Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Komputery Serwis -> Komputery Software ->Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych. Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
Zobacz najtańsze produkty w kategorii Pozostałe oprogramowanie
Autor
Schowaj lewą kolumnę
Pokaż lewą kolumnę Wiadomość
SZYMON BYDGOSZCZ
Poziom 33
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 2255
Pomógł: 183
Ocena postów: 37
SZYMON BYDGOSZCZ
Poziom 33
Post#1 05 Paź 2009 06:57  Autor tematu   

Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


Witam.
Jak włączyć zapamiętywanie adresów mailowych tak,żeby po wpisaniu pierwszej litery wyskakiwała pełna nazwa adresu , który był już wpisywany na danym kompie ?
Jak włączyć zapamiętywanie loginów np. nick na allegro tak ,zebym nie musiał za każdym razem wpisywać pełnej nazwy użytkownika ?
W Internet Explorer -> Narzędzia -> Opcje -> Zawartość -> Autouzupełnianie
Ta opcja u mnie nie działa.

Pomocny post? + -1
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
soulreaver1
Poziom 21
Miasto: 127.0.0.1
Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 620
Pomógł: 41
soulreaver1
Poziom 21
Post#2 05 Paź 2009 09:07    

Re: Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


W jakim programie? To jest kluczowa kwestia, której nie podałeś.

Pomocny post? + 0
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
Maniek2808
Poziom 22
Miasto: Czewa
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 418
Pomógł: 60
Ocena postów: 12
Maniek2808
Poziom 22
Post#3 05 Paź 2009 10:49    

Re: Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


:arrow: SZYMON BYDGOSZCZ rozumie ze miałeś zaznaczone te opcje

Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.


Uruchom program Internet Explorer.
->W menu Narzędzia kliknij polecenie Opcje internetowe. Kliknij kartę Zawartość..
->W obszarze Informacje osobiste kliknij przycisk Autouzupełnianie.
->W oknie dialogowym Ustawienia Autouzupełniania(tak jak na rysunku powyżej), wybierz nazwy użytkowników i hasła w formularzach pola wyboru (jeśli nie jest jeszcze zaznaczona), wybierz zapytaj o zapisywanie haseł pole wyboru (jeśli nie jest jeszcze zaznaczona), a następnie kliknij przycisk OK
-> Kliknij przycisk OK, aby zamknąć okno dialogowe Opcje internetowe.

->Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom. W polu Otwórz wpisz polecenie Services.msc, a następnie kliknij przycisk OK.
->Na liście Nazwa zlokalizuj Protected Storage. Jeżeli usługa Magazyn chroniony jest uruchomiona, kroki będą wyświetlane pod Stan.
->Jeżeli usługa Magazyn chroniony nie jest uruchomiony, uruchom go. Aby to zrobić, kliknij prawym przyciskiem myszy Protected Storage, a następnie kliknij przycisk Uruchom. Aczkolwiek jeśli ta usługa jest już uruchomiona, wylacz i wlacz ja ponownie.

Pomocny post? + 0
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Komputery Serwis -> Komputery Software -> Zapamiętywanie loginów i adresów mailowych.
Strona 1 z 1
Podobne tematy
[ie i ftrefox] zapamiętywanie loginów (2)
firefox - zapamiętywanie loginów (1)
MS Outlook 2003 - autouzupełnianie adresów mailowych (2)
poczta o2 - Czy mozna miec wiele adresów e-mailowych na jednym koncie na o2 (3)
Jak odzyskać listę zapamiętanych adresów www z paska adresów (1)
Thunderbird portable zgubił ustawienia kont mailowych? (7)
Autouzupełnianie loginów i haseł (3)
Zapamietywanie loginów w Viscie jak?? (2)
Odzyskanie loginów Mozilla Firefox (1)
Firefox zapamiętywanie haseł, - Firefox zapamiętywanie haseł, zakładek (4)


Przełącz wygląd na komórki Przełącz wygląd na komputery desktop

Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Redaktorzy || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.108 seconds

elektroda.pl temat RSS