Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Audi A3 1.9 TDI Faluje na wolnych obrotach

Michał1819-1 06 Sie 2009 13:08
  • #1 06 Sie 2009 13:08
    Michał1819-1
    Poziom 7  

    Witam kupiłem Audi A3 1.9TDI 110koni z 99r. po odpaleniu na zimnym silniku chodzi ładnie ale po kilku minutach zaczyna falowac na wolnych obrotach.Przy odpaleniu tez musze długo kręcic bo niechce odpalic.Z początku myslałem ze moze łapie pompa paliwa powietrze i dlatego ale nie.jak dodaje gazu silnik zaczyna ładnie pracowac podczas jazdy też niema problemów.Z pompą paliwa też niemozna sie poączyc przez komputer.Co to moze byc i jak to naprawić??

  • #2 06 Sie 2009 13:13
    autoas
    Poziom 41  

    Michał1819-1 napisał:
    Z pompą paliwa też niemozna sie poączyc przez komputer.Co to moze byc i jak to naprawić??

    Musisz to nam wyjaśnić
    Ale co sprawdziłeś, napisz?!

  • #3 06 Sie 2009 13:22
    yaaro
    Poziom 33  

    A z czym się łaczyć w tej pompie z opornikiem czy uzwojeniem nastawnika??
    Sprawdz kąt wtrysku i dawkę. Te parametry wyjaśnią sytuacje.

  • #4 06 Sie 2009 15:56
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Potrzebny ci nr. telefonu do tej pompy to ja mam skontaktuj się ze mną.

  • #5 07 Sie 2009 01:14
    Michał1819-1
    Poziom 7  

    Kolega podpioł Audi pod kompa wyswietliło mu bląd brak połaczenia z jakims przełącznikiem lub cos niepodłączone z klimatronikiem.Z pompą paliwa próbował sie połączyc ale wyswietliło mu brak połaczenia tak jakby jej nie widział, z tego co mi wiadomo jesli mozna sie połaczyc z pompa to pokazuje sie wykres pracy silnika i mozna wtedy ustawiac parametry pompy paliwa.Czy podpioł sie pod cewke czy pod uzwojenie nastawnika niewiem.Słyszałem ze podobno pomoze wyczyszczenie nastawnika.Czy to moze byc przyczyna falowania na wolnych obrotach i cięzkim odpalaniem.??

  • #6 07 Sie 2009 07:27
    yaaro
    Poziom 33  

    Powiem wprost mając kabelek za 40 i zero, dokładnie zero wiedzy narobicie biedy. Zajedź do fachowca i powiedz proszę o sprawdzenie dawki paliwa na pompie i kąt wtrysku. Jak koleś ci poda to zapytaj co jest źle. Zapytaj ile będzie kosztować ustawienie jeśli parametry będą złe. Jeżeli parametry są ok. to będzie wina dawki startowej – odpalanie na ciepło.

    Prosta sytuacja lamer + sprzęt = zero,
    Proponuje poczytać jak działa silnik TDI i dużo dużo czytać.

  • #7 19 Wrz 2016 20:19
    Michał1819-1
    Poziom 7  

    Przesunieta pompa na srubach i chodzil.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty