X
  • #31 07 Sep 2011 01:40
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody
    Helpful post? (0)
    E, tam. Starczy, lwią część pracy już zrobiłeś.
  • #32 08 Sep 2011 00:05
    gvw
    Level 16  
    Helpful post? (+1)
    Teraz taka mała zagwozdka. Rano podpinam aku, kręce z ciekawości raz i od razu czuje że ma ochote odpalić, więc sprawdzam - byczków brak to kręce jeszcze ze 3 razy i odpalił, w międzyczasie widze ze napięcia na wszystkich pompkach w miare równo po około 160V. Zgasiłem silnik, a następnie uruchomiłem go bez większego problemu. Pochodzil tak sobie jakies 30min po czym go wyłączyłem i zająłem sie inną robotą. Po południu już nie dał sie uruchomić, sytuacja wygląda jak wczoraj. Błąd p1517 powrócił. Nie miałem juz czasu na sprawdzanie więc odpiąłem tylko kleme, póżniej sprawdze czy cos sie zmieni.

    Dodano po 1 [minuty]:

    W tym momencie to juz jestem niemalże pewny uszkodzenia sterownika silnika.

    Dodano po 2 [godziny] 8 [minuty]:

    Odpalił, wystarczy jedynie odłączyc aku na kilka godz..
  • #33 04 Dec 2011 19:13
    KONIK 001387
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Pomocy
    16486 P0102 miernik masy powietrza kod cylindrów 1-sygnał wejściowy za niski
    17925 P1517 przekażnik sterowania silnikiem niesprawność obwodu prądowego J271
    18012 P1604 komputer sterujący silnikiem uszkodzony
    18578 P2146 ?????
    17055 P0671 świece żarowe cylinder 1 niesprawność obwodu prądowego
    17056 P0672 świece żarowe cylinder 2 niesprawność obwodu prądowego

    NIE WIEM CZY TO MA JAKIEŚ ZNACZENIE ALE SAMOCHÓD MIAŁ WYPADEK PO KTÓRYM NORMALNIE ODPALIŁ PO PRZEWIEZIENIE DO DOMU JUŻ NIE DAŁ ZNAKU ŻYCIA
  Search 4 million + Products
Browse Products