Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki -> C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji
Autor
Wiadomość
DSL150A2
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 6
Miasto: Iczyn

Post#1 Post autora tematu 01 Lis 2009 10:47   

Pompa wtryskowa C-360.


Witam!
Jakiś czas temu zrobiłem remont silnika w C-360. Zostały wymienione tuleje, tłoki, zregenerowane głowice.Wymieniono też rozpylacze na nowe. Jednak niewiele to zmieniło jesli chodzi o dymienie silnika, jego pracę na wolnych obrotach i jego wkręcanie na obroty. W związku z tym rozebrałem rozrząd, wymieniłem koła rozrządu ( bo miały trochę luzu ). Nic to nie dało. Kąt wtrysku ustawiony na znaki. Zawiozłem pompę wtryskową do regeneracji. Skasowali ze mnie 360 zł. Podobno wymienili sekcje, łozyska, głowicę regulatora. Po załozeniu tej pompy dalej nic się nie zmienia.
Przywiozłem pompę od sąsiada- jego zapasową na wypadek awarii. Załozyłem ją do ciągnika. I dopiero tu jest efekt. Silnik chodzi jak zegarek. Bardzo równo. Zarówno na wolnych jak i na szybkich obrotach. Bardzo ładnie się wkręca. Po rozgrzaniu silnik równo tyka nawet przy 200 obr/min.
A na tej mojej pompie to ponizej 600 obr/min zaczynają falować obroty. Silnik co chwila rzuca czarnym dymem.
Zawiozłem ją spowrotem do nich. Niby poprawili, ale nic to nie dało! Zawiozłem kolejny raz- dalej to samo! Zawiozłem ją do innego fachowca. Ten wrzucił ją na stół. Zaczął sprawdzać dawki. Okazało się że 3 sekcja nierówno dawkuje. Próba wyrównania nie dała efektu. Bo jeśli na wolnych obrotach było równo to na dawce nominalnej zle.
Nie wiem co teraz z nią robić. Bo ten drugi fachowiec twierdzi że trzeba ingerować w sekcje, które podobno były zmienione! A on sam powiedział żę nie będzie po kimś poprawiał roboty.
Poradzcie co z tym zrobic. Moze ktos poleci mi fachowca w okolicach bialegostoku, któryby to poprawił.


Regulamin 11, 11.1. Popraw temat! [Błażej]
Powrót do góry
   
Grzegorz_madera
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1420

Post#2 01 Lis 2009 10:58   

Re: Pompa wtryskowa C-360 problem.


Witam.
Sądząc po tym co napisałeś, jednak przyczyną jest źle ustawiona pompa, skoro na innej pompie działa bardzo dobrze. Ja proponuję przekonać tego fachowca żeby jednak naprawił tą pompę. Niestety tych 360 zł już nie odzyskasz. Też miałem taki sam problem, jednak po "przyciśnięciu" właściciela zakładu, który robił mi pompę oddali mi kasę. Co nie zmienia faktu, że pompę mam nadal nie zrobioną. Powiedz temu drugiemu fachowcowi, że niech wymieni co trzeba, żeby pompa pracowała dobrze. To i tak wyjdzie taniej niż kupować nową za prawie 2000 zł.
Powrót do góry
   
janekwzk
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 66
Miasto: MIELEC

Post#3 01 Lis 2009 19:16   

Re: Pompa wtryskowa C-360.


Witam. Miałem to samo tylko w C-330,falowanie wolnych obrotów to tylko regulator obrotów,to że wymienili sekcje to jeszcze nie wszystko,czy wszystkie są z jednej serii (grupy)? nie pamiętam dokładnie,ale możesz to sam sprawdzić,czy w tej pompie sązaworki zwrotne tj.wkorpus pompy są wkręcone 4-ry króćce do których dokręca się przewody od wtrysków, pod nimi są zaworki ,mogą nie trzymać. Razem z pompą trzeba dać i wtryskiwacze,nawet nowe.Po regeneracji pompy mają prawo wyregulować dawkowanie,regulacja regulatora obrotów i ustawienie ciśnienia,przy jakim ma być pylenie końcówki wtrysku,najlepszy efekt daje regulacja pompy na wtryskiwaczach,które mają pracować w tym silniku.a nawet regulacja wtryskiwacza do pompy co bardzo często się zdarza.Po takiej regulacji wszystko działa bez najmniejszego zarzutu.Jeśli w tymwarsztacie tego nie zrobią,trudno,to nie fachowcy,trzeba po prostu udać się do kogoś bardziej rozwiniętego w tym temacie.Jeśli ktoś naprawe przeprowadzi ok.,założy plombę(a powinien) i da gwarancję na 12 m-cy,to chyba poczówa się do jakiejś odpowiedzialności i wykona to solidnie.Wtedy rok minie a pompa chodzi i chodzi
Powrót do góry
   
miszagrom
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 22 Maj 2005
Posty: 358
Miasto: Warszawa

Post#4 01 Lis 2009 23:04   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Proponuje pojechać do fachowca i zapytać jakie sekcje są założone,Pierwsza sztuczką są sekcje za 10 pln made in coś tam,i zaczynają się problemy,jedz do sklepu rolniczego kup sam sekcje z zaworkami firmy wuzetem i poproś żeby Ci je założył.Niestety co do sprawdzania koleś powinien wiedzieć jak to zrobić.Jeżeli nie wie to nic nie poradzisz spróbuj odzyskać wtopioną kase.I pojedz na ulice elewatorską w Białymstoku.
Powrót do góry
   
DSL150A2
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 6
Miasto: Iczyn

Post#5 Post autora tematu 06 Lis 2009 18:45   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Dziękuję za rady. Tak będę musiał zrobić- kupić oryginalne sekcje i zawory tłoczące i znalezć kogoś, kto to zrobi. Najlepiej na moich oczach.
Co do zakładu, który to robił to jeden z najbardziej znanych w Białymstoku, ale chyba nazwy nie można podawać? I gwarancję dali na rok. Ale taka gwarancja to kpina w żywe oczy- gdy na pokrywie bocznej nie ma plomby.
Co do części to też temat rzeka. Na stronie WZM rozpylacz do C-360 bodajze czterdziesci kilka zlotych netto. A w sprzedazy w sklepie tez coś koło tego. A gdzie Vat?Gdzie pośrednicy? Chyba że się mylę z tym wyliczaniem to niech ktoś poprawi.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 06 Lis 2009 18:45   





Powrót do góry
   
Sobus007
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 40
Miasto: Płock

Post#6 15 Lis 2009 22:34   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


u nas na mazowszu stara pompe sie zdaje a po regeneracji otrzymuje koszt to 180 zl i pol roku gwarancji wspolczucie za takie problemy >>>>
Powrót do góry
   
Manioo
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 25

Post#7 17 Lis 2009 20:47   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Sobus007 napisał:
u nas na mazowszu stara pompe sie zdaje a po regeneracji otrzymuje koszt to 180 zl i pol roku gwarancji wspolczucie za takie problemy >>>>

Też tak wymieniałem pompy. Działają poprawnie max. rok, a potem problemy (mimo że niby pompa miała być z nowymi częściami ).
Pozdrawiam
Powrót do góry
   
miszagrom
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 22 Maj 2005
Posty: 358
Miasto: Warszawa

Post#8 25 Lis 2009 00:49   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


180 pln to nie starczy na cztery dobre sekcje ;> o zaworkach nie wspomne.Wiec ktoś te pompy naprawia za free i jeszcze za swoją kase kupuje do niej reszte czesci.Panowie takie rzeczy to tylko w erze.
Powrót do góry
   
Manioo
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 25

Post#9 25 Lis 2009 21:01   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Witam.
Czy owe zaworki można wymienić samemu, czy może trzeba potem pompę wyregulować?
A pytam ponieważ zauważyłem że z przewodów wtryskowych cofa się paliwo do pompy. Przez to, jak ciągnik kilka dni jest nie palony, trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim załapie.
Powrót do góry
   
