Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #31 07 Wrz 2011 01:40
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    E, tam. Starczy, lwią część pracy już zrobiłeś.

  • #32 08 Wrz 2011 00:05
    gvw
    Poziom 16  

    Teraz taka mała zagwozdka. Rano podpinam aku, kręce z ciekawości raz i od razu czuje że ma ochote odpalić, więc sprawdzam - byczków brak to kręce jeszcze ze 3 razy i odpalił, w międzyczasie widze ze napięcia na wszystkich pompkach w miare równo po około 160V. Zgasiłem silnik, a następnie uruchomiłem go bez większego problemu. Pochodzil tak sobie jakies 30min po czym go wyłączyłem i zająłem sie inną robotą. Po południu już nie dał sie uruchomić, sytuacja wygląda jak wczoraj. Błąd p1517 powrócił. Nie miałem juz czasu na sprawdzanie więc odpiąłem tylko kleme, póżniej sprawdze czy cos sie zmieni.

    Dodano po 1 [minuty]:

    W tym momencie to juz jestem niemalże pewny uszkodzenia sterownika silnika.

    Dodano po 2 [godziny] 8 [minuty]:

    Odpalił, wystarczy jedynie odłączyc aku na kilka godz..

  • #33 04 Gru 2011 19:13
    KONIK 001387
    Poziom 1  

    Pomocy
    16486 P0102 miernik masy powietrza kod cylindrów 1-sygnał wejściowy za niski
    17925 P1517 przekażnik sterowania silnikiem niesprawność obwodu prądowego J271
    18012 P1604 komputer sterujący silnikiem uszkodzony
    18578 P2146 ?????
    17055 P0671 świece żarowe cylinder 1 niesprawność obwodu prądowego
    17056 P0672 świece żarowe cylinder 2 niesprawność obwodu prądowego

    NIE WIEM CZY TO MA JAKIEŚ ZNACZENIE ALE SAMOCHÓD MIAŁ WYPADEK PO KTÓRYM NORMALNIE ODPALIŁ PO PRZEWIEZIENIE DO DOMU JUŻ NIE DAŁ ZNAKU ŻYCIA

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty