Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 10 Lip 2009 16:24
    endriu233
    Poziom 21  

    Witam, jeżeli auto jest zimne to silnik strasznie głośno pracuje. Po rozgrzaniu jest lepiej. Czy da się jakoś zmienić dawki na wtryskiwaczach, dodam, że jest problem żeby podglądnąć dawki na nich w serwisie stwierdzili, że trzeba zamontować oporniki za 900zł. przed wtryskiwaczami, żeby się dało z nimi skomunikować.

  • #3 11 Lip 2009 16:26
    Michu10
    Poziom 32  

    A nie masz możliwości sprawdzenia korekty wtryskiwaczy ?

  • #4 11 Lip 2009 20:00
    majesticXKR
    Poziom 9  

    Jedź do serwisu i niech podlączą ci pod komputer samochód sprawdza ewentualne błędy i niech zrobią korekte wtryskiwaczy i w rejestratorze danych sprawdza dawke paliwa i cisnienie na szynie glownej.jesli korekty nie przejda te wtryskiwacze to moze ktorys byc uszkodzony.

  • #5 11 Lip 2009 20:29
    Usunięty
  • #6 12 Lip 2009 19:56
    endriu233
    Poziom 21  

    Na serwisie powiedzieli że bez tych oporników nie zrobią korekcji. W innym miejscu gość stwierdził, że się też nie da zrobić korekcji. Ja niestety nie posiadam sprzętu do mazdy. Jedynie mogę sprawdzić błędy i podstawowe parametry.

  • #7 12 Lip 2009 20:05
    cirrostrato
    Poziom 35  

    Mam pytanie trochę obok ale proszę o odpowiedź,miałem kupić taką Mazdę6 ale w końcu kupiłem 626 z 2000r diselka,ma obecnie gwarantowane 220tys i całość chodzi bez uwag,czy ty swoją masz od nowości,wiesz jak była serwisowana,przebieg itp bo mam zamiar(no oczywiście nie teraz bo mam czym jeździć ) kupić taką Mazdę ale jak czytam o szóstkach to zaczynam się zastanawiać...

  • #8 12 Lip 2009 22:09
    marakus
    Poziom 26  

    Nie zastanawiaj się. 626 przeżyją większość 6 przede wszystkim tych w dieslu, z benzyną jest jednak dużo lepiej, choć mój mechanik twierdzi, że i benzynowe są nie co gorsze, ale to chyba ogólna tendencja w motoryzacji.

  • #9 13 Lip 2009 09:01
    cirrostrato
    Poziom 35  

    Wczoraj był przejazdem kolega syna,wracając ponad rok temu z roboty w Danii kupił 626 z 96 roku benzyna,ma w rodzinie już cztery takie,sam zrobił serwis wstępny(rozrząd,płyny,tuleje gumowe itd) i śmiga do dziś,uwag w zasadzie nie ma,przebieg licznikowy na starcie był ok.190tys.(kupiony osobiście od pierwszego właściciela),cena 1600 euro plus ok.1500zł w kraju.Myślę,że większość problemów poruszanych na elektrodzie wiąże się z przebiegiem,szukając mojej 626 podpuściłem gościa sprowadzającego samochody,w nerwach powiedział ,że sprowadza różności z przebiegiem 400-550tys, cofa na 150 tys i wszyscy są zadowoleni a zwłaszcza on ,bo mu szybko samochód schodzi.

  • #10 13 Lip 2009 20:57
    majesticXKR
    Poziom 9  

    Co do tych oporników to nie rozumiem, jeśli Twój samochód normalnie odpala i jakos pracuje to można bez problemów zrobić korekcje wtryskiwaczy, chyba dziury w całym szukaja ci mechanicy,owszem sa oporniki przed wtryskiwaczami ale bez nich całkowicie albo by samochód nie zapalal albo klekotał metalicznym odgłosem podobnym do stukania panewki lub laniem wtryskiwaczy.

    Dodano po 14 [minuty]:

    Faktycznie Mazdy 626 i 323 diesle są dużo bardziej wytrzymałe od Mazdy 6,5 i 3 razem wziete,chyba najwiekszy mankament w 6 i 5 jest Filtr cząstek stałych czyli rozchwalany DPF a tak naprawde to wielki szitt!! jedynie on się sprawdza w dlugich trasach bo w mieście zapycha sie i głupieje silnik także jak masz kupować 6 to jedynie w benzynie onie nie przysparzaja tak problemów jak diesel.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty