Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Myphone 6691 - wymiana firmware, gwarancja door-2-door

cinpl 21 Maj 2009 08:12 8710 8
  • #1 21 Maj 2009 08:12
    cinpl
    Poziom 10  

    W tym watku bede opisywal procedure wymiany firmware w telefonie myphone 6691 w ramach uslugi gwarancyjnej door-2-door fimy myphone.

    Ponizej podsumowanie obecnych wydarzen (opisywanych w watku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1255960&highlight=myphone&sid=).. Dyskusje przenosze do nowego watku, gdyz podobno nie dotyczy ona opini o produkcie i zasmieca cytowany watek. Mam nadzieje, ze ktos wyrobi sobie jakas OPINIE o jakosci serwisu myphone, a wiec rowniez i tych telefonow.

    13.05.2009.
    Wlasnie zadzwonilem i uruchomilem procedure reklamacyjna. Mila pani potwierdzila, ze maja nowszy firmware do 6691 i napewno poprawia on problem rozpoznawania numeru z/bez +48 w ksiazce telefonicznej.

    Sprawdzilem wersje mojego firmware - jest to:
    LB63909.1.0_M518A
    seeb ma wersje:
    LB63909.1.1_M518A

    Jak widac rewizja o jeden wyzsza. Co prawda pani w supporcie nie wie o innych problemach z 6691, ale seeb potwierdzil usuniecie najbardziej oczywistych i wkurzajacych. Gdyby jeszcze szlo skonfigurowac wszystkie 30 wlasnych dzwonkow... No ale to poki co nie blad, a cecha. Grunt, ze po wymianie maja zninac nastepujace bledy:

    1. problemy z identyfikacja numeru w zaleznosci od wystapienia przedrostka kraju (+48....)
    2. telefon dzwoni w profilu spotkanie (powinien milczec), jesli dzwoni numer zastrzezony
    3. brak mozliwosci wyboru wlasnego dzwieku dla wiadomosci sms/mms

    Mi wystarczy. Ale dam znac, jak juz przejde cala procedure reklamacyjna. Do 2 dni od zgloszenia ma przyjechac do mnie kurier, zabrac fon. Potem do 2 tyg wg opisu czas na naprawe, oczywiscie naprawa=zaladowanie nowego firmware. Jesli nie maja duzo roboty, to 1 dzien wystarczy. Powidzmy, ze mam nadzieje, ze gora tydzien bede musial znowu nosic 2 komorki...

    15.05.2009
    Wczoraj dostalem rano info o rejestracji zgloszenia i nadaniu numer RMA. Na stronie http://www.serwis-myphone.pl/ moge sprawdzac status mojej naprawy.
    Dzis rano przyjechal kurier po telefon. Oczywiscie nie placilem ani grosza za wysylke - zlecajacym jest myphone. Teraz czekam. Nastepny post jak cos sie zmieni w statucie mojej sprawy. Na razie wszystko ok.

    20.05.2009
    Status zlecenia zmienil sie na:
    "Zlecenie dotarło do centrum serwisowego i oczekuje na realizację"

    25.05.2009
    Status zlecenia zmienil sie na:
    "Zlecenie zrealizowane które czeka na przekazanie do firmy kurierskiej."
    Wykonane czynności serwisowe: W telefonie wymieniono oprogramowanie. Wszystkie parametry techniczne zgodnie ze specyfikacją producenta. Urządzenie sprawne.
    Data realizacji: 2009-05-28

    25.05.2009 - po 15:00:
    Model: MP 6691
    Data zarejestrowania zgłoszenia: 2009-05-14
    Data wysłania sprzętu: 2009-05-25
    Zlecenie zostało zrealizowane

    Czyli jutro telefon powinien byc u mnie.

    26.05.2009 - po 9:00:
    Kurier przywiozl telefon. Wszystko ok. Oczywiscie nowy firmware (v1.1) wgrany. Wszystkie trzy bledy poprawionie. Ponadto w stosunku do wersji 1.0:

    * Mozna wybrac dowolny dzwiek (wlasny rowniez) OSOBNO dla polaczenia przychodzacego z karty SIM1 oraz SIM2 i tak samo dla wiadomosci SIM1, SIM2. W wersji 1.0 NIE BYLO takiego rozroznienia dzwiekow dla roznych kart.
    * Na glownym ekranie dzien tygodnia (np. Wt) jest wyswietlany po polsku, wczesniej byl po ang (Tu).
    * Nowy firmware uniemozliwia przyporzadkowanie wlasnego dzwieku dla grupy ludzi/danego kontaktu. Tzn. z poziomu edycji kontaktu/grupy sa do wyboru tylko dzwieki wbudowane natomiast po wybraniu dzwieku wlasnego idzie go przydzielic do dowolnego kontaktu, ale pozniej widnieje w danych kontaktu albo dzwiek wbudowany (dla grupy) albo brak dzwieku (dla uzytkownika). Czyli cos kosztem czegos (dzwieki dla roznych kart SIM ale nie dla grupy/kontaktu).

    Reszta dziala jak dzialala.

    Co do dzialania serwisu - wszystko zajelo jakies 11 dni wiec nie bylo zle. Tu niewatpliwie plus. Kontakt z serwisem rowniez bardzo dobry (mail/telefon). Pewnie jakas wersja 1.5 bedzie juz calkiem niezla ;) ale troche duzo czekania na upgrade firmware. Kabel serwisowy dla flashowania jest juz na sieci (cena ok 70 pln), wiec troszke drogo. Jak pojawi sie soft np. z Java itp, to wtedy czemu nie. Ale pewnie sie nic takiego nie pojawi. Najbardziej uciazliwe bledy usuniete i sciezka serwisowania przetarta.

  • #2 15 Lip 2009 09:01
    Kunze
    Poziom 9  

    Właśnie czekam na zrealizowanie reklamacji związanej z aktualizację softu. Kurier przyjechał po telefon 3 lipca, ale najpierw czekałem tydzień na przyjęcie reklamacji. Co prawda jestem pod wrażeniem niezwykle miłej obsługa w telefonicznym biurze obsługi MyPhone, ale pewien niesmak pozostaje. Kiedyś w GB od ręki załatwiłem reklamację zegarka Ben Sherman, tzn. w ciągu 5-10 minut, ale jesteśmy w Pl, a w GB byłem tylko na wakacjach. Do dzisiaj mam status zlecenia "Zlecenie dotarło do centrum serwisowego i oczekuje na realizację", znów noszę dwa telefony (już za długo), ale spokojnie poczekam. Uważam, że MP 6691 to naprawdę świetny telefon. Polecam go każdemu, kto używa co najmniej dwóch komórek. O realizacji zlecenia napiszę.

  • #3 15 Lip 2009 12:51
    DrHause
    Poziom 15  

    A czy nie lepiej utworzyć temat dotyczący całej serii telefonów MyPhone ?
    Nie wiem, czy nie musi tego zaakceptować moderator działu.
    Ostatnio zaczynają się coraz częściej sprzedawać te telefony. Jak do tej pory na kilka sprzedanych, wysłałem do naprawy gwarancyjnej 1150 (uszkodzony mikrofon), 1230 (uszkodzony wyświetlacz – pozioma linia na dole ekranu).

  • #4 21 Lip 2009 13:58
    Kunze
    Poziom 9  

    No i stało się. "Zlecenie zrealizowane które czeka na przekazanie do firmy kurierskiej." I tak czeka od wczoraj. Może w czwartek dostanę telefon z powrotem, a do tej pory dalej dwie przy siedzeniu.:cry:

  • #5 23 Lip 2009 21:34
    Kunze
    Poziom 9  

    Dzisiaj wreszcie dostałem maila z info: Zlecenie zostało przekazane kurierowi.. Może jutro dostane telefon. Czekam.

  • #6 29 Lip 2009 08:49
    Kunze
    Poziom 9  

    Telefon przyszedł następnego dnia. Soft zaktualizowany. Kilka ciekawych, nowych funkcji. Jak będę miał czas dopiszę więcej.

  • #7 01 Sie 2009 22:27
    ryslor
    Poziom 2  

    Witam
    Poszukuję informacji o tym telefonie .
    kupiłem go 17.07.09 już 20.07.09 wysłałem go do naprawy, nie grało radio i jeden klawisz źle łączył . kurier przywiózł już go 22. 07.2009 a wić ekspresowa naprawa. Wymieniono oprogramowane i klawiaturę. Działa ok. Brak mi jednak wiedzy , jak ustawić w kontakcie własny dzwonek . Są tu tylko te fabryczne. Dodam że bez problemu ustawiłem własne dzwonki do kart Sim. Czy w ogóle jest to możliwe . Do grup też nie ma tej opcji ustawienia własnych dzwonków .
    Kto wie ?
    Pozdrawiam

  • #8 11 Sie 2009 18:13
    malarajdoweczka
    Poziom 9  

    Witam.Czy orientuje się ktoś jak sprawdzić wersje oprogramowania myphone 8810tv?I czy miał ktoś problemy z otwieraniem zakładek wap.Wiadomości mms odbiera bez problemu.Pozdrawiam.

  • #9 11 Sie 2009 22:01
    robert5785
    Poziom 11  

    ryslor -> dzwonki da się ustawić dla grup
    malarajdoweczka -> wap a mms to zupełnie coś innego. musisz wpisać ustawienia dla wap i nie będzie problemu