X
  • #1 31 Oct 2009 20:32
    kerims
    Level 8  
    Helpful post? (+1)
    Witam.
    Mam problem - Sprinter 312 zgasł podczas jazdy i nie nie chce odpalić.
    Na plaka odpala.
    paliwo dochodzi do wtrysków ale nie przechodzi dalej.
    gdzie szukać usterki w pompie /mechaniczna/ czy w sterowaniu ele.?
  • #2 01 Nov 2009 10:41
    seba24
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    diagnoza kompem i raczej pompa lub kabelki
  • #3 01 Nov 2009 16:38
    Rolandos
    Level 18  
    Helpful post? (0)
    za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
  • #4 01 Nov 2009 18:44
    kerims
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    kompa podłączałem ale błędy tylko na ABS,ESP i myślę że nie mają wpływu na silnik

    natomiast wyjąłem wtrysk z głowicy i dokręciłem pod rurkę
    nic nie rozpyla /ani kropli/
    potem
    zdjąłem z pomy elek. sterowanie i ręcznie ustawiałem przesuwkę podczas kręcenia starterem i to też nic nie dało ropa się nie pokazała

    wygląda to na cyt: "zawór na listwie"
    czy ten zawór jest wymienny i gdzie jest umieszczony?
    w głowiczce pompy?
    czy w korpusie tam gdzie przesuwka?
  • #5 03 Nov 2009 22:16
    Rolandos
    Level 18  
    Helpful post? (0)
    kurcze ale gafa ty masz starego sprintka, kurcze gdybyś napisał rok produkcji to co innego z kolei stare 312 nie miały ESP także opisz dokładnie auto
  • #6 04 Feb 2014 14:29
    magk
    Level 6  
    Helpful post? (+1)
    kolego mam ten sam problem.
    Znalazłeś rozwiązanie,podziel się???
  • #7 20 Feb 2014 13:42
    kerims
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    W moim przypadku padla pompa. a konkretnie "mielila' paliwo.padl chyba jakis zawor na zasilaniu. na przewodzie zasilajacym pompe zamontowalem zawor paliwowy uniwersalny za 15 zł i rewelacja. polecam załozenie takiego zaworu kazdemu nawet jesli jeszcze wszystko dziala
  • #8 20 Feb 2014 14:42
    WojtGda
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    kolego w tym, silniku dwie rzeczy mogły się wydarzyć
    1. wtrysk sterujący na bodajże 1 lub cylindrze jeżeli się uszkodzi reszta nie działa, to ten z kabelkiem.
    2. kostka stacyjki.

    jeżeli masz więcej niz 500 tyś albo jeździłeś na opale to jeszcze proponuję pompę sprawdzić
  • #9 22 Feb 2014 19:09
    magk
    Level 6  
    Helpful post? (0)
    koledzy problem rozwiązany;
    nastawnik pompy zacierał się przeczyściłem i wszystko ok
  Search 4 million + Products
Browse Products