Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 09 Lis 2009 14:09
    womax1
    Poziom 10  

    Mam następujący problem. Niedawno mojej znajomej przydarzyło się takie coś. Pewnego poranka odpaliła swoje Audi A4 1.6 102 KM. Chodziło jak traktor. Poprosiła mnie o pomoc. Zajrzałem pod maskę. Okazało się że niedawno były wymieniane świece z NGK na BERU. Nie wiem co to był za mechanik ale wymienił tylko 3 świece, pozostawiając jedną starą NGK. Właśnie na tej świecy przewód wysokiego napięcia dostał przebicia. Wymontowałem kabel. Pojechała kupić nowy i oczywiście nowe świece. Wszystko toczy się w niemczech. Części zamienne kupuję się tutaj na dowód rejestracyjny samochodu. W sklepie motoryzacyjnym dali jej nowy kabel NGK i 4 nowe świece BOSCH Super plus (Yttrium-Electrode) FR 7 LDC+ i od tego czasu silnik ma problem z rozruchem jak jest zimny. Gdy już odpali i się zagrzeje problem znika. Prosze o pomoc.

  • #2 09 Lis 2009 14:26
    AS-x
    Poziom 9  

    Witaj.
    Trzeba jeszcze zresetować sterownik (ecu), a jeśli to nie pomoże
    to przejrzyj czujnik temperatury silnika i jego okablowanie
    Pozdrawiam.

  • #3 09 Lis 2009 14:36
    mig29_1979
    Poziom 19  

    Wtym silniku fabrycznie zalecane są F7LTCR o odstępach elektrody 0.9mm. Nie właściwe są te FR7LDC+ i te mają odstęp 1mm i tu masz różnicę.Najlepiej będzie jak kupisz komplet przewodów .

  • #4 09 Lis 2009 14:45
    womax1
    Poziom 10  

    zrozumiałem, mam przed sobą pudełko z jednej z nich i pisze że mają odstep elektrody 0.9 mm. Czyli najlepszym wyjściem będzie wymiana wszystkich przewodów?

  • #5 10 Lut 2010 00:10
    womax1
    Poziom 10  

    problem rozwiązany był to czujnik ECT.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty