Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jaką wiertarko-wkrętarkę akumulatorową??

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> ElektroTechnika -> Elektro Co kupić? -> Jaką wiertarko-wkrętarkę akumulatorową??
Autor
Wiadomość
marvin2007
Poziom 11
Poziom 11

Miasto: gdzies tam

Post#1 Post autora tematu 30 Lip 2009 23:23   

Jaką wiertarko-wkrętarkę akumulatorową??

Witam,
jestem w posiadaniu już takiej wkrętarki tylko, że po paru śrubach już akumulator pada..:/

1.Jaka najlepsza firma, z 2 akumulatorami?
2.Gdzie kupować, Castorama lub jakieś markety, czy isc do zwykłego salonu/ sklepu z elektronarzędziami?

Nie musi być jakaś bardzo profesjonalna, jestem amatorem.
Czy znajdzie się coś solidnego do 150zł??

Makita/ BLACK & DECKER/ Ein Hell czy może coś innego?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 30 Lip 2009 23:23   

Powrót do góry

Paolo1976
Poziom 19
Poziom 19

Miasto: Myślibórz

Post#2 30 Lip 2009 23:56   

Re: Jaką wiertarko-wkrętarkę akumulatorową??

Do 150zł nie znajdziesz nic solidnego. Najlepsza Makita, DeWaltt tyle, że ceny kosmiczne. Pozostaje Bosch albo Black & Decker. Sam mam Einhell'a za 130zł i powiem Ci, że po roku używania jej okazyjnie do wiercenia otworków w plastikowych obudowach, aluminiowych radiatorach i cienkiej stali, akumulatory trzeba bardzo często ładować, bo straciły większość pojemności. No i ta tragiczna ładowarka, bez żadnej kontroli ładowania i jakiegokolwiek wskaźnika poza diodą Power ON i diodą sygnalizującą włożenie akumulatora. Dzisiaj wolałbym dołożyć parę złotych i kupić Black & Decker'a.
Powrót do góry

marvin2007
Poziom 11
Poziom 11

Post#3 Post autora tematu 30 Lip 2009 23:59