X

vw golf IV 2.0 wymiana rozrządu

Piotrekstart 29 Oct 2009 23:31
  • #1 29 Oct 2009 23:31
    Piotrekstart
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Witam. Zastanawiam sie nad wymiana rozrzadu. I chciał bym się dowiedzieć na jakie problemy napotkam przy tym w powyrzym modelu. Z tego co patrzałem to chyba pasek przechodzi pomiędzy łapą silnika czy trudno sie dostać do niego by zdiąć i założyć nowy. A dróge to jaki klucz do tej śruby przy kole pasowym i w jaką strone sie ja odkręca stojąc przed autem w kanale ??

    Pozdrawiam.
  • #2 30 Oct 2009 00:17
    Removed
    Helpful post? (0)
    Jak nie kupisz MKE i wiesz co robić, to sobie poradzisz. Gwint to może być prawy albo lewy, jednak nie masz kompletnie pojęcia za co się bierzesz. Tam jest "normalny", jak to już ktoś pisał.
    Przepraszam, MKF to tarcze i klocki. Nie wiem jak się nazywa producent paska, którego autor wybierze. To view the material on this forum you must be logged in.
  • #3 30 Oct 2009 00:24
    rrr86
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    moja rada; niech zrobi to ktoś kto ma doświadczenie w tej dziedzinie!
  • #4 30 Oct 2009 00:38
    marek1977
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    A ja proponuję - i tu będę monotematyczny - oryginał :)
  • #5 30 Oct 2009 01:08
    Removed
    Helpful post? (0)
    Jesteś monotematyczny, bo ten VW nigdy ani swoich klocków, ani tarcz, ani pasków, ani rolek ani pomp nie miał. Być może, że Ciebie cieszy coś z napisem MotorCraft, nie wnikam, to Twoja sprawa.
  • #6 30 Oct 2009 08:12
    Piotrekstart
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dlaczego bym miał sobie nie poradzić jeżeli już wymieniałem łańcuszek rozrządu w moim motocyklu (Honda CBR 600) z dwoma wałkami rozrządu. A ponoć silnik motocyklowy jest bardziej skąplikowana sprawa. Volswagen ma wszędzie znaczki to jeszcze bardziej ułatwia sprawę. Pytam sie czy ktoś to robił i czy jest problemem zdjęcie i włożenie paska bo on przebiega pod łapa silnika ? I nie masz normalnego klucza. Wchodzi tam nasatka 22 lecz jak przyłożysz sie to zacznie przeskakiwać. Próbowałem to odkręcic kluczem oczkowym ale z pół metrowa rura nie za bardzo puściło dlatego potrzebuje nasdke do klucza pnełmatycznego.

    Dodano po 2 [minuty]:

    A pasek firmy Gejc docisk fks
  • #7 30 Oct 2009 10:17
    marek1977
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    owik wrote:
    Jesteś monotematyczny, bo ten VW nigdy ani swoich klocków, ani tarcz, ani pasków, ani rolek ani pomp nie miał. Być może, że Ciebie cieszy coś z napisem MotorCraft, nie wnikam, to Twoja sprawa.



    kup do forda nie motorcraft albo fomoco to zobaczymy ile się nacieszysz nową częścią. Fajansu już dużo wymieniłem, łozyska, wahacze, hamulce itd.
  • #8 30 Oct 2009 10:25
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    "A pasek firmy Gejc docisk fks" widać,że gość zna się na rzeczy.
  • #9 30 Oct 2009 10:45
    marek1977
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    pewnie chodziło mu o gates i skf :)
  • #10 30 Oct 2009 11:19
    Tomasz Wojciechowski
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Zamiast pomóc chłopu robicie sobie jaja . Napisz dokładnie jaki masz silnik czy jest to 2.0 benz. z jednym wałkiem (wersja USA) i który rok samochodu
  • #11 30 Oct 2009 12:18
    on117
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Łapę silnika można tymczasowo odkręcać i przykręcać dźwigając silnik lewarkiem. Razem z wymianą paska wymień rolki szpanujące, do naciągania paska powinieneś mieć specjalny klucz, ale bez niego też można to zrobić. Sprawdź stan kół zębatych. Pasek oczywiście powinien być odpowiednio naciągnięty. Jeżeli to silnik benzynowy to znaków szukaj na kole zamachowym i kole wałka zaworów. TDI koło zamachowe pompa wtryskowa, koło wałka zaworów. Ewentualnie może zajść potrzeba odkręcenia pokrywy zaworów. Sprawdź koniecznie w TDI obracając powoli ręką za pomocą klucza czy tłok nie blokuje na zaworze. Możliwe, że będziesz musiał później wyregulować pompę wtryskową ale bez przyrządów nie wyregulujesz.
  • #12 30 Oct 2009 15:14
    Piotrekstart
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (0)
    golf 4 2.0 benzyna 2000r. jedno kolo zębate od wałka rozrządu. Klucz do kola pasowego zdobyłem już teraz w jaka strone odkręca się tą śrubę tak ja wszystkie w lewo ?? i jak zablokować silnik by się nie obracał przy tej czynności?
  • #13 30 Oct 2009 15:20
    Removed
    Helpful post? (0)
    W IV 2.0 i TDI?...
    To do pana on117.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Koło zamachowe albo wbity bieg i hamulec albo udarowy....
  • #14 30 Oct 2009 15:31
    on117
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Czemu nie? Jeden podobno zamontował taki silnik i działa.
  • #15 30 Oct 2009 15:35
    Piotrekstart
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (0)
    wybieram bieg i hamóle ale w jaka stronę kręcić a by tego mocniej nie dokręcać.
  • #16 30 Oct 2009 15:50
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    Zaprowadź to do mechanika bo zasypiesz to forum pytaniami.
  • #17 30 Oct 2009 16:22
    on117
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Jeżeli chcesz odkręcić to koło pasowe od którego idzie pas do alternatora, to są tam 4 śruby na imbus.
  • #18 30 Oct 2009 16:45
    enauto
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Piotrekstart wrote:
    Dlaczego bym miał sobie nie poradzić jeżeli już wymieniałem łańcuszek rozrządu w moim motocyklu (Honda CBR 600) z dwoma wałkami rozrządu. A ponoć silnik motocyklowy jest bardziej skąplikowana sprawa. Volswagen ma wszędzie znaczki to jeszcze bardziej ułatwia sprawę. Pytam sie czy ktoś to robił i czy jest problemem zdjęcie i włożenie paska bo on przebiega pod łapa silnika ? I nie masz normalnego klucza. Wchodzi tam nasatka 22 lecz jak przyłożysz sie to zacznie przeskakiwać. Próbowałem to odkręcic kluczem oczkowym ale z pół metrowa rura nie za bardzo puściło dlatego potrzebuje nasdke do klucza pnełmatycznego.

    Dodano po 2 [minuty]:

    A pasek firmy Gejc docisk fks


    on117 wrote:
    Jeżeli chcesz odkręcić to koło pasowe od którego idzie pas do alternatora, to są tam 4 śruby na imbus.


    trans-serwis wrote:
    Zaprowadź to do mechanika bo zasypiesz to forum pytaniami.


    Zrób jak radzi trans-serwis bo będziesz później pytał dlaczego tak drogo liczą za naprawę ci co się znają. Oszczędziłeś już na głowicy i hamulcach.
  • #19 30 Oct 2009 23:32
    Mirek Z.
    Admin grupy RTV
    Helpful post? (-1)
    trans-serwis wrote:
    Zaprowadź to do mechanika bo zasypiesz to forum pytaniami.

    Żeby tylko...
    Fatalna pisownia i błędy!
  Search 4 million + Products
Browse Products