Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 31 Paź 2009 20:32
    kerims
    Poziom 8  

    Witam.
    Mam problem - Sprinter 312 zgasł podczas jazdy i nie nie chce odpalić.
    Na plaka odpala.
    paliwo dochodzi do wtrysków ale nie przechodzi dalej.
    gdzie szukać usterki w pompie /mechaniczna/ czy w sterowaniu ele.?

  • #2 01 Lis 2009 10:41
    seba24
    Poziom 19  

    diagnoza kompem i raczej pompa lub kabelki

  • #3 01 Lis 2009 16:38
    Rolandos
    Poziom 18  

    za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.

  • #4 01 Lis 2009 18:44
    kerims
    Poziom 8  

    kompa podłączałem ale błędy tylko na ABS,ESP i myślę że nie mają wpływu na silnik

    natomiast wyjąłem wtrysk z głowicy i dokręciłem pod rurkę
    nic nie rozpyla /ani kropli/
    potem
    zdjąłem z pomy elek. sterowanie i ręcznie ustawiałem przesuwkę podczas kręcenia starterem i to też nic nie dało ropa się nie pokazała

    wygląda to na cyt: "zawór na listwie"
    czy ten zawór jest wymienny i gdzie jest umieszczony?
    w głowiczce pompy?
    czy w korpusie tam gdzie przesuwka?

  • #5 03 Lis 2009 22:16
    Rolandos
    Poziom 18  

    kurcze ale gafa ty masz starego sprintka, kurcze gdybyś napisał rok produkcji to co innego z kolei stare 312 nie miały ESP także opisz dokładnie auto

  • #6 04 Lut 2014 14:29
    magk
    Poziom 6  

    kolego mam ten sam problem.
    Znalazłeś rozwiązanie,podziel się???

  • #7 20 Lut 2014 13:42
    kerims
    Poziom 8  

    W moim przypadku padla pompa. a konkretnie "mielila' paliwo.padl chyba jakis zawor na zasilaniu. na przewodzie zasilajacym pompe zamontowalem zawor paliwowy uniwersalny za 15 zł i rewelacja. polecam załozenie takiego zaworu kazdemu nawet jesli jeszcze wszystko dziala

  • #8 20 Lut 2014 14:42
    WojtGda
    Poziom 10  

    kolego w tym, silniku dwie rzeczy mogły się wydarzyć
    1. wtrysk sterujący na bodajże 1 lub cylindrze jeżeli się uszkodzi reszta nie działa, to ten z kabelkiem.
    2. kostka stacyjki.

    jeżeli masz więcej niz 500 tyś albo jeździłeś na opale to jeszcze proponuję pompę sprawdzić

  • #9 22 Lut 2014 19:09
    magk
    Poziom 6  

    koledzy problem rozwiązany;
    nastawnik pompy zacierał się przeczyściłem i wszystko ok

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty