FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Amplituner sony str v5 - co zrobić

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Bin -> Bin Archives -> Amplituner sony str v5 - co zrobić
Author
Poziom 5
Poziom 5

Post#1 Post from the author of the topic 12 Jul 2009 13:25   

Witam wszystkich jestem nowicjuszem w sprawach audio i naprawdę mam bardzo małe pojęcie w tym temacie - jednak chciałbym sprawić sobie jakieś duże głośniki do mojego ps3/telewizora.

może zacznę od tego iż posiadam amplituner sony str v5 sądziłem ze to stare padło które do niczego sie nie nada ale z ciekawości wpisałem jego nazwę w allegro i ku mojemu zdziwieniu jakiś śmiałek sprzedaje używany za 700 zł [...]
mój amplituner wygląda w 100% tak samo (ten sam model) i teraz moje pytanie - czy warto go zostawić i kupić nowe głośniki? czy te kolumny : [...]mógłbym do niego podłączyć? nie wiem nie spaliłbym ich czy cuś?
i ostatnie pewnie najgłupsze pytanie JAK mogę podłączyć np discmena pod wzmacniacz bym mógł przetestować czy jeszcze "pyka" (nie używałem go z 2 lata leżał na strychu) wydaje mi się ze kiedyś coś już próbowałem z końcówkami jack z czinczą i działało jednak przydała by mi się pomoc .

Jeśli ktoś jest w stanie odpowiedzieć na te może dość głupie pytania byłbym naprawdę bardzo wdzięczny .

pozdrawiam forumowiczów.

Linki do aukcji usunąłem, regulamin pkt. 10.11, a teraz proszę o poprawienie treści postu. Zdania zaczynamy wielką literą, stosujemy przecinki i kropki we właściwych miejscach.
GM
Wporządku, będę przestrzegał tych zasad , dziękuje za informacje - jestem w trakcie dokładnego zapoznawania się z regulaminem :)
Back to top

januss73
Poziom 22
Poziom 22

Post#2 12 Jul 2009 13:52helpful post - solution   

Re: Amplituner sony str v5 - co zrobić

Ten amplituner to perełka, prawdziwy Highent lat 80'tych, choć 700Pln za niego to pewnie mała przesada. Prawdziwy i spory transformator toroidalny, takie widzi się tylko w drogim sprzęcie.