Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Kit AVT1459 B - zerowanie.

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Początkujący Ogólny -> Początkujący Piaskownica -> Kit AVT1459 B - zerowanie.
Autor
Wiadomość
Tomeqp
Poziom 3
Poziom 3

Miasto: Sławno

Post#1 Post autora tematu 26 Sie 2009 14:09   

Kit AVT1459 B - zerowanie.

Witam,
Potrzebny mi jest układ czasowy i dlatego zastanawiam sie nad kupnem tego kita. W elektronice jestem początkujący, i patrząc na schemat nie zawsze potrafię sobie wyobrazić działanie. Stąd moje pytanie. Czy ten układ po krótkim odcięciu zasilania "zeruje" się? Czyli jak np. ustawię go na 60s i odłączę go na chwilę po 30s i znowu włączę, to będzie na nowo liczył te 60s? W moim wypadku to bardzo ważne. A jeśli tak jest, to czy trzeba na długo pozbawić go zasilania?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 26 Sie 2009 14:09   

Powrót do góry

Paweł Es.
Pomocny dla użytkowników
Pomocny dla użytkowników

Miasto: Warszawa

Post#2 26 Sie 2009 14:35   

Re: Kit AVT1459 B - zerowanie.

Ten się nie będzie zerował jak mu odetniesz zasilanie układu, bo kondensator C3 (czasowy) nie będzie się miał jak rozładować i będziesz musiał sporo czekać na jego rozładowanie.

Ten układ na przemian włącza i wyłącza przekaźnik, czy na pewno o taki układ czasowy ci chodzi ?

Co chcesz nim sterować ?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 26 Sie 2009 14:35   

Powrót do góry

Tomeqp
Poziom 3
Poziom 3

Miasto: Sławno

Post#3 Post autora tematu 26 Sie 2009 14:45   

Re: Kit AVT1459 B - zerowanie.