Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 02 Lis 2009 20:54
    potemtotem
    Poziom 8  

    Witam serdecznie.

    Proszę o radę.
    Samochód - Peugeot Partner rocznik 1999, silnik 1.9D.

    Mam problem z zapalaniem silnika przy temperaturach ponizej zera. Generalnie im większy mróz tym dłużej zajmuje mi zapenie silnika. W temperaturach wyzszych od zera zapala normalnie. Świece są w porządku.

    Jakie mogą być przyczyny?

  • #2 02 Lis 2009 20:59
    eltron
    Poziom 25  

    Motor szrot, wtryski, akumulator. Przyczyny mogą być różne.

  • #3 02 Lis 2009 21:09
    potemtotem
    Poziom 8  

    Akumulator jest OK. Miernik napiecia pokazuje ze swiece pracuja jak trzeba, byly nie dawno wymieniane.
    Wtryski do sprawdzenia.
    Motor szrot czyli co konkretnie?

  • #4 02 Lis 2009 21:18
    Damian23
    Poziom 10  

    Czasami problemem bywa rozrusznik, bo nie daje wystarczającego "kopa" jak olej zgęstnieje na mrozie.

  • #5 02 Lis 2009 21:21
    dzejdzej
    Poziom 15  

    Witam!
    Czy dobrze rozumiem, że świece są OK? Piszesz tu o świecach żarowych? Sprawdź je osobno omomierzem - powinny mieć ułamki omów. Sprawdź napięcie na świecach załączanie i wyłączanie. Bo na pierwszy ogień, to mi wygląda albo na świece, albo na akumulator. Silnik sam z siebie nagle na mrozie by nie wyskoczył. Do tego byłyby inne objawy. Opisz jak zachowują sie kontrolki - moze czegoś niema. Objawy moga też pasować do jakiejś ukruszonej masy, albo słabego kontaktu.

  • #6 14 Gru 2009 21:13
    forest8125
    Poziom 1  

    Witam! mam taki sam problem z zapalaniem na mrozie w peugeot 206 1.9 D ,czy może doszedłeś już do tego od czego to jest?

  • #7 14 Gru 2009 21:32
    mercedesik
    Poziom 25  

    Przerabiałem temat w citroenie berlingo 1.9d w którym zgniła instalacja od świec (tam ida 2 przewody zasilania sterownika) i jeden na pierwszy rzut oka był ok ale po dogłębnym badaniu okazało sie że jest zgnity i cały prąd zamieniał sie w ciepło ale na przewodach.
    Zrobiłem instalacje z nowych i jest OK.

  • #8 28 Gru 2009 22:13
    potemtotem
    Poziom 8  

    Kompresja nie była wystarczająca. Przyczyną były rozszczelnione zawory. Regulacja załatwiła problem. Teraz zapala bez problemu.

  • #9 08 Gru 2011 18:33
    kerif45
    Poziom 1  

    Miałem to samo przez 2 zimy...............zmieniłem świece dalej to samo.....od tygodnia przed odpaleniem samochodu bawię się pompką paliwa ,która znajduje się pod pokrywą tak z 5 razy ją przyduszę ,następnie podgrzewam ze 3 razy ,pedał gazu do podłogi i pali jak szalony....oby pomogło pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty