Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Komputery Serwis -> Komputery Software -> Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.
Autor
Wiadomość
SZYMON BYDGOSZCZ
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 1362

Post#1 Post autora tematu 05 Paź 2009 06:57   

Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


Witam.
Jak włączyć zapamiętywanie adresów mailowych tak,żeby po wpisaniu pierwszej litery wyskakiwała pełna nazwa adresu , który był już wpisywany na danym kompie ?
Jak włączyć zapamiętywanie loginów np. nick na allegro tak ,zebym nie musiał za każdym razem wpisywać pełnej nazwy użytkownika ?
W Internet Explorer -> Narzędzia -> Opcje -> Zawartość -> Autouzupełnianie
Ta opcja u mnie nie działa.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 05 Paź 2009 06:57   





Powrót do góry
   
soulreaver1
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 621
Miasto: 127.0.0.1

Post#2 05 Paź 2009 09:07   

Re: Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


W jakim programie? To jest kluczowa kwestia, której nie podałeś.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 05 Paź 2009 09:07   





Powrót do góry
   
Maniek2808
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 419
Miasto: Czewa

Post#3 05 Paź 2009 10:49   

Re: Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


:arrow: SZYMON BYDGOSZCZ rozumie ze miałeś zaznaczone te opcje

Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


Uruchom program Internet Explorer.
->W menu Narzędzia kliknij polecenie Opcje internetowe. Kliknij kartę Zawartość..
->W obszarze Informacje osobiste kliknij przycisk Autouzupełnianie.
->W oknie dialogowym Ustawienia Autouzupełniania(tak jak na rysunku powyżej), wybierz nazwy użytkowników i hasła w formularzach pola wyboru (jeśli nie jest jeszcze zaznaczona), wybierz zapytaj o zapisywanie haseł pole wyboru (jeśli nie jest jeszcze zaznaczona), a następnie kliknij przycisk OK
-> Kliknij przycisk OK, aby zamknąć okno dialogowe Opcje internetowe.

->Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom. W polu Otwórz wpisz polecenie Services.msc, a następnie kliknij przycisk OK.
->Na liście Nazwa zlokalizuj Protected Storage. Jeżeli usługa Magazyn chroniony jest uruchomiona, kroki będą wyświetlane pod Stan.
->Jeżeli usługa Magazyn chroniony nie jest uruchomiony, uruchom go. Aby to zrobić, kliknij prawym przyciskiem myszy Protected Storage, a następnie kliknij przycisk Uruchom. Aczkolwiek jeśli ta usługa jest już uruchomiona, wylacz i wlacz ja ponownie.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Komputery Serwis -> Komputery Software -> Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.
Strona 1 z 1
Podobne tematy
[ie i ftrefox] zapamiętywanie loginów (2)
MS Outlook 2003 - autouzupełnianie adresów mailowych (2)
poczta o2 - Czy mozna miec wiele adresów e-mailowych na jednym koncie na o2 (3)
Thunderbird portable zgubił ustawienia kont mailowych? (7)
Autouzupełnianie loginów i haseł (3)
Zapamietywanie loginów w Viscie jak?? (2)
Odzyskanie loginów Mozilla Firefox (1)
Import loginów i haseł do poczty z pliku TXT. (1)
Firefox zapamiętywanie haseł, - Firefox zapamiętywanie haseł, zakładek (4)
NETIA SPOT - Automatyczne zmienianie loginów i haseł do logowania u innego dosta (11)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.064 seconds

elektroda.pl temat RSS