FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Epson C43UX - ssc service - pomocy pilne!

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Printer, photocopier service -> Printers, Photocopier Professional -> Epson C43UX - ssc service - pomocy pilne!
Author
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post from the author of the topic 02 Jun 2004 15:28   

Mam drukarke epsona C43UX, skonczył mi sie czarny tusz, kupiłem tusz do napełniania, ale nie wiedziałem wczesniej ze są tu jakies problemy z czipami. A na dodatek w moim modelu podobno nie da sie programem ssc service resetowac ustawień. Moje pytanie wiec brzmi, czy jezeli kupie nowy (nieoryginalny) kartdridż do mojej drukarki (TO38) to wykryje mi ze jets pełny? Jesli tak, to jak uzyc (krok po kroku, bo jestem laikiem w tym temacie) programu ssc service by "zamroził" ustawienia tego nowego, tak by móc włozyc ten stary napełniony i by wykryweał ze jest pełny (zeby juz zawsze cokolwiek włoze wykrywał ze cos w nim jest). Bardzo prosze o dokładna i szybką pomoc. Z góry dziekuje!
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 02 Jun 2004 15:28   

Back to top

svinx
Poziom 12
Poziom 12

Post#2 03 Jun 2004 15:11   

Poczytaj na forum, ten temat był wielokrotnie poruszany, jak kupisz nowy zamienniik do tej drukarki to wszystko bedzie ok! wiem bo sam ją mam. żeby ci wykreył pełny tusz w satrym pojemniku musisz zresetować jego paamięć!
powodzenie
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 03 Jun 2004 15:11   

Back to top

BoyLer
Poziom 2
Poziom 2

Post#3 Post from the author of the topic 04 Jun 2004 16:25   

Re: Epson C43UX - ssc service - pomocy pilne!