Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 29 Maj 2009 17:15
    safin
    Poziom 14  

    Witam, mam możliwość kupna w.w samochodu który miałby zastąpić malucha... ;)

    Sprzedawca 'cienkiego' mówi mi że jest wydmuchana uszczelka pod głowicą i że płyn poszedł do oleju... podobno działo się to na biegu jałowym... Sprawdzałem 'na palca' ciśnienie na cylindrach to jakieś coś tam jest...

    Nigdy niemiałem doczynienia z CC i stąd moje pytania:

    -jak się ustawia zapłon, czy jest rozdzielacz ?

    - czy wałek rozrządu znajduje się w głowicy czy w bloku silniika?

    Ile wyniósłby ewentualny remont 'góry' w przybliżeniu (tłoki, pierścienie, uszczelka, głowica, oleje)

  • #2 29 Maj 2009 17:45
    Usunięty
  • #3 29 Maj 2009 22:36
    Usunięty
  • #4 29 Maj 2009 22:49
    Usunięty
  • #5 30 Maj 2009 14:54
    safin
    Poziom 14  

    A co macie na myśli mówiąc o mokrych tulejach??


    A chcąc zrobić wymianę na silnik z 900ccm to poza skrzynią trzeba coś wymieniać?

  • #6 30 Maj 2009 20:36
    silverek83
    Poziom 9  

    Jak na twoim miejscu nie kupowałbym CC,wolałbym troche dołożyć i kupić coś innego.

    Choć nie powiem że można polubić ten samochód, ale niestety jest bardzo awaryjny :cry:

  • #7 31 Maj 2009 18:04
    andreaz
    Poziom 2  

    safin napisał:
    A co macie na myśli mówiąc o mokrych tulejach??


    A chcąc zrobić wymianę na silnik z 900ccm to poza skrzynią trzeba coś wymieniać?

    na pewno zbiornik paliwa i mechanizm zmiany biegów

  • #8 31 Maj 2009 18:38
    zagie9
    Poziom 8  

    Ja bym sie w to nie pakował a jak juz tak bardzo chcesz to uzywany silnik zaden remont sie nie opłaca!!!

  • #9 31 Maj 2009 19:02
    Jarosx9
    Poziom 35  

    Według mnie koszt części jest śmieszny, więc bym zaryzykował.
    Auto w ocynku trochę usterkowe, w miarę ekonomiczne.
    Jak chcesz silnik + skrzynia to będę miał do sprzedania niebawem.

  • #10 01 Cze 2009 13:37
    safin
    Poziom 14  

    Myślę że z remontem dam sobie rade...
    A jeszcze takie pytanie, ile CC 700 przejeżdżały km bez remontu, chodzi mi ile od nowości...??

  • #11 01 Cze 2009 19:54
    Usunięty
  • #12 01 Cze 2009 21:43
    Jarosx9
    Poziom 35  

    Nie wiem ile przejeżdżały, ja mam na pewno powyżej 200 tyś. (sam zrobiłem koło stówki a jak kupowałem tu już jedna była na zegarach nakręcona) i silnik jest ok. Nie bierze nadmiernie oleju itp. Jedynie co ostatnio, to zacząłem słyszeć łańcuch rozrządu i jest już chyba do wymiany - za mojej kadencji drugi raz.

  • #13 02 Cze 2009 16:13
    safin
    Poziom 14  

    Właśnie, a jak to jest z tymi "samoregulatorami" zaworów??

    Trzeba na nie uważać jakoś bardziej podczas rozbiórki??

  • #14 07 Lip 2009 19:21
    RESET1
    Poziom 13  

    Ja mam przejechane 170 tyś. i cztery razy robiłem uszczelkę pod głowicą.Ten samochód to pomyłka!!! - Mnóstwo innych awarii.Nigdy więcej Fiata. Nie rób tego błędu co ja.Kup coś innego PROSZĘ.

  • #15 18 Gru 2009 12:35
    Mojzes
    Poziom 10  

    witam, mam cc700 ostatnio zaniepokoił mnie pewien objaw, otóż gdy jadę podjeżdżam pod niewielkie wzniesienie ( z reguły 3 bieg) samochód nagle traci moc. Dodaję gazu, obroty się zwiększają, a samochód dalej traci moc. Po zredukowaniu biegu ten sam efekt, samochód dalej traci moc. Pomaga wyłączenie i włączenie silnika, problem znika jak ręką odjął. Co może być tego przyczyną? Brak kompresji? Ale jakby nie było kompresji to cały czas, a nie tylko na chwilę. Zdarzyło mi się to już drugi raz podczas jednego tygodnia.

  • #16 18 Gru 2009 17:58
    RESET1
    Poziom 13  

    Kolego Mojzes - prawdopodobnie może być sprzęgło do wymiany.

  • #17 18 Gru 2009 19:09
    Mojzes
    Poziom 10  

    też tak myślałem, ale po szybkim włączeniu i wyłączeniu silnika, sprzęgło dobrze łapie i problem znika.
    proszę o pomoc

  • #18 18 Gru 2009 22:56
    RESET1
    Poziom 13  

    Zaciągnij ręczny włącz 4-ty bieg i bardzo powoli puszczaj sprzęgło(tak żebyś zdjął całkowicie nogę ze sprzęgła).Silnik powinien zgasnąć jeśli będzie pracować nadal oznacza to,że ślizga się sprzęgło.Spróbuj też na 3-cim biegu.

