Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Passat b5 1,9 tdi brak mocy

ada-a36 20 Lip 2009 16:37
  • #1 20 Lip 2009 16:37
    ada-a36
    Poziom 10  

    Witam
    Mam passata b5 1,9 tdi 110 km 98r
    Mam taki problem że samochód stracił moc ale do momentu gdy mu pedał wcisne do dechy problem znika ale po wyłączeniu stacyjki problem powraca.

    Prosze może ktoś miał taki problem.
    Pozdrawiam
    Władek

  • #2 20 Lip 2009 17:01
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Chyba coś pomieszałeś w opisie usterki. Napisz spokojnie jeszcze raz.

  • #3 20 Lip 2009 17:29
    ada-a36
    Poziom 10  

    po uruchomieniu samochodu nie ma nic mocy
    mogę się nim rozpędzic do 40/h.
    ale gdy pedał przytrzymam dłużej do dechy dopiero po chwili samochód rozpędza się normalnie.

    Pozdrawiam

  • #4 20 Lip 2009 18:16
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Diagnoza była robiona.

  • #5 20 Lip 2009 18:52
    ada-a36
    Poziom 10  

    nie nie byla robiona
    dopiero mam zamiar

  • #6 20 Lip 2009 18:55
    trans-serwis
    Poziom 39  

    To odezwij sie jak zrobisz.

  • #8 20 Lip 2009 20:35
    Pol-UK
    Poziom 29  

    Obstawiam przepływkę lub turbinę ale bez diagnozy się nie obędzie. Pozdrawiam

  • #10 20 Lip 2009 21:35
    emeryt2
    Poziom 42  

    Jutro duży lotek = obstawiajcie.

  • #11 21 Lip 2009 19:38
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Witam.
    Jeszcze chwila została do 21.55
    -obstawiam pompkę paliwową w pompie

  • #12 21 Lip 2009 19:54
    drops44
    Poziom 10  

    SPRAWDZ WĘZE TURBINY LUB ZAWÓR EGR

  • #13 21 Lip 2009 20:27
    janusz2008
    Poziom 33  

    Tak, to jest ,,multi lotek,, odwrotność tego co najczęsciej bywa. Bez dobrej diagnozy lepiej nie zgadywać. Może też być to błachostka.

  • #14 25 Lip 2009 07:02
    ada-a36
    Poziom 10  

    Pozdrawiam wszystkich i bardzo dziękuję za zainteresowanie.
    Komputer wykazał na walniętą przepływkę
    Wymieniłem i wszystko gra.

    Czy zaślepiony egr ma wpływ na moc?
    Władek

  • #15 19 Sty 2011 09:25
    grabol26
    Poziom 8  

    Ja mam Passata 1.9 TDI 90 KM , w moim przypadku auto po około 20 minutach jazdy traciło moc ( gaz do dechy i max 80/h ) sprawdziłem wszystkie przewody i nic nie znalazłem , wymieniłem przepływomierz i dalej ten sam problem . Piszecie ze to może byc zawór EGR lub sprężarka doładowująca . Koszt EGR to 500 zł a sprężarki 300 , więc szukałem dalej , okazało sie ze zwykła wymiana filtra paliwa rozwiązała problem

  • #16 07 Lut 2011 22:23
    Aras74
    Poziom 10  

    Witam. Ja sie podepnę choc chodzi o Audi A4 1.9 tdi 2000r. dokładnie to samo. Po wciśnięciu pedału gazu powoli wchodzi na obroty. Przepływka ok była podmieniana, katalizator nie jest winien bo wydech też odkręcałem do próby.Filtry zmienione, wężyki całe, EGR zaślepiałem i zero efektów. Nie mam jak sprawdzić wydajności pompy paliwa ale to chyba nie będzie winne... wydajność turbiny według cdif wedłóg parametrów rządanych i rzeczywistych ok. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

  • #17 07 Lut 2011 22:28
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Ja mam taki pomysł.
    Zacznij używać słownika ortograficznego.

  • #18 08 Lut 2011 12:44
    Aras74
    Poziom 10  

    Faktycznie zadziadziałało. Dzieki za fachową poradę! Ale jeśli ktoś jeszcze mógłby coś doradzić...

  • #19 08 Lut 2011 13:29
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Jaka dawka paliwa jest w wartościach na wolnych obrotach.

  • #20 08 Lut 2011 21:56
    wojtekryba
    Poziom 32  

    trans-serwis napisał:
    Jaka dawka paliwa jest w wartościach na wolnych obrotach.


    myslisz że wiedzą co to jest ?

  • #21 28 Lut 2011 20:40
    Aras74
    Poziom 10  

    wydatek wtrysku przy 900 obr 8,23g/cykl

  • #22 28 Lut 2011 20:47
    Sztomel
    Poziom 34  

    No to jest cholernie niska. Zwiększ nie Vagiem a pukaniem w nastawnik na poluzowanych śrubach mocujących - dawkę ustaw najlepiej na wartość 3,6 do 4,0 mg/skok.

  • #23 01 Mar 2011 18:38
    ojciec81
    Poziom 9  

    Turbina do czyszczenia albo regeneracji. Jeden z bardziej powszechnych usterek w Passacie

  • #24 08 Sie 2011 17:30
    lukanio905
    Poziom 2  

    witam wszystkich jestem tutaj pierwszy raz wiec prosze o wyrozumialosc, moj problem nieco jest podobny do tych tutaj ale nie zupelnie taki sam przejzalem juz wiele postow ale nic konkretnego nie znalazlem!!!! otoz posiadam passata b5 110 km z 1999roku od pewnego czasu samochod nie ma mocy takiej jaka byla wczesniej problemy ustaja co jakis czas ale szybko powracaja objawa sie to tak ze wogole nie reaguje na peedal gazu obroty rosna a predkosciomierz stoi w miejscu, nie mam pojecia co to jest czy turbina czy cos innego dodam ze turbina byla czyszczona rowno rok temu i wtedy samochod wyrywal z pod nogi a teraz kompletny mul!!!! co to moze byc czym jest spowodowane??? prosze o szybka odp

  • #25 08 Sie 2011 23:20
    Sztomel
    Poziom 34  

    Jak obroty rosną a auto stoi to jak myślisz co przenosi prędkość obrotową wału silnika na skrzynię biegów i dalej na koła jezdne po puszczeniu pedału sprzęgła ?

  • #26 10 Sie 2011 21:29
    lukanio905
    Poziom 2  

    rozumiem ale kolego nie o to chodzi najwyrazniej zle sie zrozumielismy z napedem jest ok wszystko samochod rusza jedzie tylko slabo przyspiesza, a nawet bardzo slabo obroty rosna a predkosc minimalnie tylko!!! jak turbina byla czyszczona rok temu to po remoncie az w siedzenie wciskalo a teraz nic, czyzby znowu sie zamulila, ale jezdzilem tak ja kmechanik kazal tzn. raz na jakis czas przecialem go na kzdym biegu zeby odmolic, a teraz momentalnie przestal ciagnac!!!! nie mam pojecia co to moze byc!!!

  • #27 10 Sie 2011 22:34
    Sztomel
    Poziom 34  

    To musisz zrobić diagnozę : odczytać ewentualne zapisane w sterowniku silnika błędy a potem wykonać logi dynamiczne i jw tu wkleić bo z czego mam wnioskować co działa nieprawidłowo ?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty