Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Cyfra Plus na dwa telewizory

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> SAT Serwis -> Cyfra Plus na dwa telewizory
Autor
Wiadomość
ameno25
Poziom 14
Poziom 14

Miasto: ilawa

Post#1 Post autora tematu 22 Lis 2009 12:43   

Re: Cyfra Plus na dwa telewizory

Witam w temacie TV satelitarnej jestem zielony więc proszę o wyrozumiałość , interesuje mnie natomiast jedna rzecz , czy jest techniczna możliwość oglądania Cyfry plus na dwóch telewizorach rożnych kanałów , jeśli tak w jaki sprzęt należało by się zaopatrzyć , druga rzecz która mnie interesuje to usługa multi-room oferowana przez C+ a dokładnie co ile trzeba aktywować kartę drugiego tunera ?
Powrót do góry

zn21
Poziom 16
Poziom 16

Miasto: Mysłowice

Post#2 22 Lis 2009 12:51   

można oglądać z jednej karty C+ na dwóch TV. Najlepiej jak kupisz sobie dwa odbiorniki na linuxie z kartą sieciową (z jednego nie da rady) + router i można zrobic sobie sharing domowy. Musisz niestety znaleść sobie kogoś do pomocy by Ci to pokonfigurował bo zamin to opanujesz to trochę czasu minie chyba, że masz informatyczne wykształcenie to sam sobie szybko poradzisz.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 22 Lis 2009 12:51   

Powrót do góry

ameno25
Poziom 14
Poziom 14

Post#3 Post autora tematu 22 Lis 2009 12:58   

Akurat jeśli chodzi o informatykę nie mam z tym problemu myślę że spokojnie dam rade sobie sam skonfigurować potrzebowałbym tylko jakieś howto.