Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Brak mocy BMW 318i benzyna 1994

jarek110984 27 Wrz 2009 00:28
  • #1 27 Wrz 2009 00:28
    jarek110984
    Poziom 8  

    Witam wszystkich mam taki problem z moim samochodem a mianowicie jak w temacie samochod stracil moc muli go na kazdym biegu. Wkreca sie maksymalnie do 4500 obr/min. Diagnostyka nie wykazala zadnych bledow! Bylem w 3 warsztatach. W samochodzie zostala wymieniona pompa paliwa, filtr, swiece, kable, przeplywomierz, nowa sonda a takze wymienilem katalizator i dalej to samo! Moze ktos wie co moze mu jeszcze dolegac? Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi!

  • #2 27 Wrz 2009 09:15
    emeryt2
    Poziom 42  

    Przeczyść czujnik położenia wału, jego czołową powierzchnie, delikatnie , najlepiej pędzelkiem , palcem tam nie dojdziesz.

  • #3 27 Wrz 2009 12:34
    Piotr520
    Poziom 22  

    Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?Ile masz tam cewek jedną czy cztery?

  • #4 27 Wrz 2009 13:00
    jarek110984
    Poziom 8  

    Czujnik walu byl rowniez wymieniony a cewka jest jedna i napewno dobra (sprawdzana).Cisnienie paliwa ok! Mam jeszcze jedno pytanko a mianowicie po odlaczeniu czujnika walka rozrzadu samochod nie ma zadnej roznicy! czy moze to byc wina tego czujnika czy komputer bierze tylko sygnal z czujnika walu po odlaczeniu czujnika walka?

  • #5 27 Wrz 2009 14:47
    energetyk
    Poziom 11  

    W opisanym przypadku jest do sprawdzenia cisnienie oleju gdyż zanizone ciśnienie może powodować wadliwe otwieranie się zaworów przez hydrauliczne popychacze.Zwłaszcza jeśli silnik ma duży przebieg to pompa oleju może byc wyekspoatowana.Nastepnie jesli będzie uszkodzony napinacz paska rozrzadu albo lożysko napinacza paska rozrządu to pasek rozrzadu przeskoczy na kole pasowym zebatym i zawory otwieraja się w nieodpowiednim miejscu wzgledem polożenia tloków

    Dodano po 44 [minuty]:

    A co do dzialania czujnika wału rozrzadu to niestety samemu nie wiele sie zrobi trzeba jechać na odczyt komputerem diagnostycznym.

  • #6 27 Wrz 2009 18:36
    Piotr520
    Poziom 22  

    Nie wiem jak to jest w twoim silniku ale np w 2,0 24v po wypięciu czujnika wałka auto nie ma mocy do 3 tys obr(silnik gorący na zimnym jest ok)i problem z uruchomieniem na ciepłym silniku(podobnie zachowują się tds-y).Ten czujnik trzeba sprawdzić oscyloskopem.

  • #7 01 Paź 2009 22:39
    jarek110984
    Poziom 8  

    Dzieki wszystkim za pomo! okazalo sie ze jest za male cisnienie na cylindrach i silnik nadaje sie na zlom!
    Kolego ENERGETYK dzieki za podpowiedz ale w tym silniku nie ma paska tylko lancuch!
    pozdrawiam!
    Temat zamykam!

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty