X

Jaką wiertarko-wkrętarkę akumulatorową??

marvin2007 30 Jul 2009 23:23
  • #1 30 Jul 2009 23:23
    marvin2007
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam,
    jestem w posiadaniu już takiej wkrętarki tylko, że po paru śrubach już akumulator pada..:/

1.Jaka najlepsza firma, z 2 akumulatorami?
    2.Gdzie kupować, Castorama lub jakieś markety, czy isc do zwykłego salonu/ sklepu z elektronarzędziami?

Nie musi być jakaś bardzo profesjonalna, jestem amatorem.
    Czy znajdzie się coś solidnego do 150zł??

Makita/ BLACK & DECKER/ Ein Hell czy może coś innego?
  • #2 30 Jul 2009 23:56
    Paolo1976
    Level 24  
    Helpful post? (+1)
    Do 150zł nie znajdziesz nic solidnego. Najlepsza Makita, DeWaltt tyle, że ceny kosmiczne. Pozostaje Bosch albo Black & Decker. Sam mam Einhell'a za 130zł i powiem Ci, że po roku używania jej okazyjnie do wiercenia otworków w plastikowych obudowach, aluminiowych radiatorach i cienkiej stali, akumulatory trzeba bardzo często ładować, bo straciły większość pojemności. No i ta tragiczna ładowarka, bez żadnej kontroli ładowania i jakiegokolwiek wskaźnika poza diodą Power ON i diodą sygnalizującą włożenie akumulatora. Dzisiaj wolałbym dołożyć parę złotych i kupić Black & Decker'a.
  • #3 30 Jul 2009 23:59
    marvin2007
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Dołożyć parę złotych??:) to ile masz na myśli?
  • #4 31 Jul 2009 00:03
    528649
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Możesz rozebrać akumulator i wymienić ogniwa na jakieś paluszki niklowo-wodorkowe GP.
  • #5 31 Jul 2009 00:08
    marvin2007
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Zmiana aku na baterie??
    Przykładowo, będzie potrzebne 10 baterii po 1.2V = 12v

1 szt baterii ~ 10zł,
    wychodzi mi połowa nowej wkrętarki:)
  • #6 31 Jul 2009 00:15
    Paolo1976
    Level 24  
    Helpful post? (+1)