Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 08 Paź 2009 23:07
    fassi1
    Poziom 8  

    Problem polega na falowaniu obrotów przy rozgrzanym silniku jak parkując zazwyczaj zmieniam pomiędzy D i R i przy tym na dodatek czasem szybciej operując kierownicą, więc przy zmianach obciążeń. Jak auto nie jest jeszcze bardzo dobrze rozgrzane to się to nie dzieje. Miałem wcześniej dysze 2.2 i wymieniłem je na 2.4. Kombinuję jak mogę bo mnie to strasznie wkurza bo poza tym jednym problemem auto chodzi super a po zamianie dysz na 2.4 czuję że oddycha większą piersią. 2 tyg temu czyściłem magici ale na drugi dzień po czyszczeniu nawet się to działo więc to nie była przyczyna a brudne były.
    Układ zapłonowy mam nowy, przepustnica czyszczona, mapy elegancko się schodzą (ustawiane według vaga), ciśnienie gazu w momencie gdy się to dzieje nie wacha się jakoś drastycznie. Co zauważyłem to jak zaczyna falować to kropka pokazująca punkty mapy spada dość dobrze w dół więc jakby w momencie falowania miał za bogato (na benzynie kropka tak się nie zachowuje).
    Sam już nie wiem co jest grane z tą instalką, czy Zenit się grzeje i mu odwala, czy map sensor wariuje od temperatury? Wiem że Zenit to żadna rewelka ale są tacy na tym forum co go w miarę ogarnęli i nie narzekają więc nie wiem czy tak na prawdę jest to wina Zenita, którego mam nówkę.

  • #2 10 Paź 2009 22:13
    fisto
    Poziom 18  

    Napisz jaka instalacja reduktor dysze wtryski wiek przebieg.

    Sugestia- wtryskiwacze leją lub za duże dysze, zła kalibracja wtrysków

  • #3 11 Paź 2009 12:13
    fassi1
    Poziom 8  

    Reduktor i wtryski mam praktycznie nowe bo kupowałem na wiosnę. Reduktor Scorpion GT, wtryski Magic jet dysze 2.4 (miałem 2.2 wcześniej i to samo). Elektronika Zenit w nowej obudowie (wcześniej miałem w starej obudowie ale w sierpniu wymieniłem na tego w nowej obudowie).

  • #4 12 Paź 2009 22:11
    fisto
    Poziom 18  

    hmm znawco zenita nie jestem. Jeszcze jedno co do głowy mi przychodzi to źle nawiercone krućce.A jakie masz ciśnienie na reduktorze przy dyszach 2.4?

  • #5 12 Paź 2009 23:17
    fassi1
    Poziom 8  

    Ciśnienie przy rozgrzanym to 1.15. Poza tym wkurzającym falowaniem od czasu do czasu auto chodzi dobrze.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty