X

Potrzebny schemat rozrządu Citroen saxo 1.5D

03 Nov 2009 08:25 KAkazik189
  • #1 03 Nov 2009 08:25
    kazik189
    Level 9  
    Helpful post? (-1)
    Witam. Potrzebuje schematu lub jakiejs informacji na ten temat ustawienia rorzadu od podstaw.
    silnik to TUD5
    1.5Diesel

    najlepiej cos w podobie do tego:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic837224.html

    Ale wszystkie informacje beda potrzebne.
  • Helpful post
    #2 03 Nov 2009 08:54
    yaaro
    Level 33  
    Positive voted Helpful post? (+7)
    Proszę
    Potrzebny schemat rozrządu Citroen saxo 1.5D
  • Helpful post
    #3 03 Nov 2009 08:58
    pioart
    Level 37  
    Helpful post? (+2)
    Witam
    Najlepiej zdjąć prawe koło , pasek alternatora , potem koło pasowe wału , zdemontować obie pokrywy zablokować wał / kołek w koło zamachowe , założyć blokady na wałek rozrządu i pompę i poluzować napinacz i gotowe . Dobrze jest sprawdzić przed zdemontowaniem paska jak to wszystko wygląda .
    Znalazłem coś takiego
    Potrzebny schemat rozrządu Citroen saxo 1.5D
  • #4 03 Nov 2009 09:17
    kazik189
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (+1)
    O super dziekuje bardzo za te schematy.

    Zapomnialem dodac ze nie jetem na etapie wymiany, tylko na ustawianiu od zera, czyli bez zadnych zablokowanych kół ani zalozonego paska.
    Tylko jeszcze bym chcial wiedziec jak ustawic wał od poczatku,
    zawory i pompe to widze na schematach.
  • #5 06 Nov 2009 23:01
    PAWEL222227
    Level 16  
    Helpful post? (+2)
    Blokownik nr5 na rysunku od "yaaro"
  • #6 08 Nov 2009 12:15
    AdamWro
    Level 18  
    Helpful post? (0)
    Jak nie masz blokady to ustaw pierwszy tłok w GMP.
  • #7 16 Nov 2009 17:02
    kazik189
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    PAWEL222227 czy moze orientujesz gdzie ten blokwnik sie znajduje??
  • Helpful post
    #8 16 Nov 2009 19:03
    georgesgr
    Level 40  
    Helpful post? (+4)
    Potrzebny schemat rozrządu Citroen saxo 1.5D

    Element [9]
  • #9 17 Nov 2009 18:17
    kazik189
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    o tak, teraz juz widze i bardzo mi to ulatwilo
  • #10 02 Mar 2011 20:45
    mhelenm
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Podlacze sie do tematu a mianowicie posiadam peugeot 106 1,5d rok 97 dlatego ze nie potrafię znalezc punktu zaczepienia na wale korbowym ,pompa ustawiona walek rozrzadu tez i niewiem gdzie na wale jest gmp moze od strony kola zamachowego ? bo od strony rozrzadu po zdieciu kola pasowego od alternatora sa dwa oznaczenia (s ) i ( o) wydaje mi sie ze oznaczenie (o) to wlasnie ten punkt ale na bloku i na obudowie nic nie widac prosilbym o szybka pomoc????
  • #11 02 Mar 2011 21:30
    jurekj1
    Level 14  
    Helpful post? (-1)
    Pod rozrusznikiem otwór na trzpień 8 mm wchodzi przez blok w koło zamachowe.
  • #12 03 Mar 2011 18:18
    mhelenm
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    No to mnie ta wiadomosc zaskoczyla :/ bo dzis szukalem intensywnie i znalazlem kapselek na przodzie bloku zdemontowalem go i zanalazlem tylko jeden znak ktory tak naprawde sie nie sprawdzil dluga szlica na kole zamachowym ktora nakierowalem centralnie w oczku i lipa zawory delikatnie sie muskaly wiec jutro bede grzebal dalej po drugiej stronie jak napisal kolega wyzej wielkie dzieki !!!! odpisze jak sie uda :)

    Dodano po 21 [minuty]:

    A tak ogolnie to jestem na etapie wymiany tez pompy wtryskowej tylko ze druga kupilem od saxo i zastanawia mnie ta czarna kostka z 4 pin czy ona tak naprawde bedzie potrzebna u mnie w instalacji nie posiadam takiej kochy wiec jestem ciekawy czy to zda egzamin moze ktos konkretniej zna sie na tym dodam ze niebieska 2pin i czarna 2pin pasuje idealnie oprocz 3 (4pin) ;/ prosilbym o Fachowe porady
  Search 4 million + Products
Browse Products