Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Władymirec T25 nie chce odpalić

marcino2211 03 Lis 2009 17:39
  • #1 03 Lis 2009 17:39
    marcino2211
    Poziom 11  

    Witam.
    Mam problem a mianowicie ciągnik typu Władymirec T25 nie chce mi palić wogóle na mrozach myślę, że jest wszystko ok.
    Jak kręcę silnikiem na odprężniku dym z komina, leci więc ropa dochodzi, ale jak wrzucę odprężniku to go z mula i dalej nie chce kręcić.
    Nie wiem co może być tego przyczyną?
    Ale w lecie też są problemy z uruchomieniem muszę kilka razy dać na odprężniku, żeby szybciej kręcił, ale szkoda mi akumulatorów, żeby tak długo kręcić na odprężniku bo musi, gdzieś tak ok. 1,5 kręcić w lecie, żeby odpalił.
    Akumulatory mam 2 letnie rozrusznik też był sprawdzany i jest dobry.
    Pomóżcie proszę.

  • #2 03 Lis 2009 18:02
    652051
    Usunięty  
  • Pomocny post
    #3 03 Lis 2009 18:41
    lukasz506
    Poziom 19  

    A zaworki dawno temu regulowano? Być może trzeba sprawdzić. Jeżeli okaże się że trzeba zaworki wyregulować to pamiętaj, że luz zaworowy zawsze ustawia się na zimnym silniku, i dla Władzia powinien on wynosić 0,3 mm zarówno dla zaworów dolotowych jak i wylotowych. U mnie kiedyś w C-330 był taki prosty powód, że jakiś paproch wpadł i częściowo ograniczał dopływ paliwa do pompki i wiesz jak go to trzymało, a ile bylo koncepcji co to może być, ale jak mówisz że go na odprężniku zmula to coś jest nie tak z zaworami albo coś ten odprężnik źle działa. Pozdrawiam i daj znać o wynikach pracy.

  • #4 04 Lis 2009 12:33
    wojtek250590
    Poziom 19  

    na 99% elektromagnes na rozruszniku przerabiałem to wyregulowałem zawory pompe wtryskową sprawdzałem nawet odprężnik wymieniłem i nic i zaqjżałem do rozrusznika wymieniłem elektromagnes i szczotki i pali w zime bez wyciągania odprężnika kręci jak szlony

  • Pomocny post
    #5 08 Lis 2009 17:10
    J23-LUB
    Poziom 12  

    Jeśli masz oryginalny rozrusznik od T-25 to w zimie będzie mulić za wolno kręci ja mam od C-330 + flansza i pali w zimie bez odprężnika(aku 4 lata)Pierwsze ustaw zawory jak koledzy pisali.Jak nie pomoże to pompa wtryskowa puszcza i nie daje ciśnienia.(odkręć śróbę z boku pompy przy dekielku tam gdzie wlewasz olej do pompy i zobacz czy wycieknie paliwo jeśli tak to sekcja przepuszcza)

  • Pomocny post
    #6 08 Lis 2009 17:43
    jurekj1
    Poziom 14  

    Czytając powyższe odpowiedzi dochodzę do wniosku, że wielu na tym forum ma problemy z rozumieniem czytanego tekstu. Autor tematu wyraźnie pisze że muli rozrusznik więc co do tego mają podstawione zawory itp. W tym modelu problemem jest za słaby rozrusznik, który przy spadku napięcia nie radzi sobie. Ważne są przewody rozruchowe - ich stan i czystość wszystkich połączeń tak plusa jak i masy.Wyczyścićwszystkie połączenia na klemach, na rozruszniku i co ważne masa do glowicy drugiego cylindra. Częstym powodem ciężkiego rozruchu jest wyłącznik prądu.Można go sprawdzić przez ominięcie tego ruskiego ustrojstwa.Ideałem jest zastosowanie rozrusznika Magneton z przekładnią, o czym na form wielokrotnie pisano.

  • #7 10 Lis 2009 18:22
    speaker63
    Poziom 2  

    To Ty masz kolego problem z czytaniem tekstu, autor wyraźnie napisał, że jak wciśnie odprężnik to go zmula, jak to on nazwał.

  • Pomocny post
    #8 23 Lis 2009 20:46
    Arturkac
    Poziom 15  

    A ja proponuje wywalić ten oryginalny rozrusznik i założyć ten szybkoobrotowy, skończą się wszystkie problemy.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty