Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 03 Cze 2009 12:57
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    Witam Wszystkich, problem jest taki: zdaża się że sprężarka (sprzęgło) załącza sie i wyłącza średnio co sekunde "klika".
    1. Układ opróżniłem i napełniłem taką ilością jak zaleca producent,
    2. sprawdziłęm prsostat wysokiego ciśnienia- jest przejscie na stykach
    3. chłodzenie jest ok 9C na nawiewie.

    W tamtym roku wymieniałem cewke bo sie spalila, w tym juz wiem czemu, niedługo i ta może się spaić!

    samochod nie byl diagnozowany, jak wlacza sie zaplon to climatronic, miga kilka razy i wlacza sie, tak powinno byc??

    climatronic zeby bylo jasne.

  • #2 03 Cze 2009 13:01
    Michu10
    Poziom 32  

    Nie tak nie powinno być , problem po stronie ciśnienia układu

  • #3 03 Cze 2009 14:17
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    bylo jezdzone tym samochodem ze 2 miesiace bez czynnika moze dlatego miga wyswietlacz, ale teraz uklad jest szczelny, trzeba wykasowac bledy??

  • #5 03 Cze 2009 20:01
    milejow
    Poziom 42  

    Michu10 napisał:
    Diagnostyka wskazana

    ...i problem po stronie wysokiego cisnienia.Do sprawdzenia czystosc skraplacza(droznosc lameli,powietrze ma przez skraplacz przechodzic bez oporow)Podjechac na serwis klimy,niech dokladnie sprawdza cisnienia.Wentylatory skraplacza wlaczaja sie po wlaczeniu klimy?

  • #6 03 Cze 2009 20:43
    epablo
    Poziom 10  

    a sprawdzaleś czujnik niskiego ciśnienia poniżej ok. 2 barów wyłącza sprężarkę może to on "świruje"?

  • #7 04 Cze 2009 07:12
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    ciśnienia sprawdzalem na zewnatrz okolo +12 po wysokiej stronie 10bar niska 2bary, chlodzi dobrze, wentylatory sie zalaczaja gdy zalaczona sprezarka.
    problem w klikaniu sprzegla (nie zawsze, czasem raz w tygodniu,czasem kilka razy dziennie :/)- moze wymienic presostaty wysokiego i niskiego cisnienia??

  • #8 04 Cze 2009 20:44
    milejow
    Poziom 42  

    Odessac czynnik i nabic tyle.ile przewidziano(stacja serwisowa,nie butla na wadze).Presostat jest tylko jeden,malo prawdopodobne,ze to jego wina.Przepytaj go na obecnosc bledow

  • #9 06 Cze 2009 08:10
    artur_marcel
    Poziom 1  

    Witam
    Mam pytanie do ARTUR _STANCZUK, czy udało Ci się naprawić tą usterkę a jeśli tak, to co było przyczyną.
    Pytam się, bo mam taką samą przypadłość w moim SHARANIE 2001, ale ja zmieniałem pompę.
    Moje sprzęgiełko klika przy temperaturze +22 C, a przestaje jeśli jest zimniej.
    Komputer pokazał że to czujnik ciśnienia, ale mechanik nie daje gwarancji.

  • #10 08 Cze 2009 07:21
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    jeszcze nie rozwiazalem tego problemu, miedzy innymi z powodu braku czasu, ale na 100% jestem pewien ze to nie jest problem ilości czynnika. jak ktoś posiada schemat elektryczny klimatyzacji, to z gory dziekuje.

  • #11 10 Cze 2009 17:14
    Tomcar007
    Poziom 9  

    witam.Przede wszystkim proponuję diagnostykę tego układu urządzeniem diagnostycznym.objawy na moje oko świadczące o zbyt dużym ciśnieniu w układzie.stawiam na zbyt duże ciśnienie,lub uszkodzony zawór ciśnieniowy ewentualnie wcześniejsze grzebanie w układzie tj.niewłaściwe pospawanie przewodu (glut lub nieczystości po spawie wewnątrz układu,iałem kilka takich przypadków).Pozdrawiam

  • #12 13 Cze 2009 22:09
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    witam ponownie, robilem wlasnie diagnoze vag-comem 4.09 i odziwo ENGINE i pozostale, nie ma zadnych bledow. i jest jeszcze jedna sprawa po wlaczeniu zaplonu miga sterownik climatronica??, narazie klima dziala, ciekawe jak dlugo :/ cisnienie ssania 2bar tloczenie 8b t.zew 7C

  • #13 14 Cze 2009 02:18
    Marcin_ca1
    Poziom 22  

    Miałem taki problem w golfie 4.
    Zabrudzony układ klimatyzacji, jak automat odessał olej to był straszny syf, wtrysnąłem nowy olej i gaz i problem ustąpił

  • #14 14 Cze 2009 15:16
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Niski ciśnienie w układzie. Tak jest sygnalizowane.

  • #15 14 Cze 2009 16:18
    Miand
    Poziom 19  

    Po pierwsze odczytaj błędy z KLIMATRONIKA, jeżeli po włączeniu mruga to musi mieć w pamięci błędy (bo tak je sygnalizuje kierowcy). Po drugie podaj dokładne dane autka, to poszperam za schematem.

  • #16 14 Cze 2009 22:06
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    melduje nastepujace bledy ze sterownika climatronic: błąd 01596 po wykasowaniu nie miga, ale wraca po krotkiej przejazdzce, Motor For Outside/ Recirculated Air Flap (V154) oznacza naturalnie klape zewnetrzenago i zamknietego obiegu powietrza, sporo robotki aby sie do niego dobrac?? czy jest jakas klasyczna usterka kryjaca sie pod tym bledem??
    vw sharan 2000 1.9 TDI 115KM

  • #17 14 Cze 2009 22:27
    dydorobert
    Poziom 12  

    luknij tu :http://www.sgaf.de/viewtopic.php?t=54180

  • #18 14 Cze 2009 23:18
    Miand
    Poziom 19  

    Na diagnoskopie wejdź w bloki pomiarowe, na pierwszym bloku pierwsze okienko (nie zawsze czasem na pierwszych trzech blokach, na jednym z okienek) są wyświetlane powody zatrzymanie kompresora (na stojącym silniku powinna być 5, po włączeniu EKON 6, a przy odpaleniu silnika i włączeniu klimy gdy ruszy kompresor to 0) odczytaj co jest wyświetlone. Sprawdź to samo gdy wyłącza się kompresor.

  • #19 15 Cze 2009 09:09
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    okey okey, jak dostać się do silniczka klapy świeżego/wewnętrznego obiegu powietrza?

  • #21 15 Cze 2009 23:01
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    dziekuje dziekuje, wew/zew obieg na bank nie ma wpływu na AC ale chcę to naprawić! klima działa poprawnie. ale ta klapa, jakbym dostal instruktaż to by było łatwiej. jeszcze raz dziekuje, pozdrawiam wszystkich. HEJ!!!

  • #22 17 Wrz 2011 23:19
    tomasz0703
    Poziom 24  

    Sory że odgrzewam starego kotleta ,czy w sharanie 2001 rok 1.9 115 km klima manual po włączeniu klimy ma się właczać tylko jeden wentylator ten od strony kierowcy czy obydwa (wydaje mi się że obydwa).Czy przez nie właczajacy się wentylator ten z prawej może rosnąc ciśnienie w układzie i kompresor włącza się i wyłącza co 2-3 sekundy .

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty