Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 26 Paź 2009 17:24
    r.stankiewicz
    Poziom 10  

    Kupiłem stary ciągniczek ogrodowy z silnikiem B&S - boxer (2 cylindry). Niestety silnik jest do remontu (miedzy innymi potrzebny szlif cylindrów) dlatego poszukuję instrukcji rozbiórki i montażu tego silnika lub schematu montażowego.
    Może ktoś też zna namiary na tanie części do tego silnika.
    Za pomoc z góry dziękuję
    r.s.

  • Pomocny post
    #2 26 Paź 2009 18:30
    janekwzk
    Poziom 12  

    Witam ,przerabiałem ten temat ale nie miałem żadnych problemów.Schemat raczej będzie trudno dostać.Trzeba po prostu starać się zapamiętać podcczas demontażu.Szlif musi ktoś zrobić pod wymiar tłoków nadwymiarowych a jeśli takich nie dostaniesz,a stare są w miarę dobre to cylindry się tulejuje pierścienie pasuje nowe,można podebraćod innego silnika.Ja np.wykonując to 100%gwarantuję sprawność.Po prostu chodzi to super.Odnośnie innych elementów(zniszczonych,zużytych),ja np.nie szukam,bo czasem niema sensu i szkoda czasu,bo czasem można kupić coś gorszego mam możliwość_dorabiam sam przynajmniej wiem że nie będe miał reklamacji.Jeśli byś znalazł schemat,czego Ci życzę,to może być nie aż tak szczegułowy abyś mógł wg.niego ,,wszystko"złożyć.W razie jakichś wątpliwości proszę dzwonić pod nr. 695244885 lub fotka zużytej części na maila jwojcik1(malpa)vp.pl mogę pomóc,doradzić.
    Przyjemnej naprawy.

  • Pomocny post
    #3 26 Paź 2009 19:14
    39006
    Usunięty  
  • #4 26 Paź 2009 19:49
    r.stankiewicz
    Poziom 10  

    Dzięki śliczne janekwzk - stare tłoki są w miarę dobre i mam nadzieję dobrać do tych tłoków po przeszlifowaniu cylindrów grubsze pierścienie - co o tym myślisz?
    Rycho T - też śliczne dzieki - jedyne co moge ustalić to numer 41707 B&S o mocy 11,9 kW

  • Pomocny post
    #5 26 Paź 2009 20:20
    janekwzk
    Poziom 12  

    Człowieku! tak się nierobi i nie słuchaj kogoś jeśliby Ci tak radził naprawdę!,jeśli to robisz dla siebie i ma Ci to służyć przez wielelat,to zapamiętaj sobie bo widzę,że nie czaisz na jakiej zasadzie odbywa się sprężanie w silniku,bardzo ważnym jest luz pomiędzy średnicą tłoka a średnicą wewnętrzną cylindra.Niie pamiętam jaką śr. ma ten tłok alenp. przy średnicy około fi 70 ten luz wynosi 4-6 setek,im większa średnica tymwiększy luz,ale mierzony w setkach,aTy jak zrobisz szlif niewiadomo,który wydaa szlify wstępują co 0.25mm albo co 0.5mm,zależy jak przewidział to producent,toco narobisz?choćby były niewiem jakie grube pierścienie,nie uszczelnią tłoka w cylindrze szkoda Twej roboty i smarowania się .Przemyśl to sobie,bo naprawdę warto.
    Pozdro.

  • Pomocny post
    #6 27 Paź 2009 06:57
    39006
    Usunięty  
  • #7 30 Paź 2009 14:19
    r.stankiewicz
    Poziom 10  

    Rycho T
    To wyglada mi na ten silnik. jeśli możesz to prześlij całość na adres: stanry(malpa)op.pl
    Pozdrowienia i serdeczne dzięki
    r.s.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty