serwisowane do końca oczywiście Całe to auta naprawdę do jazdy gorzej jak ma 300tyś ale nie ma co przeżywać bo jeśli są do końca serwisowane to znaczy że mają wszystko powymieniane czyli dwu masa turbina pompo wtryski i często głowica Ja mam Audi ma 260tyś 2005rok 2.0tdi ale serwisowany do końca i auto bez zarzutu tylko klocki wymieniłem

  • #24 15 Lut 2012 17:29
    SAWEK101
    Poziom 30  

    Silnik jak silnik, a może by tak powiedzieć ile vw miał godnych polecenia silników, czyżby tylko serię 1,9tdi od 90 do 110Km, bo tylko te miały dosyć niskie koszty eksploatacji i odpowiednią technologię do naszego paliwa i serwisów.

    Ja jestem tego zdania, jak kogoś stać na samochód i bajery to i na serwis też stać i powinien trzymać fason i się nie żalić :D

    Generalnie wszystkie nowe auta są niskiej jakości bo księgowi rządzą, te silniki nie są odstępstwem.
    A jak coś jest mocno przekombinowane i skomplikowane to musi się psuć i niema innej opcji, do tego dochodzi polskie paliwo gorsze od wschodnich sąsiadów i brak kompetentnych ludzi w serwisach (przekonałem się na własnej skórze), tylko patrzą aby cię naciągnąć, albo dopisać coś na fakturze czego nie zrobili, albo brakiem wiedzy i umiejętności popsują coś przy okazji.

    Mariusz ty myślisz że Niemiec to jest idiota i przez sprzedaniem auta włoży ci w auto gratis 3tyś euro i sprzeda auto za 5tyś.
    I jak zwykle będzie to dziadziuś co jeździł niewiele tylko w niedziele :D.
    Tam też ludzie nie znajdują euro na ulicy i każdy się liczy z wydatkami, jeśli auto jest dobre to sprzeda je albo rodzinie albo znajomemu i to też nie za małą kasę.
    A Polaczek czy inny nie kupi drogiego auta bo na nim nie zarobi, musi kupić albo zajechane albo walnięte, z tymi dzwonami to też u nich różnie bywa, czasem chcą się pozbyć auta bo mają już go dosyć i dzwon.
    Także darujcie sobie legendę jakie to są auta z Niemiec bo śmiać się chce, auta są czasami gorsze niż te serwisowane w Polsce, a z awaryjnością to bardzo często jest loteria.

  • #25 16 Lut 2012 14:01
    6aszter
    Poziom 7  

    SAWEK101 napisał:
    Silnik jak silnik, a może by tak powiedzieć ile vw miał godnych polecenia silników, czyżby tylko serię 1,9tdi od 90 do 110Km, bo tylko te miały dosyć niskie koszty eksploatacji i odpowiednią technologię do naszego paliwa i serwisów.


    niestety, ale dużo racji masz w tym co napisałeś.

  • #26 12 Mar 2012 16:28
    cepek2709
    Poziom 7  

    Witam. Kupiłem nie dawno Toledo III 2005 rok z tym silnikiem. Samochód cyka choć Ubywa mi płynu w chłodnicy ale tylko na postoju i żadnych plam pod silnikiem nie widać, dolewam ok pół litra na miesiąc. Jaka może być tego przyczyna?

  • #27 26 Mar 2012 18:56
    GUzzLER
    Poziom 1  

    Oj kolego ciężko powiedzieć może być uszczelka za 5 zł możne być uszczelka pod głowica za troszke wieksze pieniądze :| miałem ta przypadłość w puncie najpierw brał płyn póżniej kilka razy zagotował najpierw okazało sie ze termostat przez 4 michy było ok a w zimie nie mogłem zrobic 4 km bo węże od chłodnicy zimne a na powrocie nie można reki utrzymać silnik robił juz takie przedmuchy ze woda nie mogłą zrobić obiegu naszczeście to FIAT i naprawa nie droga uszczelka sróby i planowanie gowicy jakieś 500 zł z robocizna , od razu z zaworami porobiłem

  • #28 26 Mar 2012 21:13
    dziugi
    Poziom 14  

    cepek2709 napisał:
    Witam. Kupiłem nie dawno Toledo III 2005 rok z tym silnikiem. Samochód cyka choć Ubywa mi płynu w chłodnicy ale tylko na postoju i żadnych plam pod silnikiem nie widać, dolewam ok pół litra na miesiąc. Jaka może być tego przyczyna?



    Tak się zastanawiam, skąd wiesz że płynu ubywa tylko na postoju- jeżeli nie widzisz żadnych plam pod silnikiem?? Trochę dziwne

  • #29 12 Kwi 2012 08:45
    estor
    Poziom 14  

    ogólnie to jest wielka nagonka na te silniki ale wynikające bardziej z obiegowej opinii jakie miały te silniki w roku wprowadzenia 03-05. Dużo poprawiono od 2006 a opinia sie ciągnie.
    Na forum audi jak zadałem to pytanie to odpowiedzi były żeby robić swap silnika lub wymieniać imbusik z zabierakiem na wiekszy 100mm i że auto się sypnie.
    Zadałem pytanie 10 osobom z forum które mają A6 z 2.0 tdi o ich opinie jaki sie im jeździ i czy coś sie dzieje i na 10 odpowiedzi każda była w tej samej tonacji że się im nic nie stało i nie mają jakiego zdarzenia oprócz normalnej eksploatacji, i jak to jest ze powinni napisać że się sypie a tak nie napisali . Mam a6 z 08 2.0 przebieg 175K nic sie nie dzieje.

  • #30 12 Kwi 2012 10:35
    SauerMauser
    Poziom 21  

    cepek2709 napisał:
    [...]Ubywa mi płynu w chłodnicy ale tylko na postoju[...]


    Pompa wodna zapewne już słaba.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty