Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

usb (mp3) w starej wieży?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Początkujący Ogólny -> Początkujący Piaskownica -> usb (mp3) w starej wieży?
Autor
Wiadomość
XDX
Poziom 8
Poziom 8

Miasto: POZNAN

Post#1 Post autora tematu 12 Sie 2009 21:34   

Koledzy
Nie znam się na elektronice ale czy jest szansa aby w stare wieży dołożyć jakąś płytkę aby było USB i czytało MP3 ? Mam Marantza wieże która pięknie gra jednak jej CD nie czyta MP3. Pomyślałem, że może są moduły gotowe do montażu. Szukałem na forum ale nie wiem jak zadać temat aby wyszukało prawidłowo.
Chce reanimować wieże aby nie wydawać na nowy sprzęt. Pomyślałem czy może by dało radę wymontować z transmitera FM układ i podłączyć bezpośrednio do płytki wieży np pod stare kasety. Czy jest to możliwe bo przecież zanim sygnał wyjdzie z dekodera MP3 i trafi do układu nadawcz ego FM to musi być gdzieś połączenie z którego by można skorzystać.
Dziękuje z góry za pomoc.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 12 Sie 2009 21:34   

Powrót do góry

KIEROWCA_VW
Poziom 22
Poziom 22

Miasto: MIECHÓW

Post#2 12 Sie 2009 21:44   

Re: usb (mp3) w starej wieży ???

Czy sprzęt posiada wejście AUX?
Powrót do góry

~Domen~
Poziom 14
Poziom 14

Miasto: Racibórz

Post#3 12 Sie 2009 21:57   

jak masz na kaset to kup
http://www.elektroland.h2.pl/elektroland/foty/kaseta_2_8.jpg
Powrót do góry

XDX
Poziom 8
Poziom 8

Post#4 Post autora tematu 12 Sie 2009 22:03   

Kaseta z kablami mnie nie interesuje bo pendriva raczej nie da się podłaczyć pod to. Sprzet posiada AUX.
Powrót do góry

szymon12w
Poziom 16
Poziom 16

Miasto: Ćwiklice

Post#5 12 Sie 2009 23:20