Sobus007
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 40
Miasto: Płock

Post#10 27 Lis 2009 19:34   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


panowie jak sie dba o filtry i czystosc paliwa to nie bedzie problemow z pompami . a nie wspomne juz o tym jak ktos jezdzi na orenzadce czerwonej ktora kocha zjadac wtryski i zacierac sekcjie pozdro .
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 27 Lis 2009 19:34   





Powrót do góry
   
Manioo
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 25

Post#11 27 Lis 2009 21:56   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Sobus007 napisał:
panowie jak sie dba o filtry i czystosc paliwa to nie bedzie problemow z pompami . a nie wspomne juz o tym jak ktos jezdzi na orenzadce czerwonej ktora kocha zjadac wtryski i zacierac sekcjie pozdro .


Raz do roku (co ok. 80 motogodzin) wymieniam olej, wszystkie filtry, nigdy nie jeździłem na "helence", a problemy z pompami nonstop. Podejrzewam że jest z tymi regeneracjami jak napisał kolega @miszagrom.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 27 Lis 2009 21:56   





Powrót do góry
   
DSL150A2
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 6
Miasto: Iczyn

Post#12 Post autora tematu 28 Lis 2009 10:23   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Witam!
Otóż kupiłem sekcje WZM ( za 4 sztuki 160 zł) i pojechałem do fachowca by je wymienił i wyregulował pompę- tak jak to kolega miszagrom poradził.
I okazało się, że "taki super zakład" wstawił (jeśli wogóle wstawił) sekcje regenerowane-chromowane. Na dodatek okazało się, że pompa ma jakąś wadę fabryczną- po dokręceniu króćca 3 sekcji zacina się listwa sterująca. Fachowiec powiedział, że prawdopodobnie gwint króćca nie jest idealnie prostopadły do osi sekcji.
Poza tym okazało się, że sekcje nie są prawidłowo rozstawione kątowo. Ale to on wyregulował.
Reasumując okazało się, że wywaliłem 360 zł w błoto. Bo ani sekcji dobrych ani regulacji to oni nie przeprowadzili. Jedynie "dla oka" wstawili nowe króćce, odpowietrznik, i pompkę zasilającą.
Powrót do góry
   
siwus001
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 51
Miasto: Kępno

Post#13 28 Gru 2009 13:52   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Witam
czytałem o twoim problemie i moge ci powiedzieć ze zacinanie sie listwy na pewno nie ma nic wspólnego z gwintem nacietym w korpusie pompy, ( gdyby żeczywiście tak było to z 3 sekcji wypływał by olej napędowy w momencie tłoczenia) , zacinanie sie listwy może byc spowodowane :
- wyeksploatowanymi tulejkami ( prowadnice w których przesuwa sie listwa),
- krzywą listwą ( co bardzo żadko sie zdarza , a jeśli sie zdarzay to jest to spowodowane złym montażem pompy przez twoich fachowców)
- a u ciebie podejrzewam tylko i wyłączanie problem z elementem tłoczącym 3- ciej sekcji ( zacięcie sie listwy spowodowane jest przycieraniem sie górnej krawedzi tłoczka i cylindra w momencie tłoczenie) przyczyna : wadliwy element tłoczący lub wybita krawędz osadzenia elementu tłoczącego w korpusie pompy -
Jak to można naprawić : poprzez podłożenie podkładki cieniutkiej po element tłoczący wtedy cylinder sie podniesie i wszystko będzie ok.
Jestem mechanikiem i zakładałem mnóstwo pomp wtryskowych gdzie każda inaczej chodziła . Problemem "fachowców" którzy regeneruja pompy wtryskowe jest niewiedza na temat dawek nominalnych, biegu jałowego i dawki rozruchowej i odpowiadjace im prędkości obrotowe. Ludzie kupują stoły probiercze ale nie wiedzą do końca jak z nich korzystać , eksperymentują i wtedy wychodzi jak wychodzi. Oczywiście nikogo nie krytykuje ale jeśli wydaje sie dużo kasy za naprawe i nie ma efektu to mnie trzesie normalnie. Regeneruje sie silnik wydaje sie 2 koła , zakłada sie pompe i silnik pracuje nierówno , dymi, jest słaby a facet który robił pompe mówi że wszystko jest ok.

Dodano po 31 [minuty]:

Jak ja regenerowałem pompy koszt zamykał sie w 700 zł
- elementy tłoczące tak jak napisałeś 160 zł - 4 szt
- zaworki odcinające 150 zł - 4 szt
- popychacze kompletne 200 zł - 4szt
- łożyska stożkowe 30 zł - 2 szt
- regeneracja regulatora prędkości - tylejki i sworznie - gratis
- regeneracja listwy sterujacej - gratis
- robocizna 150 zł
I traktory w których robiłem remont kapitalny silnika i pompy wtryskowej jeżdzą już przeszło 2 lata i widze je na co dzień jak jeżdzą po drogach , nie kopcą , ciągną po 2 przyczepy są mocne , palą zima nie zima.
Chce ci przez to powiedzieć jakbyś do tej sumki na górze dorzucił nowy regulator który kosztuje 300 zł to masz 1000zł , a nowa pompa kosztuje 1600 zł do C-360.
Policz teraz sobie ile już wydałeś i wyciągnij z tego wnioski.
Ceny które podałem mogły wzrosnąć . Wiem że to jest duży koszt ale porównaj sobie jeśli wydałeś 360 zł + robocizna co oni mogli ci wymienić ??
Pozdrawiam
Powrót do góry
   
Władysław O
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 22 Kwi 2003
Posty: 134

Post#14 29 Gru 2009 21:50   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Ja bym jeszcze sprawdził kąt wyprzedzenia wtrysku ,tak jak to się robi, na pierwszej sekcji .Miałem przyjemność ustawiania rozrządu latem w c360 na znaki i wychodził kąt na zero, a gdzieś wcześniej wyczytałem że jest różnica jednego ząbka między pompą czeską a polską.Być może sąsiad ma inną?
Pozdrawiam.
Powrót do góry
   
siwus001
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 51
Miasto: Kępno

Post#15 02 Sty 2010 19:21   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Ma Pan racje Panie Władysławie przez pomyłke mogło zostać zamienione sprzegiełko przy montażu , bo pompy czeskie mówimy tu o pospolitych C-385 to jest praktycznie to samo , mają one takie same sprzedziełka jak C-360 , różnica tkwi tylko w nacieciu ząbka w stosunku do wpustu na wałku pompy. w C-360 od naciecia do wpustu jest 7 ząbków a C-385,912,1025.. jest 6 ząbków

Dodano po 6 [minuty]:

A po drugie takie rzeczy jak kąt wyprzedzenia wtrysku sprawdza sie na stole probierczym i ta czynność należy do osoby która przeprowadza taką regenerację . Bo klijent dostaje w pełni zmontowaną pompe wtryskową tylko wmontować do silnika i ostro jeżdzić.

Dodano po 5 [minuty]:

kolega DSL chyba zrezygnował już z forum więc nie warto strzępić języka :-)
Powrót do góry
   
Grzegorz_madera
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1420

Post#16 03 Sty 2010 11:40   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Widzę, że kolega jest zawodowcem w tej dziedzinie. Ja też mam problem z pompą w C-330. Mianowicie nierówno pracuje na wolnych obrotach. Ciągnik ma przepracowane 7000 mth, olej w pompie zmieniany co 150 mth. Raz były wymieniane zaworki odcinające. I teraz moje pytanie. Czy po takim przebiegu pompa jest już mocno zużyta? Warto ją remontować czy lepiej kupić nową? Patrząc na ceny które kolega podaje wydaje się że jednak warto zrobić dobry remont i powinna pracować jeszcze długie lata.
Powrót do góry
   
siwus001
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 51
Miasto: Kępno

Post#17 04 Sty 2010 15:04   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Oczywiście , remont jak najbardziej , koszty są w tym przypadku o połowe mniejsze . Jeżeli olej w pompie zawsze był , a co więcej był zmieniany co 150 mth to nie mozna tu mówic o dużym wyeksploatowaniu pompy które by wpływało na pracę silnika.
Żebym mógł coś więcej powiedziec musiałbym wiedzieć jak wyglada zapalanie przy zimnym silniku :
- czy pali od razu na dwa tłoki czy przez chwile na jeden a później na drugi
- czy długo trzeba kręcić żeby zapalił
- czy z komina jak juz sie zagrzeje , wydobywają sie pojedyńcze kłęby dymu na większych obrotach
- jaki jest stan samego silnika chodzi mi o to czy był przeprowadzany remont , jeśli tak to kiedy to było .

