Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

mam pytanko chce otworzyć warsztat samochodowy

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Bin -> Bin Archives -> mam pytanko chce otworzyć warsztat samochodowy
Author
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post from the author of the topic 26 Aug 2009 23:33   

mam pytanko chce otworzyć warsztat samochodowy

witam jestem mechanikiem z zawodu i zamiłowania od 13 roku życia interesuje sie mechanikom już w tym wieku pomagałem przy naprawie mojej motorynki Smile od paru lat pracuje jako mechanik i w końcu stwierdziłem ze koniec trzeba zacząć na swoim Smile jednak mam pare pytań i myśle ze ktoś mi po może do tej pory pracowałem na narzedziach waltera oraz yato lecz nie byłem z nich całkiem zadowolony i niechciał bym ich moze ktos doradzi jakie klucze kupic ?i moze ktos zna jakąś churtownie narzedzi warsztatowch we wrocławiu ? mam jeszcze pytanko o podnosnik do tej pory pracowałem na (ostrów wielkopolski) dwu kolumnowy , i nigdy mnie nie zawiudł a ostatnio zaczełem szukac coś do swojego nowego warsztatu ale jest ich tak dużo i jest tk zrużnicowana cena na allegro od 7 tys do 13tyś co wybrać pomużcie dziekuje z gury i pozdrawiam ...

Helpful message? + -

Back to top

Ad

Ad

Post# 26 Aug 2009 23:33   

Back to top

Mirek Z.
Admin grupy RTV
Admin grupy RTV

Post#2 27 Aug 2009 00:37   

Re: mam pytanko chce otworzyć warsztat samochodowy

Regulamin! Punkty 10.5, 10.9, 11 i 15. Jeśli kolega ma tak duży problem z poprawną pisownią i błędami - trzeba korzystać z przycisku "pisownia" lub z przeglądarki Mozilla Firefox.

Odpowiednim działem powinien być Ogólnie - samochodówka to działy serwisowe (naprawcze), nie od porad tego typu.

Helpful message? + -

Back to top