X
  • #1 09 Nov 2009 14:09
    womax1
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Mam następujący problem. Niedawno mojej znajomej przydarzyło się takie coś. Pewnego poranka odpaliła swoje Audi A4 1.6 102 KM. Chodziło jak traktor. Poprosiła mnie o pomoc. Zajrzałem pod maskę. Okazało się że niedawno były wymieniane świece z NGK na BERU. Nie wiem co to był za mechanik ale wymienił tylko 3 świece, pozostawiając jedną starą NGK. Właśnie na tej świecy przewód wysokiego napięcia dostał przebicia. Wymontowałem kabel. Pojechała kupić nowy i oczywiście nowe świece. Wszystko toczy się w niemczech. Części zamienne kupuję się tutaj na dowód rejestracyjny samochodu. W sklepie motoryzacyjnym dali jej nowy kabel NGK i 4 nowe świece BOSCH Super plus (Yttrium-Electrode) FR 7 LDC+ i od tego czasu silnik ma problem z rozruchem jak jest zimny. Gdy już odpali i się zagrzeje problem znika. Prosze o pomoc.
  • #2 09 Nov 2009 14:26
    AS-x
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witaj.
    Trzeba jeszcze zresetować sterownik (ecu), a jeśli to nie pomoże
    to przejrzyj czujnik temperatury silnika i jego okablowanie
    Pozdrawiam.
  • #3 09 Nov 2009 14:36
    mig29_1979
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    Wtym silniku fabrycznie zalecane są F7LTCR o odstępach elektrody 0.9mm. Nie właściwe są te FR7LDC+ i te mają odstęp 1mm i tu masz różnicę.Najlepiej będzie jak kupisz komplet przewodów .
  • #4 09 Nov 2009 14:45
    womax1
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    zrozumiałem, mam przed sobą pudełko z jednej z nich i pisze że mają odstep elektrody 0.9 mm. Czyli najlepszym wyjściem będzie wymiana wszystkich przewodów?
  • #5 10 Feb 2010 00:10
    womax1
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    problem rozwiązany był to czujnik ECT.
  Search 4 million + Products
Browse Products