Dodano po 10 [minuty]:

Ja udzielając informacji na temat naprawy aparatury paliwowej (pomp wtryskowych ), zakładam że silnik jako jednostka jest w pełni sprawna ( jest zachowana szczelność cylindrów , zaworów , sprawdzony wałek rozrządu ...)
Bo nie moge napisać że zamiast remontu kapitalnego silnika wystarczy dobrze zregenerować pompe i wszystko będzie ok :-)
Dlatego proszę mieć to na uwadze . oczywiście jeśli są pytania na temat silników to również służę pomocą .

Dodano po 25 [minuty]:

Acz kolwiek miałem kiedyś klijenta któremu regenerowałem pompe wtryskową przy C-385 - koszt był większy bo do tego doszedł wałek napędzający pompe bo był pęknięty, i klijent powiedział że wiecej mam już nic nie robić , traktor dziennie pobierał około litra oleju przy dłuższej pracy. I ku mojemu zdumieniu silnik po naprawie pompy pracował równomiernie na wszystkich prędkościach obrotowych nie puszczając większego dymku. Problem pojawiał sie gdy zaczepiał dwie przyczepy drzewa wtedy było widać jak sie pięknie spala olej pobierany z silnika :-)
Powrót do góry
   
Grzegorz_madera
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1420

Post#18 04 Sty 2010 21:07   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Odpowiadam na pytania kolegi. Silnik odpala dobrze, do -15°C praktycznie odpala po 2-3 obrotach wału. Po rozgrzaniu silnika nie widać dymu (jedynie po dodaniu gazu, ale to normalne). Silnik nie miał remontu od nowości (tłoki, cylindry), ale była robiona głowica (nowe gniazda, prowadnice, zawory). Pisząc nierówne obroty miałem na myśli następujące zjawisko. Mianowicie: ustawiam obroty biegu jałowego na np. 700 rpm. Po zwiększeniu obrotów wszystko jest ok, silnik ma moc, jednak po puszczeniu pedału gazu obroty spadają poniżej tych ustawionych 700 (czasami nawet obroty tak spadają, że silnik gaśnie). To zjawisko występuje w większym stopniu kiedy silnik jest zimny. Wtedy obroty bardziej "falują", silnik potrafi zgasnąć nawet przy ustawionych 1000 rpm biegu jałowego.
Powrót do góry
   
siwus001
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 51
Miasto: Kępno

Post#19 05 Sty 2010 14:05   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Z tego co Pan pisze tylko pozadrościć silniczka oryginalne części to dzisiaj rzadkość . A wracajac do sprawy falowanie obrotów spowodowane jest luzem na listwie regulacyjnej . Listwa ta łączona jest z regulatorem za pomocą łącznika i w miejscu połączenia po dwóch stronach są luzy (jest to takie połączenie sworzniowe po obu stronach) . W Pana przypadku należało by zregenerować otwóry i dobrać nowe sworznie i to wszystko. Można jeszcze obrócić rolki w samym regulatorze obrotów.
Niestety żeby przeprowadzić taki remont trzeba wymontować pompe z silnika i ją rozebrać ( wyciagnąć sekcje , odkręcic pokrywe regulatora i wyciagnąć dźwignie regulatora) . Jeżeli remont przeprowadzi dobry mechanik to problem zniknie a jeżeli nie to pojawią sie nowe problemy związane ze złym ustawieniem listwy regulacyjnej a co za tym idzie ciężka będzie palił , nadmiernie kopcił i spadnie moc silnika.

Dodano po 6 [minuty]:

Na końcu należało by tylko ustawić prędkości biegu jałowego i maksymalnych obrotów śrubami przy dźwigni sterującej ( wkręcając lub wykręcając śrubki)
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 05 Sty 2010 14:05   





Powrót do góry
   
serwis_gh
Specjalista - układy wtrysku Diesel
Specjalista - układy wtrysku Diesel


Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1213
Miasto: Libia

Post#20 05 Sty 2010 18:40   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Grzegorz_madera napisał:
Odpowiadam na pytania kolegi. Silnik odpala dobrze, do -15°C praktycznie odpala po 2-3 obrotach wału. Po rozgrzaniu silnika nie widać dymu (jedynie po dodaniu gazu, ale to normalne). Silnik nie miał remontu od nowości (tłoki, cylindry), ale była robiona głowica (nowe gniazda, prowadnice, zawory). Pisząc nierówne obroty miałem na myśli następujące zjawisko. Mianowicie: ustawiam obroty biegu jałowego na np. 700 rpm. Po zwiększeniu obrotów wszystko jest ok, silnik ma moc, jednak po puszczeniu pedału gazu obroty spadają poniżej tych ustawionych 700 (czasami nawet obroty tak spadają, że silnik gaśnie). To zjawisko występuje w większym stopniu kiedy silnik jest zimny. Wtedy obroty bardziej "falują", silnik potrafi zgasnąć nawet przy ustawionych 1000 rpm biegu jałowego.

Witam.
Luzy na regulatorze odśrodkowym i łożyskach wałka (jeśli są zastosowane stożkowe to luz łożysk odpada) . Do sprawdzenia też ciśnienie paliwa. Dodatkowe pytania na PW.
Powrót do góry
   
siwus001
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 51
Miasto: Kępno

Post#21 05 Sty 2010 21:25   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Nie wiem dlaczego kolega wyklucza luz jezeli są zastosowane łożyska stożkowe one tak samo sie luzują jak inne łożyska. Pisząc o luzach na regulatorze to musiała by sie odkręcić nakrętka dociskająca regulator który pasowany jest na stożku i dodatkowo zabezpieczony wpustem ( zdarza sie ale wtedy pompa sama dodaje sobie gazu a nawet może dojś do zacięcia sie listwy na dawce rozruchowej. Zgodze sie z kolegą jeśli chodzi tu o luzy na nośniku regulatora . Ale jak już mówiłem trzeba sprawdzić wszystkie elementy ruchome .
Powrót do góry
   
andrzej645
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 34
Miasto: Malinówka

Post#22 06 Mar 2010 22:55   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Witam mam problem z C-360 jak ciagnik jest zimny to ciezko pali trzeba długo krecic dym leci z komina taki biało szary a jak juz zapali to łapie na 1 tłoku ale zapali to słychac jagby na 3 tłokach pracował . i ma nie równe obroty wtryskiwacze zmieniałem na nowe i nic nie pomogło ,ale jak sie rozgrzeje troche to zaczyna ładnie pracowac na 4 tłoki i nawet na bardzo wolnych obrotach około 100/200 pracuje płynnie i równo wchodzi w obroty na 4 tłokach a jak zimny gdy pracuje na 400 obrotach i po dodaniu gazu widac ze na jakims nie pracuje tłoku ale potem w obrotach to jest ok słychac ze na 4 tłokach pracuje
Powrót do góry
   
siwus001
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 51
Miasto: Kępno

Post#23 14 Cze 2010 20:58   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


Z tego co Pan pisze w pierszej kolejności należało by sprawdzić szczelność zaworów potem pompe wtryskowa moze być jedna sekcja zurzyta i na zimnym silniku nie poda paliwa .
Powrót do góry
   
Radekk11
Poziom 6
Poziom 6


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 17
Miasto: NT

Post#24 09 Sie 2010 20:44   

Re: C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji


zamieszczam schemat ustawiania początku wtrysku w ursus c 355 , do c360 to powinno być tak samo.

C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki -> C-360 - pompa wtryskowa po regeneracji
Strona 1 z 1



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.074 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony