FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Radio na systemie win ce 5.0 a GPS-odblokowanie

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Mobile and Navigation Equipment -> Navigation Software -> Radio na systemie win ce 5.0 a GPS-odblokowanie
Author
Poziom 4
Poziom 4

Post#121 23 Jan 2012 01:48   

Re: Radio na systemie win ce 5.0 a GPS-odblokowanie

Przepraszam Pantikos. Nie znam się na technicznych zagadnieniach. Dla mnie jeśli jest coś napisane to tak jest. Nie wiedziałem że jest taka możliwość z tym GPS-em.
Mam nadzieję że mnie zrozumiesz.

Co do BT, to telefon wykrywa urządzenie. Nie mogę się tylko połączyć. Znaczek BT jest przekreślony tak jak to widać na zdjęciu wyżej. Przy próbie połączenia jest komunikat ozłym PINIE lub kodzie.

Czytałem na innych postach jak aktywować BT, ale żaden sposób nie zadziałał. Przytrzymywałem prawie wszystkie przysiśki i nic.
Jak zresetować to radio do ustawień fabrycznych??
Back to top

skaktus
Poziom 24
Poziom 24

Post#122 12 Mar 2012 20:06   

Pozwolę sobie odkopać temat.

Zacznę trochę z innej beczki. Czy ktoś wie jakie radio warto kupić, aby nie mieć problemów z GPS, tylko po prostu wybór ścieżki mapy i koniec.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 12 Mar 2012 20:06   

Back to top

Pontikos
Poziom 23
Poziom 23

Post#123 12 Mar 2012 23:03   

Kazde nie chinskie i powyzej 4 tys zl :)
Back to top

skaktus
Poziom 24
Poziom 24

Post#124 14 Mar 2012 16:48   

Hmmm...4 tysiaki za to co sprzedają "markowe" firmy to lekkie przegięcie. No i są markowe produkty za 2 kawałki, ale rozumię że w tym wypadku nie warto ich brać bo próg cenowy jest nie przekroczony... ;)

Prawdopodobnie zdecyduję się na naviheaven + box do GPS - posiada on odstęp do windowsa i to chyba będzie optymalny wybór.
Back to top

Pontikos
Poziom 23
Poziom 23

Post#125 14 Mar 2012 17:03   

Nie musisz Kolego jezdzic Mercedesem. Tico tez tak samo sie zachowuje na drodze i jest tansze. :)