Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 23 Lis 2009 18:22
    kundzio77
    Poziom 9  

    WITAM
    VW LT35 2,5TDI MOT.AHD Problem polega na braku mocy, nie czuć go pod nogą na 5 biegu przy 70kM/h bez ładunku zamiast przyspieszać ma tendencje spadkową. Recyrkulacja zaślepiona, przepływomierz nowy z oryginału, przewody podciśnieniowe wymienione, zawór gaszenia w pompie nowy, zapłon OK. Diagnozowałem VAGIEM poza ilością powietrza inne parametry pokrywają się z ustawieniami pierwotnymi, małe skoki w kącie wtrysku w granicach 2-3 stopni. Ciśnienie doładowania sprawdzałem zegarem mechanicznym około 1,3 bara. Przy zaślepianiu recyrkulacji, zauważyłem olej w układzie doładowania, czujnik temperatury przemyłem, zastanawiam się nad wymyciem intercoolera, ewentualnie nad drożnością katalizatora.
    Proszę o jakieś podpowiedzi.
    POZDRAWIAM.

  • #2 23 Lis 2009 18:31
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Zobacz , pewnie intercooler pływa w oleju. Ile to ma przejechane, bo może i katalizator masz zabity.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Dawki w normie?

  • #3 23 Lis 2009 22:14
    kundzio77
    Poziom 9  

    Na szafie to on ma 290 tyś u mnie około 120 tyś. W zeszłym roku robiłem ten motor, górę i dół z osiowaniem włącznie. Jakieś 3 miesiące temu miałem w tym silniku kolizje ,,wymieniałem głowice a przy okazji sprawdzałem wtryski,,przy 150 barach pięknie mgliły,,parametry na VAGU też nie są jakieś nie dopuszczalne, jedynie ten przepływ zasysanego powietrza. Zacznę od chłodnicy powietrza, choć niepokoi mnie też pompa wtryskowa, na wolnych obrotach silnik wydaje dziwne stuki, nie zwracając uwagi dwumasówke ani na vacu. Korzystając z okazji podpowiedzcie jak sprawdzić katalizator?

  • #4 24 Lis 2009 07:42
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    A rozrząd się nie przestawił , zobacz też koło rozrządu na wale, lubi namieszać ostro ! Pasek na pompie naciągnięty? Napinacz na nim nie odpuścił?

  • #5 24 Lis 2009 08:13
    kundzio77
    Poziom 9  

    Na małe kółko z tłumikiem jestem uczulony,sprawdzam co jakiś czas bo ostatni remont wynikał z niego.Zapłon ustawiony na lampę,a pozatem idealnie pali,nie jest głośny,tylko to brzęczenie w okolicy pompy.
    pzdr

  • #6 24 Lis 2009 10:14
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Zapłon ustawiony na lampę-na ile stopni?

    Dodano po 39 [sekundy]:

    Przy jakich obrotach?

  • #7 24 Lis 2009 21:01
    kundzio77
    Poziom 9  

    Zapłon w/g cdif 4 stopnie, na wolnych obrotach. Dziś rano po odpaleniu zauważyłem kopcenie na biało, być może to przez egr bo jak złapał około 70 stopni to przestał. I do czasu, gdy nie złapie temperatury to szatkuje.

  • #8 24 Lis 2009 22:30
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Na zegar ustawienie wstepne: 0,55mm
    ustawienie podstawowe (na pracujcym i rozgrzanym) dynamiczne 4,1° ± 1,4°
    Calkiem ciekawy przypadek, kolizja po niedawnym remoncie, pewnie kompresja taka sama jak ten rozrzad.

    kundzio77 napisał:
    W zeszłym roku robiłem ten motor, górę i dół z osiowaniem włącznie. Jakieś 3 miesiące temu miałem w tym silniku kolizje

    Sprawdz kompresje

  • #9 25 Lis 2009 22:14
    kundzio77
    Poziom 9  

    Inercooler wymyłem,szoku nie doznałem i efektów brak,jutro zaglądam do paska p.wtryskowej.

  • #10 28 Lis 2009 19:04
    ubeczek
    Poziom 9  

    wspominana była kwestia przepływomierza powietrza. kolega ma problem ze spadkiem mocy swojego paska. zajrzał do przepływomierza i się okazało ze wypadł taki wpinany element (narysowany jest tam opornik) (nie lutowany) wie ktoś może co to za opornik??? może tu też trzeba szukać przyczny

  • #11 29 Lis 2009 16:15
    kundzio77
    Poziom 9  

    Przepływomierz jak wspomniałem jest z OE,to jest 2 rzędówka,zbyt dużego wyboru w zamiennikach niema,na dzień dzisiejszy zostaje mi tylko pompa wtryskowa.Napisze Wam jak sprawdzę ,przy ostatnim podłączeniu do cdif-a zauważyłem różnice w dawkach na poszczególnych cylindrach.

  • #12 29 Lis 2009 19:32
    matti60-m1
    Poziom 1  

    mam ten sam problem a jest on taki sa wezyki podcisnieniowe i elektro zawory 2 jeden od egr drugi od zaworu turbiny wezyki pekaja i wdostaje sie wilgoc przez to elektro zawory sie psuja i nie otwieraja sie mozliwe ze zawor od turbiny sie nie otwiera jak w moim przypadku

  • #13 02 Gru 2009 14:28
    kundzio77
    Poziom 9  

    Zawór od turbiny otwiera się gdy jest nadmiar powietrza,ja sprawdzałem mechanicznie i jest w normie.

  • #14 03 Gru 2009 18:06
    wierzba82
    Poziom 1  

    W mojej t4 (2,5 tdi) też miałem problem z mocą.
    Wyczyściłem EGR i kolektor ssący, zero poprawy!
    Okazało się, że nieszczelny jest układ dolotowy do turbiny.
    (Puszczał oring, ten na łączeniu węża z turbiną)
    Po uszczelnieniu auto jedzie jak należy!
    Ale tak było u mnie!
    Katalizator sprawdź tak!
    Odkręć śruby mocujące go do rury od kolektora, odczep go i podwiąż na jakimś drucie i wtedy się przejedź! Będzie głośno ale będziesz widział czy ma moc. A jak będzie miał to weź gruby drut i wywal te porcelanowe sitka ze środka, Tylko wywal je całkiem bo później będziesz miał problem z dzwonieniem.
    Pozdrawiam i powodzenia!

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty