Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

mam pytanko chce otworzyć warsztat samochodowy

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Kosz -> Kosz Archiwum -> mam pytanko chce otworzyć warsztat samochodowy
Autor
Wiadomość
mikosekoo7
Poziom 2
Poziom 2

Miasto: wrocław

Post#1 Post autora tematu 26 Sie 2009 23:33   

mam pytanko chce otworzyć warsztat samochodowy

witam jestem mechanikiem z zawodu i zamiłowania od 13 roku życia interesuje sie mechanikom już w tym wieku pomagałem przy naprawie mojej motorynki :) od paru lat pracuje jako mechanik i w końcu stwierdziłem ze koniec trzeba zacząć na swoim :) jednak mam pare pytań i myśle ze ktoś mi po może do tej pory pracowałem na narzedziach waltera oraz yato lecz nie byłem z nich całkiem zadowolony i niechciał bym ich moze ktos doradzi jakie klucze kupic ?i moze ktos zna jakąś churtownie narzedzi warsztatowch we wrocławiu ? mam jeszcze pytanko o podnosnik do tej pory pracowałem na (ostrów wielkopolski) dwu kolumnowy , i nigdy mnie nie zawiudł a ostatnio zaczełem szukac coś do swojego nowego warsztatu ale jest ich tak dużo i jest tk zrużnicowana cena na allegro od 7 tys do 13tyś co wybrać pomużcie dziekuje z gury i pozdrawiam ...
Powrót do góry

Ad

Ad

Post# 26 Sie 2009 23:33   

Powrót do góry

Mirek Z.
Admin grupy RTV
Admin grupy RTV

Miasto: Opalenica

Post#2 27 Sie 2009 00:37   

Re: mam pytanko chce otworzyć warsztat samochodowy

Regulamin! Punkty 10.5, 10.9, 11 i 15. Jeśli kolega ma tak duży problem z poprawną pisownią i błędami - trzeba korzystać z przycisku "pisownia" lub z przeglądarki Mozilla Firefox.