  • #19 03 Sty 2010 12:17
    pawlo1988
    Poziom 1  

    Witam wszystkich posiadam Fiat Cinquecento 704 uszczelka pod głowicą...
    Zauważyłem że pod korkiem wlewu olej pojawiło się coś w rodzaju masła ale na bagnecie od poziomu oleju niema masła a płyn chłodzący w niedużych ilościach ubywa i na ściankach zbiornika pokazał się czarny osad,ale że ubywa mi płynu chłodzącego to sądzę że dlatego że mam złamany czujnik który znajduje się pod rurą która dostarcza ciepłe powietrze do filtra powietrza, silnik normalnie pracuje nie jest słaby węże nie są twarde jak się silnik nagrzeje proszę o pomoc bo sam już nie wiem czy to jest jednak pęknięta uszczelka pod głowicą

  • #20 06 Sty 2010 19:45
    RESET1
    Poziom 13  

    Osad w zbiorniku płynu chłodzącego mówi raczej sam za siebie.Masło pod korkiem też choć w tych temperaturach może tak być.Jeśli masz do tego problemy z odpalaniem szczególnie po nocy i z rury leje się płyn to jest pęknięta uszczelka pod głowicą.

  • #21 14 Sty 2010 11:10
    norbi1991
    Poziom 8  

    Witam mam podobny problem. Mam cinquecento 700 z instalacja LPG i ostatnio zauważyłem tzw. masło pod korkiem wlewu oleju i nieznaczne ilości na bagnecie od oleju. Dodam też że płyn chłodniczy nie ubywa, nie ma w nim śladów oleju, autko dobrze jedzie i po nocy odpala bez problemu. Niestety nie mogę sprawdzić czy po odpaleniu są twarde węże bo poprzedni właściciel wywiercił dziurkę w nakrętce zbiorniczka i w samym zbiorniczku. Po jaką cholere to nie wiem. Proszę o poradę.

  • #22 14 Sty 2010 18:59
    RESET1
    Poziom 13  

    Wywiercił dziurę bo pewno było wysokie ciśnienie w zbiorniczku co może być przyczyną pękniętej uszczelki pod głowicą.Proponuję kupić nowy korek-groszowe sprawy.Jeśli autko dobrze jedzie ,odpala bez problemu i nie ubywa płynu ani nie ma zanieczyszczeń w zbiorniku płynu chłodzącego to wszystko może być ok z uszczelką.

  • #23 14 Sty 2010 19:38
    norbi1991
    Poziom 8  

    mi sie wydaję że mógł wywiercić dziurę bo być może miał uszkodzony korek przy zbiorniczku i nie uwalniał ciśnienia z układu. Kupię ten korek i zobaczę co będzie. A jeżeli będą węże twarde to pewnie uszczelka pod głowicą.


    Dzisiaj wyczyściłem z tego "masła" korek oleju, wlew i odme. Efekt tego jak narazie jest zadowalający, jest mniej wydzieliny ale nie zrobiłem długiej trasy także nie wiadomo jak to będzie.
    Sprawdziłem też kolejną metodę sprawdzania uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Słyszałem że krople wody wydostające się z wydechu przy uszkodzonej uszczelce mają słodkawy posmak (glikol z płynu chłodniczego) u mnie tego smaku nie ma. Po przyłożeniu małej ilości na palcu smak ma jak normalna woda z wodociągu. Co o tym myślicie?? Będzie dobra ta uszczelka??

  • #24 15 Sty 2010 19:29
    norbi1991
    Poziom 8  

    proszę o pomoc bo muszę jechać niedługo w 100 km trase i nie wiem czy mogę się wybrać?? A jeżeli będzie to uszczelka to kupię silnik inny nie będe sie bawił w remont

  • #25 15 Sty 2010 19:39
    1078231
    Usunięty  
  • #26 15 Sty 2010 23:14
    norbi1991
    Poziom 8  

    ok spoko. Po co te nerwy. Jak pomoc na tm forum ma się tak odbywać to dzięki bardzo

  • #27 24 Lut 2010 17:21
    Quka
    Poziom 11  

    Motronic napisał:
    Jak robisz krótkie dystanse, a tym samym masz zazwyczaj niedogrzany silnik to normalną sprawą jest tworzenie sie masłowatego osadu na korku wlewu oleju! Dwa-w silniku dwucylindrowym z leżącymi cylindrami jest to rzeczą podwójnie normalną


    Czyli to normalne? Nie znam się zbytnio na tym ale ostatnio też zauważyłem że pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie jest masło. Silnik tuż po remoncie i trochę mnie to zdziwiło (wcześniej uszczelke pod głowicą trafiło ale wtedy to nie było nic dziwnego). A jeśli nie tzn, że znowu mam uszczelke uszkodzoną?

  • #28 05 Cze 2010 22:47
    Jamessochacz
    Poziom 8  

    Maslo pod korkiem jest normalne w miare, jesli jednak zaczyna robic sie ciemne, w zbiorniczku masz coraz wiecej oleju sa problemu z oppalaniem to juz powoli zaczyna sie wydmuchiwac uszczelka pod glowica

  • #29 01 Wrz 2010 19:47
    blackwolf1
    Poziom 2  

    właśnie wymieniłem uszczelke pod głowicą i po odpaleniu głośno stuka jeden zawór czy to normalne i czy to nie uszkodzi silnika?? prosze o pilna odpowiedź.

  • #30 02 Wrz 2010 16:32
    safin
    Poziom 14  

    Może nie koniecznie zawór, może to popychacz hydrauliczny? Częsta wada w tych silnikach.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty