Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

vw golf IV 2.0 wymiana rozrządu

Piotrekstart 29 Paź 2009 23:31
  • #1 29 Paź 2009 23:31
    Piotrekstart
    Poziom 13  

    Witam. Zastanawiam sie nad wymiana rozrzadu. I chciał bym się dowiedzieć na jakie problemy napotkam przy tym w powyrzym modelu. Z tego co patrzałem to chyba pasek przechodzi pomiędzy łapą silnika czy trudno sie dostać do niego by zdiąć i założyć nowy. A dróge to jaki klucz do tej śruby przy kole pasowym i w jaką strone sie ja odkręca stojąc przed autem w kanale ??

    Pozdrawiam.

  • #2 30 Paź 2009 00:17
    Usunięty
  • #3 30 Paź 2009 00:24
    rrr86
    Poziom 10  

    moja rada; niech zrobi to ktoś kto ma doświadczenie w tej dziedzinie!

  • #4 30 Paź 2009 00:38
    marek1977
    Poziom 33  

    A ja proponuję - i tu będę monotematyczny - oryginał :)

  • #5 30 Paź 2009 01:08
    Usunięty
  • #6 30 Paź 2009 08:12
    Piotrekstart
    Poziom 13  

    Dlaczego bym miał sobie nie poradzić jeżeli już wymieniałem łańcuszek rozrządu w moim motocyklu (Honda CBR 600) z dwoma wałkami rozrządu. A ponoć silnik motocyklowy jest bardziej skąplikowana sprawa. Volswagen ma wszędzie znaczki to jeszcze bardziej ułatwia sprawę. Pytam sie czy ktoś to robił i czy jest problemem zdjęcie i włożenie paska bo on przebiega pod łapa silnika ? I nie masz normalnego klucza. Wchodzi tam nasatka 22 lecz jak przyłożysz sie to zacznie przeskakiwać. Próbowałem to odkręcic kluczem oczkowym ale z pół metrowa rura nie za bardzo puściło dlatego potrzebuje nasdke do klucza pnełmatycznego.

    Dodano po 2 [minuty]:

    A pasek firmy Gejc docisk fks

  • #7 30 Paź 2009 10:17
    marek1977
    Poziom 33  

    owik napisał:
    Jesteś monotematyczny, bo ten VW nigdy ani swoich klocków, ani tarcz, ani pasków, ani rolek ani pomp nie miał. Być może, że Ciebie cieszy coś z napisem MotorCraft, nie wnikam, to Twoja sprawa.



    kup do forda nie motorcraft albo fomoco to zobaczymy ile się nacieszysz nową częścią. Fajansu już dużo wymieniłem, łozyska, wahacze, hamulce itd.

  • #8 30 Paź 2009 10:25
    trans-serwis
    Poziom 39  

    "A pasek firmy Gejc docisk fks" widać,że gość zna się na rzeczy.

  • #9 30 Paź 2009 10:45
    marek1977
    Poziom 33  

    pewnie chodziło mu o gates i skf :)

  • #10 30 Paź 2009 11:19
    Tomasz Wojciechowski
    Poziom 8  

    Zamiast pomóc chłopu robicie sobie jaja . Napisz dokładnie jaki masz silnik czy jest to 2.0 benz. z jednym wałkiem (wersja USA) i który rok samochodu

  • #11 30 Paź 2009 12:18
    on117
    Poziom 27  

    Łapę silnika można tymczasowo odkręcać i przykręcać dźwigając silnik lewarkiem. Razem z wymianą paska wymień rolki szpanujące, do naciągania paska powinieneś mieć specjalny klucz, ale bez niego też można to zrobić. Sprawdź stan kół zębatych. Pasek oczywiście powinien być odpowiednio naciągnięty. Jeżeli to silnik benzynowy to znaków szukaj na kole zamachowym i kole wałka zaworów. TDI koło zamachowe pompa wtryskowa, koło wałka zaworów. Ewentualnie może zajść potrzeba odkręcenia pokrywy zaworów. Sprawdź koniecznie w TDI obracając powoli ręką za pomocą klucza czy tłok nie blokuje na zaworze. Możliwe, że będziesz musiał później wyregulować pompę wtryskową ale bez przyrządów nie wyregulujesz.

  • #12 30 Paź 2009 15:14
    Piotrekstart
    Poziom 13  

    golf 4 2.0 benzyna 2000r. jedno kolo zębate od wałka rozrządu. Klucz do kola pasowego zdobyłem już teraz w jaka strone odkręca się tą śrubę tak ja wszystkie w lewo ?? i jak zablokować silnik by się nie obracał przy tej czynności?

  • #13 30 Paź 2009 15:20
    Usunięty
  • #14 30 Paź 2009 15:31
    on117
    Poziom 27  

    Czemu nie? Jeden podobno zamontował taki silnik i działa.

  • #15 30 Paź 2009 15:35
    Piotrekstart
    Poziom 13  

    wybieram bieg i hamóle ale w jaka stronę kręcić a by tego mocniej nie dokręcać.

  • #16 30 Paź 2009 15:50
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Zaprowadź to do mechanika bo zasypiesz to forum pytaniami.

  • #17 30 Paź 2009 16:22
    on117
    Poziom 27  

    Jeżeli chcesz odkręcić to koło pasowe od którego idzie pas do alternatora, to są tam 4 śruby na imbus.

  • #18 30 Paź 2009 16:45
    enauto
    Poziom 29  

    Piotrekstart napisał:
    Dlaczego bym miał sobie nie poradzić jeżeli już wymieniałem łańcuszek rozrządu w moim motocyklu (Honda CBR 600) z dwoma wałkami rozrządu. A ponoć silnik motocyklowy jest bardziej skąplikowana sprawa. Volswagen ma wszędzie znaczki to jeszcze bardziej ułatwia sprawę. Pytam sie czy ktoś to robił i czy jest problemem zdjęcie i włożenie paska bo on przebiega pod łapa silnika ? I nie masz normalnego klucza. Wchodzi tam nasatka 22 lecz jak przyłożysz sie to zacznie przeskakiwać. Próbowałem to odkręcic kluczem oczkowym ale z pół metrowa rura nie za bardzo puściło dlatego potrzebuje nasdke do klucza pnełmatycznego.

    Dodano po 2 [minuty]:

    A pasek firmy Gejc docisk fks


    on117 napisał:
    Jeżeli chcesz odkręcić to koło pasowe od którego idzie pas do alternatora, to są tam 4 śruby na imbus.


    trans-serwis napisał:
    Zaprowadź to do mechanika bo zasypiesz to forum pytaniami.


    Zrób jak radzi trans-serwis bo będziesz później pytał dlaczego tak drogo liczą za naprawę ci co się znają. Oszczędziłeś już na głowicy i hamulcach.

  • #19 30 Paź 2009 23:32
    Mirek Z.
    Moderator

    trans-serwis napisał:
    Zaprowadź to do mechanika bo zasypiesz to forum pytaniami.

    Żeby tylko...
    Fatalna pisownia i błędy!

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty