Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 407 2.0 Hdi nie zapala.

fazio1978 24 Lip 2009 21:34 23215 11
  • #1 24 Lip 2009 21:34
    fazio1978
    Poziom 14  

    Witam,
    Mam Peugeota, który nie chce zapalić. Wymienione były wszystkie wtryski ze względu na ich całkowitą usterkę. Samochód także nie zapalał na starych wtryskach. Po podłączeniu Planety wyświetlają się po dość długim kręceniu błędy: P1693, U1118, U2001 oraz P1351. Sterownik nie jest zablokowany a BSI jest sparowane z kalkulatorem silnika. Ciśnienie na rail ok. 380Bar. Ewidentnie nie startują wtryski. Sterownik silnika to SID803.
    Czy któryś z kolegów miał podobny problem?
    Angielski opis błędu P1693: SID 803 Starting and switching off of the engine controlled. Starting or switch-off requests absent or not valid.
    J34P - Remote control wake-up inconsistency problem.
    Nie mam pojęcia jak zrozumieć ten błąd i czy on mógłby blokować wtryski. Proszę o podpowiedź.

  • #2 24 Lip 2009 22:16
    766630
    Usunięty  
  • #3 24 Lip 2009 22:32
    fazio1978
    Poziom 14  

    Czy jest prawdopodobne, że po wymianie wtrysków nie zapala? Próbowałem zakodować nowe wtryski ale Planet nie uruchamia tej opcji.
    Na starych wtryskach udało się go zapalić ale strasznie kopcił i nie trzymał obrotów. Podczas kręcenia rozrusznikiem korekty wtrysków sięgają do 130%.

  • #4 24 Lip 2009 22:45
    766630
    Usunięty  
  • #5 25 Lip 2009 06:00
    fazio1978
    Poziom 14  

    Tylko dlaczego w BSI nie ma błędów. Podglądając parametry bieżące silnika jest informacja o odblokowaniu komputera i zmienia się podczas wyjmowanie-wkładania kluczyka do stacyjki. Także jest komunikat o sparowaniu BSI i komputera. Wygląda na to, że kalkulatory się widzą.
    Być może po dłuższym kręceniu występują te błędy.
    Nie wiem od czego zacząć. Nigdzie nie znalazłem podobnego przypadku. Na forum Peugeota była tylko wzmianka jednego z użytkowników i miał dokładnie te same błędy. Jednak nie było informacji odnośnie usunięcia usterki.

  • #6 25 Lip 2009 07:24
    766630
    Usunięty  
  • #7 25 Lip 2009 07:56
    fazio1978
    Poziom 14  

    Błędy są chwilowe i da się je skasować.
    Po pierwszej próbie uruchomienia ma tylko błąd P1351 ale z tego co się dowiedziałem to dość częsta usterka.
    Wałek i wał jest zsynchronizowany - przynajmniej tak pokazuje Peugeot Planet.
    Ciśnienie jest wysokie prawdopodobnie ze względu na brak poboru ON przez wtryski.
    Silnik RHR.
    Auto zostało sprowadzone bezpośrednio z francuskiego serwisu. Tam maiło usterkę j.w. wspomniałem wtryskiwaczy. Przynajmniej tak stwierdzili. W kraju sprawdziłem wtryski i okazało się, że są całkowicie padnięte tzn. cewki oraz mechanicznie. Podstawiłem inne wtryski od tego silnika i na nich nie chce zapalić. Na starych próbował a nawet udało się go uruchomić. Tylko, żę strasznie kopcił. Z drugiej strony też nie wiem czy było sterowanie na wtryski ponieważ uszkodzone wtryski przepuszczały ropę nawet bez sterowania i mógł zapalać tylko na przeciekach.

  • #8 25 Lip 2009 08:22
    766630
    Usunięty  
  • #9 24 Paź 2009 00:52
    emeryt15
    Poziom 2  

    mam podobny problem.Ile kosztuje mniej wiecej wymiana wtrysków?poniewaz nosze sie z zamiarem ich wymiany.

  • #10 24 Paź 2009 07:52
    766630
    Usunięty  
  • #11 03 Sty 2011 15:46
    misza111
    Poziom 2  

    Podłacze sie do tematu

    Odczyt PP2000
    Błedy stałe

    U1118
    P1693
    U2001
    P0203
    P1641

    Chodzi na 3 cylindry
    Samochód trafił do mnie z wieksza iloscia błedów i namieszane w ecu jakies lutowanie.
    Podmienilem komputer razem z bsi.Chodził 2 godziny wszystko było ok i znowu chodzi na 3 cylindry.

    -Wtrysk sprawny
    -BSM tez drugie zakładane

    Nie wiem co moze byc. Ma ktos pomysł ??

  • #12 20 Lut 2012 10:37
    fazio1978
    Poziom 14  

    Temat rozwiązany. Uszkodzony sterownik. Przetwornica nie wytwarzała odpowiedniego napięcia nie startowały wtryski. Wymiana ECU, dopisanie immo i OK.
    Temat uważam za zamknięty.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME